Je to vaše přesvědčení, které je pouze sci-fi, ale máte na něj přeci svaté právo. Kdo, že staví v Peru největší přístav? Jo, jo, psát je jedna věc a vědět a myslet, pro vás - zcela neznámá realita. Měl byste vědět, že ona řada vlajek je pro jistou velmoc přímo noční můrou.
BRICS je spolek pro smích. Aby měli vliv, museli by mít stejné zájmy a cíle - jako NATO, EU apod. Společenství, kde Indie je proti Číně a obě dvě mají srandu z Ruska, nemůže fungovat.
Zajímavá informace a o to nadějnější, že jedním z hlavních společníků je Brazílie a u přidružených států právě Peru. Není žádným tajemstvím, že Brazílie je jedním z členů BRICS a v Peru staví Čína (nejmocnější člen BRICS) ohromný přístav největší na tomto kontinentu, ne-li na světě. Když se UE podaří dostat se k tomuto projektu, tak by snad mohlo dojít, už konečně, k pomalému růstu EU-ekonomiky a mohli bychom se postupně a pomalu vylízat z katastrofálního ekonomického propadu. Otázkou je, jak si to EU představuje s tím vývozem automobilů a další techniky, když Číně nesahá ani po kotníky, ale, jak se říká: "Naděje umírá poslední."
Čína je rozvojová země v problémech. Na EU nemá.
Zajímavá informace a o to nadějnější, že jedním z hlavních společníků je Brazílie a u přidružených států právě Peru. Není žádným tajemstvím, že Brazílie je jedním z členů BRICS a v Peru staví Čína (nejmocnější člen BRICS) ohromný přístav největší na tomto kontinentu, ne-li na světě. Když se UE podaří dostat se k tomuto projektu, tak by snad mohlo dojít, už konečně, k pomalému růstu EU-ekonomiky a mohli bychom se postupně a pomalu vylízat z katastrofálního ekonomického propadu. Otázkou je, jak si to EU představuje s tím vývozem automobilů a další techniky, když Číně nesahá ani po kotníky, ale, jak se říká: "Naděje umírá poslední."
BRICS je jen řada vlajek na summitech. Nic víc. Žádná společná politika, žádný společný cíl. Žádné společné zájmy.
A zkusil jste třeba někdy rozvést děti do školy a školky MHD? Evidentně ne.
Ano, jde to tam, kde jsou na trase. Problém není moc aut. Problém je Hřib a jeho dementní pruhy pro cyklisty a MHD/Taxi. Tam kde původně nebyly, byla doprava v pohodě. Po zavedení vyhrazených pruhů nebo zúžení ze 2 na 1. Například kvůli ostrůvku pro chodce aj. Typický příklad Plzeňská/Vrchlického.
Nesmysl. Hřib je u moci rok a půl. Drtivá většina zúžení ulic nejde za cyklsity, ale za policií a místními, kteří chtějí parkovat. Policie nedá souhlas s přechody bez semaforu s více jak dvěma pruhy v obou směrech.
Otevřeně - jiná možnost než regulace aut není. Pokud by se do města měla vejít všechna auta, která o to mají zájem, bylo by třeba zbořit polovinu domů a rozšířit ulice na moskevské šestipruhy.
Kdyby všichni ti dojíždějící využili MHD a nezahušťovali omezený prostor na silnicích auty, bylo by po problému. Co zvýšit poplatky za parkování + zavést mýto do centra, aby se zesílil tlak na motoristy?
v minulosti padly i větší a ziskovější firmy... ujíždí jim vlak... přišli o klíčový trh v Číně, nejsou schopní prorazit mimo Evropu, a tady je drží jen tradice a dovozní tarify...
ve světě elektra který se stává klíčovým prodává více aut i BMW 😄 skupina VW nedávno vydala první pořádné elektro - ID.7, ale to začíná ve slušné výbavě od 1,5 miliónu... 😕 hodně štěstí proti Tesle která je o 1/3 levnější...
