Tak problém je to velký a i logický. V mírových dobách, je kapacita výroby nastavena tak, aby pokryla spotřebu, která vychází z cvičných střeleb. Více není třeba. Vybudovat a zainvestovat výrobu s kapacitou 3-4 větší je problém v tom kdo ty nevyužívané a zakonzervované výrobní prostory bude roky ale třeba i 20 let platit. Nemůžete chtít, že to výrobce vezme na sebe. Spíš tu hrozí, že si ty náklady započítá do ceny těch systémů co vyrábí v mírových časech, a to se zase nebude líbit vládě. Dále jak už článek zmínil, problém bude i s kvalifikovanými zaměstnanci (kde vzít a nekrást) v případě prudkému navýšení výroby. Další problém se může ukázat v tom, že ty zakonzervované kapacity, díky vývoji mohou v případě konfliktu vyrábět už zastaralou výzbroj. V průmyslu
ať už civilním a stejně tak zbrojařském, pořád platí z důvodu inovací a modernizací, nutnost rychlé návratnosti investice. Systém zakonzervování výroby není problém u dělostřelecké munice, protože proti letícímu granátu vyrobeného technologií 50-60 let, není obrana ani dnes, a výroba je technologicky proti výrobě raketových systémů primitivní, a tedy sehnat zaměstnance a jejich zacvičení není problém.
Né jedna z nejsilnějších, ona je nejsilnější, a to s velkou rezervou. Nicméně i při té úděsné ničivé síle, je taková puma neefektivní. Dnes sice jsou raketové nosiče co by jí dokázali dopravit na cíl, a tedy bombardér by již nebyl třeba. Problém je cena takového kompletu nosič + taková hlavice, a nikde na světě není tak velký cíl, na který by bylo efektivní takovou zbraň poslat. Efektivnější je poslat dvě menší.
Jsou dvě možnosti. 1) To co trousí jsou takové bludy, že jim ve skutečnosti ani on sám nevěří. 2) Pokud těm kecům opravu věří, tak bych rád věděl na jakém matroši jede. protože to musí být výběrová kvalita. Problém Ukrajiny je ten, že tam velmi devalvovala cena života. Je mi jasné, že se na mne mnoho lidí vrhne, ale nemohu si pomoci. Člověk by měl bojovat a umírat tehdy kdy to dává smysl a kdy svou smrtí něco vykoupí. Jinak je ta smrt naprosto zbytečná a snižuje hodnotu života. Ukrajinci umírají, a přichází o území vlastní země, a tedy jejich smrt, nepřináší žádnou protihodnotu, jen svou smrtí oddalují nevyhnutelné. To musí působit naprosto destrukčně na psychiku lidí jak na bojišti tak v týlu. Rusové je na to přece jen o něco lépe. Né snad že by neumírali, umírají také, a také ve velkém počtu. Jenomže oni mají před očima skutečnost, že dobývají (oni jsou přesvědčeni že ho osvobozují) území, které zvětšují. tak že jejich smrt dostává nějaký smysl. Kdo z toho získaného území bude mít užitek je samozřejmě věc jiná, ale tento problém Rusové momentálně neřeší. Tato válka vůbec neměla nastat, je názornou ukázkou selhání diplomacie a respektování rozložení sil na světě a geopolitických zájmů reálného světa,
Tak po zkušenosti z Německa, bych rozhodně nevydával jejich autobazary, za jistotu že v nich kde koupíte jetá auta po s kompletní historií. Aut kde jsou stočeny kilometry a zatajovaných haváriích a původu vozu je tam mraky. Německé bazary už žijí jen z ještě pořád zažité iluze, že v Německu se vám nemůže stát, že koupíte vrak vydávaný za voňavku. To už roky není pravda, buďte maximálně opatrní, při výběru vozu. Já se po tvrdé deziluzi nakonec rozhodl, koupit auto nové.
Město jako pevnost? Tuším že už Napoleon prohlásil, že pevnosti jsou definitivně zastaralé. Jejich nevýhoda je, že jsou statické a zatím co protivník v poli má možnost manévru. Polní jednotky mohou měnit pozici, a tak zabránit zaměření na ně a zničit je. Na nehybnou pevnost se artilérie zastřílí a postupně v ní všechny zabije. Je to jen otázka času, pevnost nikam neuteče.
Že se v odvodních komisích korumpuje je pravda, a že to žádný zákon a ani výměna lidí nezmění je také pravda. Ještě v minulém století (někdy v na rozhraní 70-80 let, probíhal soud s vysoce postaveným bossem Italské (Sicilské) mafie. Kde se probírala obrovská korupce, která prorůstala do nejvyšších pater řízení země. Na dotaz jak toho mohla mafie vůbec dokázat, se dostalo velice lakonické odpovědi. "Každý bez výjimky je úplatný, je to jen otázka sumy. Každý svoji loajalitu(poctivost) si cení jinak, ale na prodej je každá". Ubezpečuji každého, že když by šlo v této zemi z tlustých do tenkých, nebude to mít jiný průběh než na Ukrajině. Možná dokonce v ještě v horším provedení.
Já jsem z toho pochopil, že děti po nástupu do školky a dále do školy, už vlastně rodičům tak úplně nepatří, a ujme se jich všeobjímající náruč úřadů, ministerstev, atd. Jediná pomoc je, sednout si doma z dítětem, a vysvětlit mu, že ty plky, co mu ve škole tlučou do hlavy, má jedním uchem nechat vejít a druhým s pozdravem tvá Máňa, vypustit ven a zapomenout. Pořád věřím, že pro dítě je matka, nebo otec pořád mnohem větší autorita, než nějaký učitel ve škole.
To je výmluva vedení společnosti. Mzdové náklady nejsou až tak velký problém, stačí více zavádět automatizaci, robotizaci. V Číně jsou dnes už dál, Čína má dnes největší podíl robotizace v průmyslu na světě. Problém s robotizací je ale v tom, že robot nejede na knedlík, ale na elektrickou energii, a ta je v EU drahá, a to výhodnost robotů poněkud zhoršuje, protože návratnost té investice do nich se prodlužuje. Tak že si EU, potažmo Německo na sebe upletlo pěknou pastičku. Drahá lidská práce, díky drahým energiím drahý provoz robotů, drahé suroviny potřebné k výrobě. To je smrtící mix průmyslu, rovnající se Cyklonu B.
Mě se tato velká auta také líbí, problém ale je, že v Evropě na ně nejsou uzpůsobená parkoviště (u podzemních ani nemluvím, to je až frustrující parkování), jak ve státech. Kde parkoviště jsou dimenzovaná tak, že parkovací místo pro auto Evropanovi evokuje stojánku pro Boeing. Na Evropských parkovištích už na první dobrou do mezery nezaparkujete například s Ford Mondeo, většinou na dvakrát.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No jo no, když USA zahájily obchodní válku s Čínou. musí přece čekat nějakou odvetu. Jestli si v USA myslí, že jediný kdo může trestat jsou oni, tak toto je možná přivede k rozumu.