Pokud má někdo barák u řeky, nebo v záplavové oblasti, což mu řekli v pojišťovně, když si sjednával pojištění, tak pokud má alespoň nějaký mozek, odveze auto na kopec, alespoň 10 metrů nad normální hladinu řeky, i kdyby měl jet o 3 vesnice dál, sbalí si evakuační zavazadlo a pravidelně kontroluje vodu v okolí. A když mu zahlásí rozhlasem evakuaci, nebo zabouchají na dveře, tak má vypadnout a nemudrovat.
Pred tydnem noviny psaly, ze stat ma 2 studie, ktere posuzuji vliv na zivotni prostredi a vhodnost zameru, a obe jsou pozitivni.
Zajimalo by mne, kolik zaplati "odbornici", kteri ty studie vypracovali jako pokutu za to, ze je "nenapadlo" zohlednit ze bude pripadna fabrika zaplavovana kazdych cca 10 let v prumeru 😉 A to ze sveho, ne z nejakeho grantu...
Vubec se u "odbornych studii", ktere se nasledne ukazi jako vycucane z prstu nejak "zapomina" pozadovat osobni a hmotna zodpovednost autoru...
Tak teď mají i studii o vlivu životního prostředí na továrnu. 😛
Rád bych upozornil právníky a soudce, že je zde páchán trestný čin Hlásání nenávisti vůči skupině obyvatel, tedy vůči skupině majitelů starších vozidel a je vaše povinost podat trestní oznámení.
Dříve, než se stane nějaké neštěstí a někdo zblblý fanatismem nějakému řídiči ublíží.
Nemáte pravdu. Mám vozidlo Škoda staré 20 let a loni jsem prošel STK i emisemi bez problémů a bez úplatku. 🙂 A ne, nepracuje tam soused ani příbuzný.
Příliš přísné normy, malá osvěta řidičům (jak provozovat motor svého auta), chybné postupy před vlastním měřením, málo času na tak přísné měření..., jaký může být výsledek? Buď všechny auta shodit ze silnice nebo podvádět.
To je realita.
A teď jak 100hoven?
Ale pendrek. Na některých STK projdou auta s demontovaným katalyzátorem nebo filtrem pevných částí. Technik vezme "pozornost" založenou v techničáku a řidiče napomene "Chybí vám katalyzátor, dáte si to zítra opravit, že jo?"
Stanice technické kontroly by měly být jedním z těch případů, kde by měla být cena nějak zastropovaná. Pakliže to stát vyžaduje a v podstatě diktuje, že tam člověk každé dva roky musí chodit a to i s autem v perfektním stavu, které prochází pravidelnými servisy, tak by meli alespoň zajistit, že ta cena bude nějaká rozumná. A ne, že se za 40 minutovou, v naprosté většině naprosto zbytečnou, prohlídku někde zaplatí dokonce i skoro 3000 Kč... V podstatě tu platíme za zbytečný kontroly kvůli tomu, že občas nějakej somrák vyjede na silnici se šrotem. V příhraničí by se na STK vyplatilo dojet do zahraničí, kdyby to však šlo... Německo, Polsko, atd... všude je cena zlomková oproti Česku... No jo, holt EU. Všechno kontrolovat, všechno sledovat. Ale, co zachvíli stejně žádný auta nebudou, jelikož to produkuje moc skleníkových plynů, a to dokonce i ty elektrický, jenom na to ještě nepřišli, takže STK se brzo řešit nebude muset. Místo toho se bude měřit produkce plynů člověka. Pravidelný prohlídky a měřený a běda, jak překročíš limit.
Základem je, aby STK měla na webu ceník, jako třeba tahle Odkaz
Pokud ho tam nemají, stanovují cenu pohledem z okna. :)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když ony ženské těch "nových lidí" jsou málo chlupaté, jak by naše společné děti přežily tu zimu?