Asi nejste taky nejostřejší tužka .
Baterie se skládá z článků a každý článek má své specifické nepřekročitelné napětí při kterém zahoří čili chemická reakce.
Nastudujte si napřed technologii současných baterií.
Olověné se pouze zahřejí a krátkodobě jim to i prospívá k desulfataci .
Liion baterie a Lifepo4 mají každá jiné napětí a jejím překročením zahoří a pokud nevíte tak hoření není 4tý planetární symbol , ale pouhá chemická reakce , která se teplotou baterií blíží ke kritickému stavu baterií.
Napětí milej zlatej nestačí, musíte tam ještě dodat i proud, tedy výkon. Zabývám se bezpečností baterií již 14 let a je to velice komplikované. Vy o tom víte prd a mě bezpečnost baterií živí. Desetina voltů prepětí je opravdu bezvýznamná i pro ten jeden článek. Při testech jeden článek bylo možno přebíjet a 10% napětí ale článek s vybíjecím proudem 140 ampér jen o 0.5 A, pak to vybouchlo a občas i zahořelo, záleželo na tom jak rychle jste tu nabíjecí energii dodával. Zase články, které používá NASA ve svých družicích, tak nedají do zkratu víc jak 400mA a při přebíjení 15V/1A vybuchly až za hodinu, správné nabíjecí hodnoty byly 4V/0.35A. a teď dumej.
Baterie můžou vybuchnout i bez zahořeni a zahořet bez výbuchu a nejhorší je všechno u najednou. A to klidně i hodinu potom, co je nepříznivý stav ukončen, proto se čeká 24 hodin na výsledek testu.
Do větších měst trvale ucpaných dopravou je to jistě velmi špatný počin. Daleko lepší by bylo více menších vozidel MHD, které nepotřebují extra dlouhé zastávky mimo vozovku, jsou pohyblivější do tratě i do konečných se jich vejde víc.Stane-li se něco před takovým dlouhánem hned za křižovatkou, tak už ji nikdo neprojede. Bude stačit i výpadek proudu, kdy se tato monstra nebudou moci nějak (jak) postavit mimo proud vozidel s nezávislým pohonem...
A co takhle si článek přečíst, je vybaven trakčními bateriemi, které mu umožňují jízdu bez drátů, v Praze bude jezdit z Veleslavína na letiště...
když přelijete nádrž , tak máte jen újmu pár korun.
Když přebijete baterii o 0,1 Voltu , tak se spustí chemická reakce která nelze zastavit.
Oddělování baterií lze řešit , ale na úkor ceny a váhy , což je kontraproduktivní.
Nucení do elektromobility je kontraproduktivní a čím více se bude dotovat a propagovat , tím větší škody budou.
Vývoj nezastavíš , ale ani dotacemi neurychlíš.
Absolvent VŠŽ. Zbytek nemá cenu komentovat, protože je to informace vytržená z kontextu.
Takže podle vás , když přelijete nádrž tak neteče palivo na zem ?
Nebo nevěříte že se dá přebít baterie o 0,1 V ?
Asi nebudete nejostřejší tužka v penále.
No tou tužkou to budete spíše vy. Při nejčastějším napětí automobilové trakční baterie 400V je těch vašich 0,1V naprosto směšných, navíc v současnosti se přechází na 800V. Takže se tu radši neztrapňujete a pamatujte na české "Mluviti stříbro, mlčeti zlato"
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Teď mám celoroční pneu a nemám sebemenší problém.
Ten nastane až vzorek sjedete pod 4 mm a nastane zimní období.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nemáš pravdu. Pokud je je sucho, tak stále stačí 1,6mm i v zimním období. Ty 4mm platí jen v situacích, kdy je na silnicích souvislá vrstva sněhu nebo ledu anebo se dá vzhledem k předpovědi předpovídat.
1 odpověď