To malé větvení není kvůli geometrickému nárůstu počtu variant, ale kvůli nákladům, možná autocenzuře, která vám neumožnila spoustu věcí pustit ven a možná i kvůli nějaké scénaristické lenosti. Ono by šlo to napasovat tak, aby se to rozjelo třeba na A a B, ale na konci dílu by se to mohlo po vzorů sitcomů zase vrátit víceméně zpět.
Než tuto zvrácenost znechuceně zavrhnete, tak bych rád upozornil, že sňatek mezi bratrancem a sestřenicí je možný i u nás.
A jestli se zajímáte o genealogii a nějaká část z vaší rodiny je z malé vesnice, tak jste nejspíš měli také tu čest být něčeho takového potomky.
Jinak strýc a neteř nemusí být pokrevní příbuzní.
A co si tak vybavuji, tak snad cyklista Armstrong si snad vzal neteř a pianista Jerry Lee Lewis tuším také nebo sestřenici, nicméně tam byl problém, že jí mělo být 13 let...
Ono nestačí, jak rizikové jsou klasické firemní dluhopisy, kde se firma zavazuje, že je splatí. Byť ČNB jen kontroluje, jestli jsou vydány dle zákona.
Ale tokeny, to je úplně jiná liga. Prostě nic. Koupíte a nemáte žádná práva, žádný podíl nic. Jen slib či naději, že ta firma bude jednou ty tokeny vykupovat za nějakou hodnotu.
A zajímalo by mě, s představou jakého výnosu do toho někdo šel. Jestli si to někdo vybral jako část portfolia typu - max riziko, nebo to nějaký investiční poradce za provizi poradil nějakému hejlovi.
Až tahle válka skončí a jestli z planety něco zbyde, tak to Rusku ekonomicky doláme kosti. Problém bude, že oni budou muset nahradit všechny ty zničené tanky, letadla, ne že by je potřebovali, ale oni jsou tak prostě nastavení. Což bude ekonomická sebevražda.
ČSSR měla v roce 1988 nejvíce tanků na počet obyvatel na světě, ale sehnat automatickou pračku byl problém. Takže soudruzi rozhodli o tzv. konverzi těžkého zbrojního průmyslu. Oni už ani neměli jinou možnost, nikdo platící už ty tanky nechtěl. A tohle bude čekat Rusko. Budou si vyrábět tanky na sklad, ale kupovat čínská auta.
Prostě jsme čtyřicet let žili za zdí. A svět by pak už jinde. Auta i motorky. Pamatujete na devadesátky, když se sem vozila deset let stará auta? Jakou to mělo výbavu ve srovnání s favoritem? A motorky? Tady se pořád vařil pérák, ale pak si pamatuju, jak u Balatonu lidí koukali na západní a japonské motorky.
Ten LIAZ byl prostě 20 let stejný, možná více. A pak to začli dělat jak osobní Tatru. Tuhle páčka, támhle budík, splacame z toho káru...
Jezdím denně od roku 1994 a ještě jsem nepřišel nebo nezískal ani bod. Takže ano, dá se. Někomu vadí rychlost, někdo zase říká, že čára není zeď, nebo co takhle jet na červenou, když je všude volno? Nicméně, když každý bude dodržovat jen ty podle něj rozumné, bude to anarchie.
A k tomu mentorství... udělal jste chybu, a platíte za ni. A dáváte jako příklad babičku. A co to vzít jinak. Bude lepší mentor ten, kdo má body za rychlost a hned od začátku říká, že se toho tolik nestalo, nebo někdo, kdo ty předpisy dodržuje?
Před cca 20 lety nějaký týpek znásilnil a dobil ženu. Ta, když se plazila pro pomoc, tak spadla z nějaké zídky a pochroumala si tuším páteř. A soud neshledal mezi tím útokem a pádem žádnou souvislost. Protože obhajobě se podařilo nějak vymanévrovat s tím, že se klidně mohla plazit jinudy.
Takže mě překvapilo, že to tady soud neshodil ze stolu, protože se ta paní teoreticky nemusela vůbec hnout.
Hele, tady jsou vždy zprávy, jak to nefunguje. Třeba ten krach dodávek německých pošt... A víte co, já tam jezdím už spoustu let. A ty dodávky tam normálně jezdí. Prostě na tu městskou rozvážku je to ideál. Samozřejmě Na delší trasy je to problém. Ale předpokládám, že kdo má více tras, tak v určitém segmentu to bude prostě lepší. Tak jako se tady řeší dojezd u osobáků. KOlik lidí opravdu reálně najede každý den více jak 300 km. A jinak taková tady vychvalovaná poctivá 120 byla ráda, když těch 400 km na jednu nádrž dala.
"Naše mládež miluje přepych. Nemá správné chování. Neuznává autority a nemá úctu před stářím. Děti odmlouvají rodičům, srkají při jídle a tyranizují své učitele." To jsou slova filozofa Sókrata. Jeho žákem byl Platón, který stejně tak pohrdal nastupující generací. Mimochodem tou nastupující generací byl třeba Aristotelés. Z čehož plyne, že vždy, když člověk zestárne, začnou mu vadit mladí. A vždy ta mládež dospěje a posune nás dál. Vzpomeňte na nářek svých rodičů a prarodičů. Takže nářky nad mládeži znamenají jediné, že člověk zestárl.
Atmosféra o tomhle výkonu je peklo. Promiňte, ale je. Měl jsem PSA-BMW VTi 1.6 88 kw a (vyjma toho, že to byl motor z pekla) byla to tragédie. Hlášky jako výkon si musíš zasloužit, poctivá atmosféra, je to pro tradicionalisty jsou jen okecání toho, že to nejede. Musíte to točit, když to točíte, tak to řve.
To že mluvil se říkalo už dávno za socialismu.
Ale ono je to s tím komunistickým odbojem takové divné. Do napadení SSSR, byla většina našich komunistů poslušná příkazů Moskvy a viděla v Němcích své spojence v duchu paktu M-R (čest výjimkám, které byly více Čechy než komunisty). Až po napadení 22. 6. (a následnému probrání Moskvy z šoku) se začali komunisté výrazněji zapojovat do odboje.
Víte co bylo na tom fakt super? Že lidi dali dvacet a více hrubých platů za tu možnost si koupit naprosto nekonkurenceschopné a zastaralé auto s nulovou výbavou. Dnes si za 10 můžete koupit auto, které se prodává aktuálně všude na světě s výbavou o jaké se vám tehdy ani nesnilo.
Ale spousta lidí bude vzpomínat, jaké to tehdy byly super káry.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vy, co tu nadáváte na zlý kapitalismus, se jen zkuste vžít do situace, že se to týká vašeho SVJ nebo soukromého domu. Jak se píše v článku, rozhodovat bych to nechtěl.
Protože jsou domy, kde se třeba výtah platí společně, někde podle lidí, někde podle lidí a pater, někdo má dokonce i jízdy.
V tomto případě vidím jako klíčové to množství lidí. Asi, kdyby to byl jeden člověk za den, tak to nikdo nebude řešit. Jestli budete mít denně 200 cizích jízd výtahem, tak už to za rok něco udělá.