VW musí zrubat počet továren a zaměstnanců. Udělat tvrdé škrty ve spalovací divizi. Spojit se s těmi, kteří mají know how v oblastech, které neumí. Věřím tomu, že to dají.
Starostové křivoklátských obcí mají rozum. Jakmile se někde párkaři usadí, brzy zjistí, že zvěř a kytičky si rostou po svém a jediné komu můžou do něčeho kecat je člověk. Nastane doba temna, ulehnout do trávy se tam nesmí, bude se posuzovat barva a tvar střech budov, po koupi stavebního pozemku se zjistí, že tam zakořenila chráněná kytka a bydlíte 3 roky na ubytovně, než to rozseknou. Kdyby tam byla lanovka, tak vám pravidelně vyhrožujou, že to nechají zavřít, protože je to dočasná stavba a oni ji tam trpí, jako se to děje v Rokytnici. Chodíte tam s nápady, všechno zamítají a když po nich chcete radu, jak to udělat, řeknou, že od toho tam nejsou. Jak jim dáte prostor, začnou prudit lidi. Řídí se heslem "příroda nadevše" a člověka odtud chtějí vypudit. Mají na to silné zákonné páky. V jednom desetiletí letecky vápní lesy a v jiném desetiletí bagrují cesty vybudované z kunčického vápence, protože to škodí kyselomilným rostlinám. Navezou tam perk z Harrachova a do cesty pro okrasu zaválcují kousky cihel a rozbitého porcelánu. Nechtějme nikde žádný nový park. Kde budeme stavět větrné, solární a jaderné elektrárny, když si to tady všechno zapárkujem??? Nemám pravdu??
Neuvěřitelná hysterie…
Kdyby jste ta data (přeshraniční toky) sledoval často jako já, viděl by jste, že ta situace se příliš nemění. Na Slovensko teče od nás běžně 400-800 MW, do Rakouska zhruba totéž. Výkonový bilance s Německem je různá, Německo využívá často naši přenosovou soustavu k přenosu vlastní el. energie ve směru sever-jih, ale i tak od nás teče do Německa výkon v rozpětí 150-500 MW.
Aktuálně vyvážíme 1838 MW, dokonce nyní i do Polska 171 MW (což není moc obvyklé).
Píšete o stavu, který platil před několika lety. Rád ty toky sleduji a je zjevné, že jste si před pár roky vytvořil dojem, který kopírujete dodnes. Export do Rakouska je totéž jako náš export na Slovensko. Je to částečně naše produkce, částečně reexport z Polska a Německa, který směřuje do černé díry v Maďarsku a v severní Itálii.
Je vidět, že o problematice energetiky víte velké nic. Rakousko je už léta čistý dovozce, Slovensko bude plně soběstačné snad až spuštěním EMO4. Německo má sice jakýsi "přebytek" instalovaného výkonu, nikoliv ale vyrobené elektrické energie a často dorovnává výrobu nákupem od nás a hlavně z Polska či Francie. Jediné Polsko má přebytky ve výrobě...
Asi takto je to s tou pohádkou o "Německu, jehož ekobludy zachraňuje uhelná energetika z Česka a Polska". Pravda je, že maximum elektřiny dováží Němci z Dánska, Švýcarska, Holandska, Francie a Norska. Podíl CZ a PL je naprosto marginální. Naopak vývoz z Německa k nám je vyšší, ale ne kvůli nám, ale kvůli Maďarsku. Mezi Českem a Slovenskem jsou výborná energetická propojení a Němci tak zachraňují těžce deficitní Maďary od blackoutu. Odkaz
Je vidět, že o problematice energetiky víte velké nic. Rakousko je už léta čistý dovozce, Slovensko bude plně soběstačné snad až spuštěním EMO4. Německo má sice jakýsi "přebytek" instalovaného výkonu, nikoliv ale vyrobené elektrické energie a často dorovnává výrobu nákupem od nás a hlavně z Polska či Francie. Jediné Polsko má přebytky ve výrobě...
To je velká blbost. Studujte prameny dříve než něco budete tvrdit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No a? Zas další červená linie?