co má válka na ukrajině společného s tím, že pálíte bordel a odpadky a otravujete vzduch sobě a dalším stovkám tisícům lidí v nejbližším okolí? když před váš dům postavím sud s olejem a zapálím ho, také vám to nebude vonět, že?
jste sobecký buran pane, chlubit se tím, že v noci pálíte bordel, doufám, že opakovaná pokuta 50.000 Kč vás naučí slušnosti. ono těch Vladimírů Dobešů není zase tak moc, aby vás nějaký soused nepoznal.. 🙂
Jdi si oplachnout usta Lojzo. Novy kotel nema zadny vliv na emise troubo. Jsi jen hlupak co zobe z ruky mocipanum a veri lzim. Sousedka ma novy kotel mesic a z komina jdou stejny sra-cky a cerny smrad, jsko roky pred tim se starym kotlem. Jen ze strachu utratila sto litru a vysledek nula! Smrad a kour . Takze kde je ona vyhoda? Hm?!
Nedaji si říct a nedaji si říct a prostě ne!!! Němec padá na drž-ku, páč mu nesvítí a nefouká a Čechystán vyrobí, dodá a bl-beček našinec zaplatí... Uhlí končí proč? Kvůli emisím? Ledvická el. je jedna z nejmodernějších v evropě, byl jsem tam letos na exkurzi. Nová sekce s jedním generátorem nahradí hravě starou s pěti a do ovzduší jde jen pára. Ta elektrárna je funkční po modernizaci pár let a má životnost do vytěžení dolu, což je předpoklad cca 60 let! Takovou dobu dokáže cpát síť. A za ty miliardy, co to nedavno stálo, to dokáží pohřbít za 8 let? To by mělo být trestné a mají padat hlavy za zneužití dotací a schvalování projektů, které nebudou využity. Proč se tedy taková přestavba elektrárny plánovala a uskutečnila, když její životnost nebude naplněna ani z jedné třetiny??? Kdo je za to zodpovědný? Jak je možné, že sousední stát, který umí dělat jen a pouze velké chyby za svého působení si může dovolit poslat sousední státy do energetické záhuby a ještě si poroučet, co je dobré a co ne? De-menti vyrobte na burzu, my to všechno vykoupíme, páč jsme v zadeli, ale superzelený a náklady si vypořádejte doma s platiči odběrných míst. Jako nemůžu být vulgární, ale tohle je výplod současné evropské a naší garnitury.... Tak díky vládo a evropo. Tohle vymyslet chtělo fištróna ;)
No jo no. Tam alespoň hoří plyn bez výraznějších emisí. Zajděte se optat k Ostravě, jak se lidem žije u Heřmanický haldy hořící od devadesátých let. Jedni eko mudrlanti tvrdí, že je to neškodné, druzí, že je to průšvih. Domorodec, který na dole dělal pamatuje, že na hořící haldu chodil i na houby a nikterak to okolí neobtěžovalo. Po tom, co se do toho začalo vrtat a je snaha o izolaci problému, tak je vše horší a horší. Lidé v blízkosti mají den co den černé parapety, zahradní nábytek, nemohou věšet prádlo venku a vypěstovat si zeleninu na zahrádce je nemožné. Bohužel, na této lokalitě není turistický ruch, ale spíš oči pro pláč... Je to daň za rozmach energetiky a vývoj průmyslu, ke kterému uhlí neodmyslitelně patří a ač si to někteří nemyslí, tak v celé EU ještě bude dlouho patřit k základní surovině pro zdroje. Ať chtě, nebo nechtě. Uhlí je prostě nenahraditelný. Tam kde jádro, slunko a vítr nestačí, plyn a uhlí dotlačí...
