Mám FVE: panely 5,4 kWp, střídač asymetrický 8 kW, baterie 13,4 kWh , připojeno do sítě bez odkupu distributorem.
Přetoky i nákupy jsou pro efektivitu nežádoucí. Opatření „ co nestojí skoro nic“ je kontrola, případně úprava, rozložení fázového zatížení.
Osvědčilo se mi ( a to už je několikatisícový náklad) připojit WATTrouter, který automaticky eliminuje případné přetoky.
V případě zájmu upřesním.
Kolik vás to všechno stálo, elektroblázne, pochubte se!!! 🙂 🙂 🙂
Chytrý majitel auta (a je jedno, zda spalovacího, tak i elektrického), pokud bydlí u řeky a hlásí povodeň, vyjede na kopec. Tupoun si nebude dělat starosti a auto mu zaplaví/odnese voda.
A vybytý elektromobil je asi stejně platný, jako spalovák s prázdnou nádrží. Benzínové stanice totiž uprostřed záplavové vlny taky nebudou fungovat, tak jako elektrika.
Vybitý se to píše, pane kolego. Na plnou nádrž odjede benzín 700 km, diesel 1000 km, elektro 300 km.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Nacpěte si do špic ty vaše soláry a čerpadla. Ve finále dražší jak normál.
1 odpověď
10
Sledujících
1
Sleduje
10
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Stovky tisíc, miliony, jen lítají.