Třeba si náctiletí uvědomí,že v jejich věku opravdu nesežrali všechnu moudrost světa. Důkazem byl tento mladík, který chytrými řečmi jen sršel... Ovšem v jednom svém omílání měl pravdu. Když neustále říkal, že mu to hodně vzalo, ale i dalo. Vzalo mu to 60kg váhy a pak mu je to zase dalo zpátky... ;)
GM motory standard. Výrobce uváděl 0,6l na 1000km. Praxe byla litr+ napříč spektrem obsahu u benzínu. Měl jsem 1.5ku v Nexii, 2x 1.8 VeBe / Astra a prostě to bralo přes kroužky. Dělat motor byla utopie... Takže si člověk zvykl hlídat hladinku a dolít. Zase měl pořád fresh náplň. Na emisích nikdy problém...
Pokud tu někdo má protějšek, který nikdy nepolkl a ochudil partnera o zážitek, tak úpřímnou soustrast ve vztahu i mimo něj všem, kteří to nedokázali obsolvovat. Možná se to nezdá, ale je to alfa a omega intimního vztahu... Chlap, který by to rád a protějšek je proti. To dokáže poslat vztah do zadele i po letech. Když muž dokáže orálně uspokojit ženu několikrát za sebou, tak toho má taky plnou pusu... Tak proč by to nemohl dostat na revanč taky?... Jsem rád, že si s partnerkou vyhovíme do syta 😉
Nedaji si říct a nedaji si říct a prostě ne!!! Němec padá na drž-ku, páč mu nesvítí a nefouká a Čechystán vyrobí, dodá a bl-beček našinec zaplatí... Uhlí končí proč? Kvůli emisím? Ledvická el. je jedna z nejmodernějších v evropě, byl jsem tam letos na exkurzi. Nová sekce s jedním generátorem nahradí hravě starou s pěti a do ovzduší jde jen pára. Ta elektrárna je funkční po modernizaci pár let a má životnost do vytěžení dolu, což je předpoklad cca 60 let! Takovou dobu dokáže cpát síť. A za ty miliardy, co to nedavno stálo, to dokáží pohřbít za 8 let? To by mělo být trestné a mají padat hlavy za zneužití dotací a schvalování projektů, které nebudou využity. Proč se tedy taková přestavba elektrárny plánovala a uskutečnila, když její životnost nebude naplněna ani z jedné třetiny??? Kdo je za to zodpovědný? Jak je možné, že sousední stát, který umí dělat jen a pouze velké chyby za svého působení si může dovolit poslat sousední státy do energetické záhuby a ještě si poroučet, co je dobré a co ne? De-menti vyrobte na burzu, my to všechno vykoupíme, páč jsme v zadeli, ale superzelený a náklady si vypořádejte doma s platiči odběrných míst. Jako nemůžu být vulgární, ale tohle je výplod současné evropské a naší garnitury.... Tak díky vládo a evropo. Tohle vymyslet chtělo fištróna ;)
No jo no. Tam alespoň hoří plyn bez výraznějších emisí. Zajděte se optat k Ostravě, jak se lidem žije u Heřmanický haldy hořící od devadesátých let. Jedni eko mudrlanti tvrdí, že je to neškodné, druzí, že je to průšvih. Domorodec, který na dole dělal pamatuje, že na hořící haldu chodil i na houby a nikterak to okolí neobtěžovalo. Po tom, co se do toho začalo vrtat a je snaha o izolaci problému, tak je vše horší a horší. Lidé v blízkosti mají den co den černé parapety, zahradní nábytek, nemohou věšet prádlo venku a vypěstovat si zeleninu na zahrádce je nemožné. Bohužel, na této lokalitě není turistický ruch, ale spíš oči pro pláč... Je to daň za rozmach energetiky a vývoj průmyslu, ke kterému uhlí neodmyslitelně patří a ač si to někteří nemyslí, tak v celé EU ještě bude dlouho patřit k základní surovině pro zdroje. Ať chtě, nebo nechtě. Uhlí je prostě nenahraditelný. Tam kde jádro, slunko a vítr nestačí, plyn a uhlí dotlačí...
