Na místě se podle Reuters v reakci na momentální situaci sešly tisíce lidí. Dělníci troubili a pískali na píšťalky a trvali na tom, že by se neměl zavřít ani jeden závod...
Dělníci by se v prvé řadě měli s úsporami smířit, protože jinak budou mít po ptákách úplně. A jediné, co by měli nekompromisně požadovat je změna neschopného elektro vedení, které zapomnělo na zákazníka a lezlo do zadele politikům a zeleným haurům a progresivistům z EU.
A demonstrovat, a to velmi masově a důrazně by se mělo v prvé řadě vyrazit před Bundestag, sídlo vlády a sídlo zelených (tedy než by ostatní od socdem pod CDU byli bez viny).
Tak své místo, platy a továrnu ochrání nejlépe - změnou či zrušením stupidních zákonů a předpisů
Koncern VW zaměstnává na přibližně stejný počet vyrobených aut jako Toyota, 3x víc zaměstnanců, ti jsou navíc zaplaceni zhruba o 20% lépe než třeba zaměstnanci na stejných pozicích v Mercedes Benz… Ekonomika je jen jedna. Nemám = neutratim. Jestli i přesto utratíme, budu to muset zaplatit “zítra”.
podíval bych se na “nastupující” krizi přes nějaká čísla.
Dokud se tady bude hospodařit tak, že porostou výdaje bez ohledu na příjmy, nemůže do dopadat dobře. Počínaje hospodařením státu, firem, i v rodinách .
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel my všichni, protože se v Evropě pro vysoké ceny energií nevyplatí vyrábět nic. Němci nás stáhnou sebou. mraky českých firem dělá pro Němce.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
a nebude to i vysokou cenou práce proti Asii a nízkou efektivitou? Třeba uvedený koncern VW na přibližně stejný počet vyrobených vozů, zaměstnává téměř 3x víc zaměstnanců než Toyota, nehledě pak na jejich platy
1 odpověď