Civílní verze Scanie určitě spní svůj účel. Škoda, že Armáda české republiky nepoptala domácího výrobce, který dokáže vyrobit tahače i do terénu, kde Scania není tak dobrá.
Přeprava tanků na podvalnících má účel šetřit probeh obrněné techniky, která nemá takový dojezd jako náklaďák a musí se častěji ošetřovat. K této přepravě zastaralých tanků Leopard 2A4 (současník stávajících sovětských tanků T72) je nutná rekognoskace a plánování trasy přepravy díky nízké únosnosti mostů, které byly stavěny pro hmotnost stávajících tanků T72, které po různých modernizacích vážily max. 45t.
Tolik demagogie jsem o této nezprovozněné elektrárně nečetl. Od portálu Odkaz 1 je to hodně velké zklamání a vzbuzuje nedůvěru k dalším článkům.
Gen. Roček asi píše v článku o úplně jiném návhru zákona o Vojenské policii.
Nevadí mu, že se VP bude míchat do pravomocí státní Policie ČR. Gen. Roček by měl mít kolem sebe lepší právníky, kteří by mu zajistili lepší výklad návrhu zákona, než právníky na úrovni Právncké fakulty Západočeské univerzizy v Plzni.
Z návrhu zákona o VP vyplývá Vojenská policie by od července 2025 mohla k práci využívat drony a také zamezovat jejich provozu, mohla by zadržet řidičský průkaz, anebo by mohla vstoupit do obydlí nebo na pozemek, pokud by to bylo nezbytné pro ochranu života nebo zdraví osob, nebo při nahánění uprchlé či hledané osoby. Lidé by také museli povinně uposlechnout pokyny vojenských policistů. Například v § 25a, který uděluje vojenské policii pravomoc k zatýkání, a to dokonce i nezletilých osob, přičemž v odstavci 2 se dokonce uvádí, že o takovém zatčení nemusí být informováni rodiče, pokud by došlo k ohrožení splnění účelu závažného úkonu.
Z článku lze vysledovat, že Vojenskou policii vede nekompetentní velitel.
Z článku mám smíšené pocity. Firma E.ON Energy byla v 90´ letech monopolní distributor v Jižních Čechách. Díky tomu měli Jihočeši nejdražší elektrickou energii, přestože na jejím území se nacházela jaderná elektrárna Temelín. To trvalo do doby zrušení monopolu dodávek energií.
V 90´letech německá a rakouská odnož firmy E.ON Energy sponzorovala protesty proti provozování JE Temelín na hraničním přechody Gmünd a České Velenice a Wullowitz / Dolní Dvořiště, blokací přechodu pomocí traktorů rakouských zemědělců (kdo nájem traktorů asi platil?). Organizačně protesty zajišťovala politická strana krajně pravicová FPÖ za souhlasu rakouské vlády.
Článek se snaží o napravení reputace E.ON Energy v Jižních Čechách.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Nakupovat pečivo v Tesco Eden je pro otrlé. Do bedny se starým přečivem se sype čerstvé. Jeden čas tam měli ceduli: "3 krát denně čerstvé pečivo". Když jsem se jakéhosi manažera zeptal, kdy bude čerství pivní rohlík, který jsem měl v mikroténovém sáčku v ruce, odvětil, že toto pečivo se vozí pouze 3x týdně. Raději pečivo kupuji jinde.