Tahle slečinka je vylízaná jak kelimek od jogurtu. Prach sprostá yutuberka, influe a já nevím co ještě. Měl jsem tu čest být od ní vulgárně dehonestován za to, že jsem si dovolil jí napsat na soc. síti, kde dávala video a místo věnování se řízení pořád ladila kameru a mobil během jízdy... Že by se raději měla věnovat řízení, než se stane něco špatného. Že nechápu, proč vytváří své posty a vzkazy pro fanoušky za volantem kamionu... Dostal jsem takovou bídu a banána, si o ni myslím své a fotky to jen dokazují. Koza zmalovaná. A těch zoufalců co jsou z ní paf tam bylo hodně. Nechápu... 🤦
Loni měnil soused v RD kotel za nový. Topí dřevo a uhlí. Když je nízký tlak, tak mu to hulí a smrdí úplně stejně, jako starý kotel. Mně to nevadí a nepozoruji nějakou změnu vůči klima. To ale už dávno všichni víme, že emisní třídu rozděluje jen plechová přepážka v topeništi, cena za kotel a číslo na štítku...
U nás EO máme. Nafta je možná čistá, ale benzín je už E10, jako všude. Beru naftu, ale střídám to. Jelikož u nás na malém městě hřeší na dostupnost další čerpací stanice ve vzdálenosti cca 20 km, tak mají litr nafty cca o 3-4 kč dražší, než opodál... Když jedu, tak si nakoupím levněji u konkurence. Když ne, beru doma... Rozdíl ve spotřebě, výkonu, dojezdu jsem nikdy nepozoroval. Servis si dělám sám. Filtr paliva vždy v pořádku. Nyní po stk a emise na výbornou s dpf a 230 namotáno. Přidávám VIF
Mistr nám vždy říkal. Jeden rok stav, druhý omítej a třetí rok se stěhuj... A rozhodně to plati i dnes. Ve stavebnictví s modernimi technologiemi. Nechat sednout desku s pasy i pod dřevostavby. Sebelepší hutnění stejně nezabrání sednuti konstrukce. Pak praskaji obklady, dlažby , spary, omitky. Byl jsem ve firmě, ktera na jaře kopla do země a na podzim rozjela výrobu opravovat dlažby. V socialkach sedly podlahy o 15mm a mezera mezi obkladem a dlažbou na vícero místech. Na chodbach popraskaný dlažby... Prestižní firma si pro občasné návštěvy vedení ze zahraničí nemohla dovolit nechat to tak být. Tak se sekalo a sekalo a sekalo. A to jen proto, že se chvátalo . Tak jim to tři zimy ukázali...
Sám mám ve sklepě 2 výkonné kolobky. Jezdíme s ženou na výlety a je to parádní relax. To, že to umí jet kilo, neznamená, ze tak jezdím. Cestovni max 40. Většina majitelů těchto strojů se umí chovat v provozu, mají noty a používají hlavu. Jako všude, najdou se jelita, ale těch moc není. Už z principu, když si koupim stroj za 80 papírů, už vim do čeho investuji a jak se na tom chovat. Stejný jako motorkáři... Ale problém jsou sdílené koloběžky ve městech. Tam na tom může jezdit kdo má do zadele díru, nemá ponětí o pravidlech provozu a ještě na tom jede napranej. Nebýt těchto skupin a moznosti pohybu ve městech, nikdo by si koloběžky ktera jede 80 a majitel má helmu ani nevšiml. Povko byl ale dobrý počin. S tim nemám problém a jsem klidnější. Stát se může cokoliv...
Elektromobilita je super jen v odvětví, kde jí uživatel hodlá používat. Tam to končí a začíná.... Kdo najezdí x tisíc měsičně, asi nebude trávit čas u nabíječek. V pracovním procesu s dodávkou, kdy na nádrž najedu 1000km, pak 5 minut u stojanu a dalších 1000km v nádrži pozbývá smysl přemýšlet o EV. Pokud chci jet s rodinou na trip a ujedu 3000km, tak nechci 6x nabíjet a ztrácet čas nabíjením a otrvovat tím ostatní. Nehledě na to, že si na nabíjení vystojím někde frontu. EV musí zůstat dobrovolnou volbou pro ty, kteří to využijí! A výrobci už to vědí. Otázka času, kdy to donutí přehodnotit zákonodárce...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak. A co uchvátal... Místo do chomoutu skočil rovnou do futrálu a nejhezčí den v životě se proměnil v noční můru pro pozůstalé. Svatební hostina se změnila ve smuteční. To chceš. Pha-Bno po D1 jízdou jako k-kot vs. předpisově vyryskuješ 10minut!... Stojí za to chvátat?