To zase musel být nějaký frustrovaný dezolát. Tohle normální člověk neudělá. Jen přemýšlím, zda ten řidič neměl rezervu, nebo neumí kolo vyměnit.
Dezolát??? Borec přijede do lesa v naleštěném autě za xmiliónů. Jde nasbírat houby. S autem neodjede, má prázdnou pneu. A tak s houbami jde domů. Přes noc mu mezitím náhodný pocestný s krumpáčem rozmlátí auto. Na druhý den, asi až vystřízlivěl, tak zavolá odtah. Dobrý příběh.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často tak málo žáci naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na hlubší osvojení si látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Dobrým důkazem je, že básně se učíme z knihy nikoli poslechem. Maturity jsou, kromě 15 až 20 procent přirozeně nadaných studentů na matematiku, se svou slabou češtinou a angličtinou jen jedno velké fiasko. Zbytek učiva z gymnázií se úporným drilem před maturitou většinou zapomene úplně. A to je všechno.
Tak ať je učí "chatbot" :-)
12
Sledujících
0
Sleduje
12
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdyby rušily ty velké větrníky a další novoty na bázi zeleného šílenství jen armádní senzory !?! Např. větrníky svými vibracemi tvrdě atakují mnohé vzácné zástupce fauny, solární panely jsou jedem pro přírodu možná větším než radioaktivní odpad, prostě víme ještě toho moc málo o ochraně přírody resp. životního prostředí a tak si vypomáháme podobně jako marx-leninští ideologové ideologií a neporušitelnými dogmaty z módní zelené ideologie. Jenže realita a čas se nedá obelstít.
1 odpověď
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Také jsem se zajímal jestli ta větrníková pole nemohou měnit směry větru. Přece jen to je překážka v přirozenému proudění větru a tím i změnu počasí. Zatím mi nikdo nedokázal odpovědět.