Tahle slečinka je vylízaná jak kelimek od jogurtu. Prach sprostá yutuberka, influe a já nevím co ještě. Měl jsem tu čest být od ní vulgárně dehonestován za to, že jsem si dovolil jí napsat na soc. síti, kde dávala video a místo věnování se řízení pořád ladila kameru a mobil během jízdy... Že by se raději měla věnovat řízení, než se stane něco špatného. Že nechápu, proč vytváří své posty a vzkazy pro fanoušky za volantem kamionu... Dostal jsem takovou bídu a banána, si o ni myslím své a fotky to jen dokazují. Koza zmalovaná. A těch zoufalců co jsou z ní paf tam bylo hodně. Nechápu... 🤦
Loni měnil soused v RD kotel za nový. Topí dřevo a uhlí. Když je nízký tlak, tak mu to hulí a smrdí úplně stejně, jako starý kotel. Mně to nevadí a nepozoruji nějakou změnu vůči klima. To ale už dávno všichni víme, že emisní třídu rozděluje jen plechová přepážka v topeništi, cena za kotel a číslo na štítku...
Tak nová je spotřeba. Jasně, je to spotřeba naměřená při nějaké ideální jízdě... ale takové auto by mělo spotřebu třeba 7 litrů, tady bude třeba poloviční. Ten rozdíl bude v tom, že tam bude třeba menší motor, který konstantně bude vyrábět elektřinu. U klasického spalováku jedete chvíli 80, poté brzdíte, pak jedete 120, poté zpomalíte na 20 atp., tím že se tam dá menší efektivní motor, který pojede konstatně, efektivita spalování bude daleko vyšší. A poté si vyrobenou elektřinu vezme z baterie elektromotor, který je efektivnější než spalovák. Díky tomu můžete mít nižší spotřebu benzínu na ujetý kilometr.
A ta efektivita končí tam, kde se něco posere... A že toho není málo a stojí to ranec. Dnes jsem stále schopen s 15 let starým autem, splňujícím legálně emise a TK najet na nádrž 1000km+ a je to dodávka. Nebo, chcete-li van.Auto má přes 320 tis namotáno a sloužit bude dál. Pokud by se stal nějaký problém s agregátem, vměním celý motor a nebo nechám udělat opravu, pokud se vyplatí a jezdím zase dál. Pozn. Motor se nechá sehnat za 15k. Takže za 20k, kdy stojí garančka ještě víc, při výměně 3 litrů oleje a filtrů u nového auta, já jezdím další tisíce s xy let starým autem se spotřebou 00 prdlačky a na čerpací stanici se nestihnu ani vyčůrat a jedi dál 1000km + To je ta ekonomická stránka... Jenže tohle nikdo dnes nechce. A proto si nebudeme kupovat nová auta, ale budeme hýčkat stará...
Nejde o filtry, ani o nějakou výrazně vyšší spotřebu atd. Záludnost lihu v benzínu tkví v tom, že na sebe váže vodu, která Vašemu motoru fakt nedělá dobře. Zároveň líh "vymývá" změkčovadla v plastech a gumě, takže u starších motorů všechny díly vyrobené z těchto materiálů časem ztvrdnou a praskají. O minimální skladovatelnosti E10 ani nemluvě. A pohádky EU o snižování emisí díky biosložce v palivu jsou směšné stejně jako ty o ekologičnosti elektromobilů.
Já neoponuji a souhlasím i co se týče benzinu. Ten používám pouze do sekačky a jezdím si pro víceoktan bez lihu, aby mi vydržel... Jinak jezdím naftu a můj koment byl právě o ní....
U nás EO máme. Nafta je možná čistá, ale benzín je už E10, jako všude. Beru naftu, ale střídám to. Jelikož u nás na malém městě hřeší na dostupnost další čerpací stanice ve vzdálenosti cca 20 km, tak mají litr nafty cca o 3-4 kč dražší, než opodál... Když jedu, tak si nakoupím levněji u konkurence. Když ne, beru doma... Rozdíl ve spotřebě, výkonu, dojezdu jsem nikdy nepozoroval. Servis si dělám sám. Filtr paliva vždy v pořádku. Nyní po stk a emise na výbornou s dpf a 230 namotáno. Přidávám VIF
Mistr nám vždy říkal. Jeden rok stav, druhý omítej a třetí rok se stěhuj... A rozhodně to plati i dnes. Ve stavebnictví s modernimi technologiemi. Nechat sednout desku s pasy i pod dřevostavby. Sebelepší hutnění stejně nezabrání sednuti konstrukce. Pak praskaji obklady, dlažby , spary, omitky. Byl jsem ve firmě, ktera na jaře kopla do země a na podzim rozjela výrobu opravovat dlažby. V socialkach sedly podlahy o 15mm a mezera mezi obkladem a dlažbou na vícero místech. Na chodbach popraskaný dlažby... Prestižní firma si pro občasné návštěvy vedení ze zahraničí nemohla dovolit nechat to tak být. Tak se sekalo a sekalo a sekalo. A to jen proto, že se chvátalo . Tak jim to tři zimy ukázali...
