Nerozumím, proč na zrekonstruovaných tratích nejsou koleje pro průjezd vlaků mimo nástupiště a oplocené tak, aby se tam lidé vůbec nedostali. Tím neomlouvám jejich blbost! Pár dní zpět jsem stál na nástupišti zrekonstruované stanice Veselí nad Lužnicí a stanicí projel nějaký zkušební vlak (pouze lokomotiva a měřící vůz) odhadem 120-150 km/h. Lidem odlétly klobouky a tlaková vlna s nimi na nástupišti dost zahýbala. Ano, byl hlášen průjezd vlaku, ale touto rychlostí......?! Ale toto rozhodně bezpečné není!!!
Řešením je jedině omezení vjezdu do Prahy ve špičkách a donucení tak lidí využívat místo aut hromadnou dopravu. A tranzit kamionů městy ve špičkách už je úplná blbost. Praha, ani žádná jiná velké města nejsou kapacitně schopná zvládnou tisíce lidí dojíždějících do těchto měst auty místo hromadné dopravy.
Radním pro dopravu v Praze je nějaký Zdeněk Hřib ze Slavičína, který našemu městu škodil nejdříve jako primátor a teď v této strategické funkci. Je ale také potřeba říct, že toto je vizitkou ODS, která mohla v Praze vládnout bez Pirátů a jejich Hřiba, ale Fiala tehdy byl proti. Takže po různých omezeních silniční dopravy, problémy s metrem D, podivnými cyklostezkami, zmatkem v parkování apod. tady máme další naschvál pana Hřiba za tichá asistence ODS a primátora Svobody!
Samozřejmě, že příčinou tohoto stavu je kombinace zrušení karenční doby Janou Maláčovou, návštěva lékaře a stanovení diagnózy pouze "po telefonu" a elektronická neschopenka. Jinými slovy, jedním telefonem doktorovi a zakašláním do něho si zaměstnanec jednoduše prodlouží víkend! Proč ale současná, středopravicová, rádoby odpovědná vláda znovu karenční dobu nezavedla je ve hvězdách!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Asi je bez diskuse, že jedinou, momentálně dostupnou, cestou, jak se ve městech zbavit exhalací z dopravy a přitom nezakazovat vjezd do měst je nahrazení spalovacích motorů těmi elektrickými. Navíc, kdo el. auto zkusil, tak zjistil, že to je mnohem pohodlnější, bez vibrací, hluku, velmi dynamické a celkově příjemné. A jedna z mála věcí, jak může město lidi k pořízení el. aut motivovat je právě parkování zdarma to po celém městě. Samozřejmě by ještě více mělo budovat infrastrukturu a tam kde už je, hlídat, aby na místech s nabíječkou nestála spalovací auta. A oni už pak lidé sami, bez nějakých dalších příkazů na ta el. auta přejdou.
2 odpovědi