No a dál??? To je teda článek... 🙁 Co se bude dít nebo už děje dál??? Předžalobní výzva s upozorněním na zjištěné skutečnosti a návrhem na zrušení smlouvy, vrácení zaplacené částky oproti vydání vozidla. Čemuž se bude protistrana bránit, takže žaloba ... Tipuju 5 - 7 let tahanic? To je moje zkušenost... Dokonce mi jedna paní soudkyně tvrdila, že s autem, které jsem řádně zaplatil a které bych v případě vrácení kupní ceny okamžitě předal bývalé majitelce, NESMÍM jezdit! Skončilo to po skoro deseti letech osobním bankrotem oné prodávající, prodejem jejího bytu a vyplacením jak částky za auto, tak soudních výloh! Kdyby soudci nedělali z jasných věcí takovou vědu, byla by situace s přetáčením dávno vyřešená... 🙁
No jistěěěě ... A proto budeme podporovat prodeje JEN A POUZE drahých elektroaut s malou životností a né třeba těch vozidel s Euro6, které si normálně pracující už může koupit za rozumnou cenu!!! Jó, když on nafťák vydrží jezdit při správné údržbě přes 20 let, to se nám nehodí - za tu dobu by se "spotřebovaly" 4 elektroauta a to "MY" potřebujeme!!! Kdo o tomhle rozhoduje je opravdu "ekolog" ... 🙁 (komplexní myšlení na nule ... )
"My" si to tady zničíme sami - nepotřebujeme k tomu žádnou sektu - pokud tedy není sektou samotná EU ... Odkaz 1
Vážená paní Drtinová.... A co takhle otázka - "co tam tedy dělají na tom ,ministertvu, když tam tečou on-line data a utíká jim tolik špatných aut? Je ten systém nastavený dobře, když jde obejít a kdo z toho má prospěch?" Atd atd ... K věci a podstatě !!! Né o nic něřešících blbostech! Vy se umíte ptát, když chcete ...
A jak si to mám jako laik před jízdou zkontrolovat??? Pokud je zákonem nastaven nějaký "časový úsek" působnosti měření emisí, předpokládám, že se vycházelo z nějakých relevantních dat, kdy bylo vzato v potaz, že se za onen státem určený časový úsek ty emise u procentuálně naprosté většiny změřených aut, ty emise nezmění takovým způsobem, že by se vozidlo nestalo způsobilým provozu !!! Případnou velkou změnu má v takových případech zachytit nové měření po státem stanoveném časovém úseku a ne "odchyt" na silnici, kdy nejsou zcela jistě ve všech případech splněny technické podmínky pro měření! Naprosto mi uniká, co je cílem onoho měření na silnicích? Je to cíleno na stanice měření emisí, které by měly být dle zákona garantem výsledku měření nebo je to skutečně jen buzerace majitelů vozidel, kdy prostě tito nejsou technicky schopni si aktuální emise zkontrolovat před každou jízdou??? Co si ještě necháme jako občani líbít??? 🙁
Jak i mně jednou poučila jedna paní soudkyně, když jsem se deset let musel soudit o Interpolem prokázaný podvod... "PRÁVO NENÍ SPRAVEDLNOST" mi bylo řečeno ... a to byl jen podvod a né něco tak hnusného, o čem se píše v článku! A pokud se takto bude pokračovat, je otázka času, kdy zoufalí lidé začnou onu spravedlnost brát do vlastních rukou, pokud se jí nedočkají od těch, od kterých ji oprávněně čekají... :-(
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V podstatě by stačila velmi jednoduchá věc. Kdyby si ti obycejní rusové řekli "můžou naši synové žít"??? A odpovědět si "ano, můžou!!!" A začít se zbraněmi bránit zvůli mocných... Jenže silná propaganda a represe dělají svoji práci. Dokud si rusové neuvědomí, že nejsou jen "dílkem Ruska", ale i autonomními bytostmi s vlastním uvažováním, bude mít Putin dostatek lidských zdrojů... Mluví se stále o ruské propagandě na západe a její třetí koloně tady. Kde je a co dělá západní propaganda v Rusku? Chceme tam změnit myšlení lidí nebo je nám to úplně putna???