Minulý týden jsem v TV slyšel, že více než polovina všech sociálních dávek na světě se vyplácí v Evropě. Tak třeba tam by šlo hledat částečně zdroje. A pak také něco, jako byla milionářská daň v roce 1947. Tam šlo sice o krytí škod v zemědělství, ale to není důležité. No a pak bych se podíval na Fialou před volbami kritizované dotace v průmyslu a zemědělství.
Pořád se mluví, jak je ve zdravotnictví málo peněz. Není to ale pravda, protože:
Přece není problém, ,aby si ti, kteří chtějí českou/evropskou kvalitu připlatili. Jenže on si nikdo připlatit nechce a to je problém. Jsme vychovaní slevami v supermarketech a je nám úplně jedno co jíme. Hlavně ať je toho hodně a je to levné. Další otázkou ale také je, o kolik horší by ty dovezené potraviny byly. A to je taky problém. Ono by se totiž mohlo ukázat, že evropští zemědělci, přesycení dotacemi, nejsou schopni vyrobit kvalitnější a cenově atraktivní potraviny. No ale to už je zase zcela jiná otázka!
Od té doby, co do zdravotnictví vlezli slovenští oligarchové typu Tkáče, Jakaboviče, Chrenka, Dospivy a Babiše je jasné, že tam je peněz více než dost. A kde je dost peněz, ještě k tomu špatně kontrolovaných, tak tam vždy kvete korupce! Na druhou stranu se dnes trestní oznámení a vůbec kriminalizace staly součástí konkurenčního boje, takže bych počkal až se něco prokáže.
Markéta byl jeden z mála důvodů, proč volit TOP09. Dalším důvodem bylo prosazování přijetí Eura. Jenže oni se dali dohromady s ODS ve Spolu a tím TOP09 fakticky pohřbili. Včetně toho, že ODS chce Prahu pro panovačnou Černochovou. Takže milá Markéto, hodně štěstí v dalším životě. A trochu sexisticky, ale přirozeně, jste dlouhodobě nejhezčí političkou a přál bych si Váš návrat v nějaké důstojné roli.
Naopak IZS a další státní organizace by měly jít příkladem v prosazování elektromobility. A pokud mají málo dobíjecích bodů, pak opět nikdo jiný než stát nezajistí svojí politikou rozvoj dobíjecí infrastruktury. Místo dotací na auta samotná by bylo lepší spíš obcím dotovat výstavbu infrastruktury. Donutit legislativně např. developery (bytové i nebytové) k mnohem většímu podílu dobíjecích bodu v rámci nových, ale i stávajících projektů.
Vůbec by nevadilo, kdyby ČNB nechala vyšší úroky pár let. Klidně kolem 5%. Alespoň by tak částečně lidem kompenzovala ztráty na spořících a termínovaných účtech, které jim způsobila pomalu řešená inflace způsobená ČNB a vládou! Tímto snižováním úrokových sazeb pouze pomůže ČNB k vyšším ziskům bank, protože ty tyto úpravy do snížení sazeb pro úvěry a hypotéky stejně nepromítnou!
Obecně lze říct, že jediným možným řešením drogové problematiky je znovuzavedení trestnosti užívání tvrdých drog. Užívání drog je v současnosti bráno jako nemoc/diagnóza, přitom jde fakticky o kriminální čin nebo minimálně jednání, které je kriminalitou doprovázené (od krádeží, násilné tr. činnosti až např. řízení vozidel apod.). Prostě uživatelé tvrdých drog patří do kriminálu. A když budou uživatelé v kriminálu, nebudou mít dealeři komu co prodávat. Tak jednoduché to je!
Hned vedle nadrazi je Bruska, kousek dal Matuska a Sokolovna. Nebo Budvarka. Cili, kdo chce jit za lepsi, ale stale dostupnou gastronomii tak muze. Ale kdo chce jit za tradici, historii, unikatni atmosferou a trochu do “jineho sveta”, tak bude mit smulu. Jina takova , trochu punk, hospoda neexistuje! A je to prirozena soucast nasi historie, kterou bychom si meli chranit! “Osmdesatky a Devadesatky” se vsim vsudy! A kdo jiny, nez statni, dotovana organizace jako je SZDC by mela o takove nehmotne kulturni dedictvi pecovat?
Londyn a vubec UK je leta rajem ruskych oligarchu. V Londyne slysite rustu u skoro vsude. Tak tam bych zacal, Borisi a zrusil obcanstvi a pobyt vsem temto ruskym prisluhovacum Putina. Vyhazet jejich haranty z prestiznich skol, zabavit drahe nemovitosti, zkonfiskovat prachy v bankach. Do te doby to jsou vsechno jenom kecy!
Elektromobilita, hlavně ve městech, je společensky žádoucí trend. To není o nějaké velké ekologii, ale o, snad každému, pochopitelné snaze snížit znečištění ovzduší individuální dopravou. Z toho důvodu by měla být dobrá infrastruktura legislativně vynucována a ekonomicky podporována. Dovedu si představit, že na každém parkovišti supermarketu je nejbližší řada pro invalidy, druhá pro rodiny s dětmi, třetí až pátá pro elektromobily s nabíječkami a až ty další pro spalovací auta. A pokud by to takto bylo dáno legislativou, tak stát by to nic nestálo, zaplatili by to supermarkety ze svých zisků, které by stejně jinak odvedly svým "matkám" ven. No a stát by pak měl, místo dotování cen aut (konkurenceschopná cena je odpovědnost výrobců), podpořit a vynutit u obcí investice do nabíjecí infrastruktury.
Asi je bez diskuse, že jedinou, momentálně dostupnou, cestou, jak se ve městech zbavit exhalací z dopravy a přitom nezakazovat vjezd do měst je nahrazení spalovacích motorů těmi elektrickými. Navíc, kdo el. auto zkusil, tak zjistil, že to je mnohem pohodlnější, bez vibrací, hluku, velmi dynamické a celkově příjemné. A jedna z mála věcí, jak může město lidi k pořízení el. aut motivovat je právě parkování zdarma to po celém městě. Samozřejmě by ještě více mělo budovat infrastrukturu a tam kde už je, hlídat, aby na místech s nabíječkou nestála spalovací auta. A oni už pak lidé sami, bez nějakých dalších příkazů na ta el. auta přejdou.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Macron neni schopen udelat poradek ani v Parizi, ale dela ramena s Ukrajinou! Je smesnej!