Pro kritiky nabízím jednoduchou úvahu. Kolik nám zbylo za totáče po zaplacení všech nákladů, abychom mohli šetřit na trabanta, po kolika letech jsme mohli ušetřit na zahraniční dovolenou s polévkami z pytlíku a kolik lidí jezdí k moři každoročně teď? To odpoví na dráhé nájmy, vodu, zubaře atd.. nemluvě o věku dožití díky tehdejší a současné zdravotní péči, kvality stravy a životního prostředí. Nesouhlasit může tradičně jen komunista, který tehdy stejně jako žil. Ne generace X a mladší.
Každý soudný člověk chápe, že ty ničivé povodně, požáry, tajfuny mají jasnou příčinu v oteplování planety. Jenže politik vidí jen své volební období a nezajímá ho, stejně jako důchodce, co bude v roce 2050. Jde jen o momentální zisk. Politikovi i troubovi. Dohodnout se ale celosvětově asi není zatím možné a proto lidstvo potřebuje krutou lekci..
jinými slovy kdyby nejezdili řidiči "pod vlivem" a nepsali zprávy na mobilu, většina nehod by šla na vrub ženám. A statistiky neberou do úvahy, že pomalu jezdící ženy často způsobují stylem jízdy nebezpečné situace. Za případnou nehodu ale může řidič, který nechtěl jet pořád 30 tam, kde je povoleno 50. :-)
Je to spíše zbožné přání někoho, aby se Piráti rozplynuli jako dým z trávy. Ale oni mají potenciál se zmobilizovat a ve volbách svých 10% dostanou. Na rozdíl od většiny jiných rádoby vážených stran. Psal jsem hned minulou sobotu, jak chce případně Fiala složit novou koalici. Díky tomuto kotrmelci bude nakonec v příští vládě ANO to nejmenší zlo ...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Aby ne, když kvůli cyklo fanatikům se ubírají jízdní pruhy a je jen jeden jízdní pruh skoro u každého přechodu. Pak auta zůstanou viset v křižovatce, která má sice více pruhů, ale ty nikam nevedou.. k tomu nepromyšlené a nekoordinované práce. Výsledkem je průměrná rychlost 15 km/hod a nadměrná spotřeba paliva díky "geniálnímu sociálnímu inženýrství".
1 odpověď