Tolik demagogie jsem o této nezprovozněné elektrárně nečetl. Od portálu Odkaz 1 je to hodně velké zklamání a vzbuzuje nedůvěru k dalším článkům.
Gen. Roček asi píše v článku o úplně jiném návhru zákona o Vojenské policii.
Nevadí mu, že se VP bude míchat do pravomocí státní Policie ČR. Gen. Roček by měl mít kolem sebe lepší právníky, kteří by mu zajistili lepší výklad návrhu zákona, než právníky na úrovni Právncké fakulty Západočeské univerzizy v Plzni.
Z návrhu zákona o VP vyplývá Vojenská policie by od července 2025 mohla k práci využívat drony a také zamezovat jejich provozu, mohla by zadržet řidičský průkaz, anebo by mohla vstoupit do obydlí nebo na pozemek, pokud by to bylo nezbytné pro ochranu života nebo zdraví osob, nebo při nahánění uprchlé či hledané osoby. Lidé by také museli povinně uposlechnout pokyny vojenských policistů. Například v § 25a, který uděluje vojenské policii pravomoc k zatýkání, a to dokonce i nezletilých osob, přičemž v odstavci 2 se dokonce uvádí, že o takovém zatčení nemusí být informováni rodiče, pokud by došlo k ohrožení splnění účelu závažného úkonu.
Z článku lze vysledovat, že Vojenskou policii vede nekompetentní velitel.
Z článku mám smíšené pocity. Firma E.ON Energy byla v 90´ letech monopolní distributor v Jižních Čechách. Díky tomu měli Jihočeši nejdražší elektrickou energii, přestože na jejím území se nacházela jaderná elektrárna Temelín. To trvalo do doby zrušení monopolu dodávek energií.
V 90´letech německá a rakouská odnož firmy E.ON Energy sponzorovala protesty proti provozování JE Temelín na hraničním přechody Gmünd a České Velenice a Wullowitz / Dolní Dvořiště, blokací přechodu pomocí traktorů rakouských zemědělců (kdo nájem traktorů asi platil?). Organizačně protesty zajišťovala politická strana krajně pravicová FPÖ za souhlasu rakouské vlády.
Článek se snaží o napravení reputace E.ON Energy v Jižních Čechách.
Nikdy jsem nezaznamenal, že by v Praze nějaký motocyklista dostal pokutu za stání v boxu pro cyklisty. Že motorkář předjede stojící kolonu na silnici či dálnici mi nevadí. Jen když předjíždí zprava vozidlo, znejistím. Skůtry běžně jezdí v pruhu pro cyklisty. Dodržování max. povolené rychlosti v obci je motorkářům cizí. Cyklisté a koloběžky zase jezdí po chodníku a ohrožují chodce.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pendolino od svého zavedení v r. 2003 nebylo vnitřní vybavení repasováno. O tom svědčí barevné fleky na koberci uvnitř vozových jednotek. Pendolino je nyní ostuda ČD.