Sám mám ve sklepě 2 výkonné kolobky. Jezdíme s ženou na výlety a je to parádní relax. To, že to umí jet kilo, neznamená, ze tak jezdím. Cestovni max 40. Většina majitelů těchto strojů se umí chovat v provozu, mají noty a používají hlavu. Jako všude, najdou se jelita, ale těch moc není. Už z principu, když si koupim stroj za 80 papírů, už vim do čeho investuji a jak se na tom chovat. Stejný jako motorkáři... Ale problém jsou sdílené koloběžky ve městech. Tam na tom může jezdit kdo má do zadele díru, nemá ponětí o pravidlech provozu a ještě na tom jede napranej. Nebýt těchto skupin a moznosti pohybu ve městech, nikdo by si koloběžky ktera jede 80 a majitel má helmu ani nevšiml. Povko byl ale dobrý počin. S tim nemám problém a jsem klidnější. Stát se může cokoliv...
Navrhla to prezidentská kancelář čili prezident.
Tím pádem nám jsou servírovány opět dezinformace. A je uplně jedno kdo to navrhl. Důležité je, že tento váblitek vůbec někoho napadne. To je opět redukování hospodárnosti státních " našich" financí. Nemělo se náhodou za současné vlády razantně snižovat stavů, nepotřebných míst? Já zatím pozoruji nárůst nových a ještě víc nepotřebných. Např. komando pro měření emisí v terénu. Nač jsou tedy STK, když si je neumí pohlídat? Já projít legálně STK a naměří mi v terénu nevyhovující stav v platném období , tak se budu soudit do morku kostí!!! A na tohle peníze jsou? Vrchní pár, který jen reprezentuje má k dispozici cca 650 tis. měsíčně s náhradami. Plat na půl by hodil každému 150 tis. +/- to je málo zřejmě... Ale Fiala lhát o penězích na pomoc povodním postižených den před volbami může a dva dny po nich je jasné, že nám nikdo nic nedá a dotace již běží a je otázkou, kolik z nich dokaží skutečně použít... Jsou to bordeláři a lháři!!! Jeden by blil
Víte co?
Řeknu k tomu jen jediné:
Za časů všech minulých prezidentů (od Havla, přes Klause až po Zemana) a jejich manželek (tzv. "prvních dám") něco takového nikoho vůbec ani nenapadlo!
Až teď, když nastoupil tento lampasácko-komunistický pár, tak najednou mají málo a předvádějí zástupné kecy o tom, že manželka prezidenta údajně "slouží zemi" a měla by za to pobírat peníze?!
Domnívám se, že předchozí prezidentské páry by se za něco takového styděly!
Jenže to navrhl Jurečka. Ten asi zrovna začíná řitní alpinismus...
Elektromobilita je super jen v odvětví, kde jí uživatel hodlá používat. Tam to končí a začíná.... Kdo najezdí x tisíc měsičně, asi nebude trávit čas u nabíječek. V pracovním procesu s dodávkou, kdy na nádrž najedu 1000km, pak 5 minut u stojanu a dalších 1000km v nádrži pozbývá smysl přemýšlet o EV. Pokud chci jet s rodinou na trip a ujedu 3000km, tak nechci 6x nabíjet a ztrácet čas nabíjením a otrvovat tím ostatní. Nehledě na to, že si na nabíjení vystojím někde frontu. EV musí zůstat dobrovolnou volbou pro ty, kteří to využijí! A výrobci už to vědí. Otázka času, kdy to donutí přehodnotit zákonodárce...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A ti co za to jsou zodpovedni a hlasovali pro, ze tam tu pakaz maji useknout ruku pred narodem. Celej Brusel by chodil bez jedny pazoury a Merkelova bez obou...