Koukam kolik tu prispiva vydesenych lidi kteri, jasne vi jak se jine deti citi i kdyz je vzivote nepoznali. Kteri jasne vi ze jejich normalnost je normou pro cely svet. Presne znaji spravny model rodiny a jen takto muze byti rodina stastna. Maji pocit ze deti maji doprovazet snad do 30. Jen z tech postu mam pocit ze je radne nabito na nova 60' kdy deti rekli rodicum uz stacilo a zacala jizda ktera se nekdy klopila do opacnych extremu.
Na STK jsou dnes důležitější emise.
Včera neschválili STK každý rok tak nás o těchto případech budou teď neustále informovat.
stk je o nicem... at kazdy ridic ruci za sve auto... po tom co by tohle zpusobil necht dostane bud adekvatni pokutu nebo nejaky ten mesic natvrdo ci podminku. Nechapu proc nejaka stk existuje kdyz existuji servisy a ridic by mel rucit za svuj vuz.
Zinscenovana poprava katastrofa. Nicméně by mohlo být speciální studio se zděšenými hosty třeba ke střelbě do dělníků 1931 kdy bylo 8 mrtvých za té skvělé a demokratické první republiky.
Tech mrtvych bylo vice tusim ze 12 a celym tim nestestim opet stali komuniste Stransky, Kopecky a td... Mimochodem slo o strelbu v sebeobrane kdy v prvnim pripade na 9 policistu zautocil 300 clenny dav kameny. A tito odvazni organizatori to udelali tak ze tlacili zeny a deti pred sebou aby jim cetnici nemohli ublizit a nasledne je napadli sutry a dlazebnimi kostkami. Po tomto incidentu i ostatni demonstrace byly vyhrocene protoze policiste meli strach ze je ten dav umlati. Mimochodem pan prezident Masaryk toto nechaval cele prosetrit.
Jezdím autem po městě každý den a ještě nikdy se mi nestalo, že by mě na přechodu překvapil chodec. Ono se totiž jejich chování dá velmi snadno predikovat a to ať již mají sluchátka, kapuci, čumí do mobilu, nebo se prostě jen vůbec nerozhlíží. Mnohem nebezpečnější je, že někdo vyběhne třeba z poza auta, nebo přechází na nepřehledném místě mimo přechod.
Pokud jej muzete videt ale v tom konretnim miste toho cloveka vidite az na urovni prechodu.
Už aby tu bylo plně autonomní řízení. Řekne se jen odkud kam a auto dojede samo (ideálně sdílené auto pro všechny). Protože auto je silná zbraň, která v lidských rukou představuje nebezpečí - lidské smysly a mozek nikdy nevyhodnotí dopravní situaci tak dobře jako senzory, kamery, počítač a systém vzájemné komunikace vozidel.
Z dovolenim si budu ridit sam 🙂 Navic vase vlhke tesla sny jsou zatim z rise snu. A to ze to nejak funguje v pravouhlych ulicich v americe. A ne rozhodne ne tak ze nemusite davat pozor. Je naprosto jina situace nez v preznackovane evrope plne krizovatek a silnic ruznych tvaru s nejednotnym znacenim.
Po rekonstrukci zastavky to tam vymysleli skvele. Od skla zabradli kolem zastavky se vse zrcadli a oznacnik zastavky je dan tak ze neni videt jestli u prechodu nekdo stoji.Lidi u prechodu vidite az mate kapotu na hrane ci za hranou prechodu. Takze tam vleze pred zastavenim vsech aut v obou pruzich jen sebevrah. Proste ruska ruleta jak vysita.
Bavíme se tady o okruhovém ježdění, nebo o ježdění po pozemní komunikaci? To je totiž velký rozdíl. Předpokládám, že rámus ze závodní motorky tu nikdo neřeší.
Bavime se tu ze malo kdo ma otevreny vyfuk na ceste... protoze kdyz do toho neda pomerne hodne penez tak ho to asi nepotesi. Takze vykriky o hlucnosti ve vetsine pripadu konci na 90dB. Toz asi tak... vyjimky se samo najdou. Vetsina tam strci pouze koncovku vyfuku a to je vse.
Zakázat dovoz, pokud hlučnost přesáhne obvyklou hladinu normálních cestovních motorek..! Podporovat nevybouřené kraválisty v jejich terorizování širokého okolí je cvokárna na kvadrát..! Ono stačí už to, co tady máme, když naše dopravní policie kašle na to, že by měla tyhle piráty silnic s odstraněnými tlumiči výfuků pokutovat-každý stroj má v techničáku uvedenou max. hladinu hlučnosti, když ji překračuje, měli by takového janka chytit, zpokutovat a vzít mu řidičák, než vrátí tu svou mašinku do původního technického stavu.!
Ale houby malo kdo ma odstranene tlumice vyfuku 🙂 A racing vyfuk jezdi malo kdo protoze mu klesne vykon. Takze vetsina vyfuku je na urovni max 90dB. Protoze kdyz si to spocitate tak za racing pruchozi vyfuk, upravy sani a ridici jednotky date minimalne 60k spise vice. Takze si tam kazdy da homologovanou koncovku. Ktera ma vsak jiny zvuk nez ta puvodni.
Podsouváš mi něco co jsem nenapsal - nepsal jsem. že ten chopper ječí, ale že dělá kravál a bouchá do výfuku. A argument o homologaci je hezký, akorát, že si spousta lidí pak dělá nějaké úpravy a "tuning".
Malo kdo jezdi racing vyfuk protoze je to cele draha sranda. Vetsina i ladenych vyfuku ma homologaci.
A to se právě děje především u malých obsahů. Klukům a holkám ty 125-ci a tříkila nejedou, tak tam dají otevřený lauf, ať to aspoň řve. Čím víc to řve, tím víc to jede. Nejčastěji to jsou majitelé KTM, kdy jim fotřík k motorce nadělí i výfuk. Že je taková motorka okolí spíše k smíchu, jim moc nedochází. 😀
zalezi co je to za motor ja mam jednu pouze na okruhy a tam jsem byl schopen zvednou vykon i temito a dalsimi upravami o 20kw a snizit vahu o 15kg
Přesně. Dřív se kravál, který motor dělá, bral jako nepříjemný vedlejší efekt, který se inženýři snažili omezovat. Kdežto dneska se z něj stal cíl. Nedává to vůbec smysl.
Kraval souvisi s se sanim vyplachem motor a vykonem... a no dneska je moderni nemit vykon ale to malo kdo chce. Nechci si koupit motorku treba 600 a byt vykonove/krouticim momentem pod 15 let starymi masinami.
51
Sledujících
1
Sleduje
51
Sledujících
1
Sleduje
A jaký má být ten obraz? Ta pravice je dost chabý důkaz nějakého nacismu. Co přesně dle vás jako musk chce?
8 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hloupy protoze bude mit ovlivnene modely 😉 Nasledky... hodne lidi uz dneska veri AI takze klidne bude hloupostem a vydavat je za pravdu. Nasledek lepe se bude manipulovat s lidmi protoze AI rikala.
1 odpověď