Tento článek má zavádějící nadpis a trpí velkou nepřesnosní.Je třeba udržovat stabilní množství vody v organismu a současně i osmozu mimobuněčných tekutin.To znamená,že je třeba přijímat tekutiny které obsahují i minerály a ionty natria,ev magnesia atd.Ztráty v horkém počasí mohou být i více než 4 litry.Kolaps z nízké hladiny natria by nastal , pokud bychom pili destilovanou vodu nebo vodu bez dosatečného množství minerálů. Proto minerálky jsou ideální
Jako rodič dcery na výborném gymnaziu jsem se jednou objednal k paní ředitelce.Jistě si u třídní prof. zjistila,že dcera patří k nejlepším studentkám a znervozněla o to víc. Čekala mne spolu s ještě jednou kolegyní a možná to bylo i nahráváno.Měla asi své zkušenosti s rodiči,budiž. Ptal jsem se jí .zda když studenti jedou ve školním roce na zájezd do ciziny je s nimi nějaký pedagog,který má předmět související s tím místem a např.jim na místě řekne a ukáže něco z historie toho místa. Prý tam byli ve spřátelených školách i na výuce. Tak jsem se ptal zda z toho udělal pedagogický doprovod nějaký výstup a řešilo se,zda to nevyužít zde.Ptal jsem se zda když mají takovou výbornou výuku jazyků, zda by třeba ¨po čtyřech letech nebylo správné zařadit pro všechny studenty mezinárodně uznávanou jazykovou zkoušku. NEMĚLA ODPOVĚĎ. DOSUD tam dělá ředitelku.
NA ŠKOLÁCH NEEXISTUJE OVĚŘOVÁNÍ CO UČITELÉ NAUČILI.
Tyto výlety do ciziny pro mé dítě jsem zažil také a stejně jako autorka jsem v tom neviděl téměř žádný přínos.S rodiči mé dítě jezdilo a mohlo jet na stejná místa. Tak jsem zašel za paní ředitelkou a zeptal jsem se zda tam s dětmi jede učitel, který jim k tomu místu dává nějaké konkretní informace navíc, související s vyukou a zda po návratu děti např. napíší poté ve škole o tom ,co se dozvěděly nějakou slohovou práci. Vzhledem k tomu, že se jelo do spřátelených škol v Anglii a děti byly s kantory i na vyučování, tak jsem se ptal zda poznatky naši kantoři poté využívají.
Paní ředitelka Bednářová z gymn. Budějovická na mne jen zírala a nedokázala odpovědět. Smutné. Myslím, že je ředitelkou dosud.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Situace je vcelku jasná . Pro mladé je více důvodů proto nemít děti než mít.
Proti:
SNÍŽENÍ ŽIVOTNÍ ÚROVNĚ!
celková atmosféra ve společnosti, která od nich už tolik neočekává,že budou mít děti
ano i emancipace žen,byť proti tomu nikdo nemůže nic mít
Co mi vadí nejvíce je snížení přirozené touhy mít děti
Nedostupné bydlení , nedostatek peněz,školek... je jen zástupný důvod, neboť v horších časech se rodilo více dětí a i bohatí mladí nyní odkládají ev potomka
Pro:
???
Měla by tu být ta přirozená touha mít potomky,kterou nás vybavila příroda,abychom nevymřeli. Proto je pohlavní styk tak příjemný. Ne proto abychom si užívali, ale abychom se rozmnožovali. Antikoncepce nám dává i zde možnost jako jedinému živočišnému druhu obejít zákony přírody a tudíž vymřít.
Nevidím to dobře.