No jo, Farda zase perlí!😂 Pokud neudržíme teplotu pod 1,5° C, tak blablabla, blabla, bla. Už jsou s tím trapní. Je třeba od sebe oddělit dvě skutečnosti . Jedna je, že se skutečně mírně otepluje(minulé dva roky byly anomální a hned tak se opakovat nebudou). A druhá, co je tou skutečnou příčinou. Je celá řada vědců, kteří svými studiemi dokázali, že CO2 tou příčinou skutečně není a že se jedná o přirozené výkyvy klimatu. Těm se, bohužel, nedopřává sluchu a často nemají možnost své práce publikovat v odborných časopisech, neb je jim v tom bráněno!
Z kterého konspiračního webu citujete?
Zní to krásně, ale takhle to nefunguje. Modré zóny jsou i na sídlišti Ruzyně. Naprostý okraj Prahy. Nemá to s centrem nic společného. P+R musí být na metru. Nejdříve je potřeba vybudovat parkoviště a pak zákazy. U nás je to obráceně. Nejprve se zakáže parkování a pak se řeší co s auty, které nemají kde parkovat. V mnoha obcích jezdí busy navázané na školu, lidé pracují i od šesti a jinak než autem se tam nedostanou. Praha v infrastruktuře spí už 50 let. A posledních 30 let vysloveně chrápe.
Připomeňme si, že v těch 50 letech, kdy měla Praha v infrastruktuře spát, byly otevřené tři linky metra.
Zní to krásně, ale takhle to nefunguje. Modré zóny jsou i na sídlišti Ruzyně. Naprostý okraj Prahy. Nemá to s centrem nic společného. P+R musí být na metru. Nejdříve je potřeba vybudovat parkoviště a pak zákazy. U nás je to obráceně. Nejprve se zakáže parkování a pak se řeší co s auty, které nemají kde parkovat. V mnoha obcích jezdí busy navázané na školu, lidé pracují i od šesti a jinak než autem se tam nedostanou. Praha v infrastruktuře spí už 50 let. A posledních 30 let vysloveně chrápe.
Středočeši mají do Prahy jezdit MHD, ne autem. Bydlel jsem řadu let u Čelákovic a fakt to není problém. Pokud nejezdí někde autobusový spoj s návazností na vlak, obraťte se na svého starostu. Obce si dopravu platí, holt bude na hřišťátku o kolotoč méně, ale lidé budou moct jezdit MHD.
Zní to krásně, ale takhle to nefunguje. Modré zóny jsou i na sídlišti Ruzyně. Naprostý okraj Prahy. Nemá to s centrem nic společného. P+R musí být na metru. Nejdříve je potřeba vybudovat parkoviště a pak zákazy. U nás je to obráceně. Nejprve se zakáže parkování a pak se řeší co s auty, které nemají kde parkovat. V mnoha obcích jezdí busy navázané na školu, lidé pracují i od šesti a jinak než autem se tam nedostanou. Praha v infrastruktuře spí už 50 let. A posledních 30 let vysloveně chrápe.
Praha a Středočeský kraj rozvíjí veřejnou dopravu nejvíc v historii. Před 15 lety byl rekonstruovaný koridor na Český Brod včetně nového spojení z Hlaváku a Masaryčky přes Krejcárek, teď končí kompletní přestavba tratě na Lysou. Rekonstruuje se vlakové spojení na Kladno. Proběhla rekonstrukce Negrelliho viaduktu a mostu inteligence, vznikla zastávka Rajská zahrada... Tramvajové tratě rostou jak o život, nyní se rozjede stavba TT do Zdib. Staví se metro D. Málo?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já nic nepopírám. Že se otepluje, to nikdo nezpochybňuje. Jen ten důvod je velmi diskutabilní.
Ale třeba dáte k dobru nějaký argument nebo relevantní názor místo zesměšňujícího nicneříkajícího výkřiku
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vědecká komunita má na důvodech prudkého kontinuálního oteplování širokou shodu. Vědci musí své teorie tvrdě prověřovat a obhajovat. Málokterá teorie byla tak hluboce prověřena a potvrzena jako toto.
1 odpověď