Aby ne, když kvůli cyklo fanatikům se ubírají jízdní pruhy a je jen jeden jízdní pruh skoro u každého přechodu. Pak auta zůstanou viset v křižovatce, která má sice více pruhů, ale ty nikam nevedou.. k tomu nepromyšlené a nekoordinované práce. Výsledkem je průměrná rychlost 15 km/hod a nadměrná spotřeba paliva díky "geniálnímu sociálnímu inženýrství".
Pro kritiky nabízím jednoduchou úvahu. Kolik nám zbylo za totáče po zaplacení všech nákladů, abychom mohli šetřit na trabanta, po kolika letech jsme mohli ušetřit na zahraniční dovolenou s polévkami z pytlíku a kolik lidí jezdí k moři každoročně teď? To odpoví na dráhé nájmy, vodu, zubaře atd.. nemluvě o věku dožití díky tehdejší a současné zdravotní péči, kvality stravy a životního prostředí. Nesouhlasit může tradičně jen komunista, který tehdy stejně jako žil. Ne generace X a mladší.
Každý soudný člověk chápe, že ty ničivé povodně, požáry, tajfuny mají jasnou příčinu v oteplování planety. Jenže politik vidí jen své volební období a nezajímá ho, stejně jako důchodce, co bude v roce 2050. Jde jen o momentální zisk. Politikovi i troubovi. Dohodnout se ale celosvětově asi není zatím možné a proto lidstvo potřebuje krutou lekci..
jinými slovy kdyby nejezdili řidiči "pod vlivem" a nepsali zprávy na mobilu, většina nehod by šla na vrub ženám. A statistiky neberou do úvahy, že pomalu jezdící ženy často způsobují stylem jízdy nebezpečné situace. Za případnou nehodu ale může řidič, který nechtěl jet pořád 30 tam, kde je povoleno 50. :-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
vzhledem ke skore hlasovaní by bylo zajimavé vědět jak kdo hlasoval a kdo ho nominoval