Tak to jste ale mimo.
Itálie více platí, Španělsko to má vyrovnané a Turecko ani není v EU 😄 😄 😄
A jak jste na to přišel, že Itálie platí více? Pořád se píše, jak je na tom špatně a co se tam cpe peněz. A že Turecko není v té EU je pravda, ale pokakaná EU tam cpe peníze, aby sem turbani neposílali ty šmouly , co se u nich vylodí.
Pokud Brusel je ten špatný, a jen chce dohlížet na nakládání se svými finančními prostředky prosdředky a dodržování základních "prozápadních "prvidel ,které se při vstupu do EU zavázali dodržovat všechny členské státy , tak dle mého názoru není diktátorem , ale pouhým jednoduše fungujícím hospodářem.Pokud chce aby ke korýtku nezasedli mafiáni a pod..,tak kontrola musí být-jednoduché , logické.Pokud chce aby všichni měli možnost žít v právním státě a domáhat se spravedlivosti tak to prostě nejde.Bohužel EU při svém vzniku nepřemýšlela nad možností jak členský stát z tohoto závazku vyvázet,jednoduše proto ,že zakladjící státy neměly zušenosti s pokřivenými představiteli státu jako slovensko nebo maďarsko.EU se nikdy netajila s prozápadní orientací a hodnotami.Proč se tam všichni tihle uplakánci a ukřivdění nejdřív derou a následně se chovají tak jak se chovají.Tak ať udělají referendum a odejdou.Toto nikdy neudělají ze dvou důvodů:
1.domácí politiku vedou tak,že za vše špatné může EU a oni to změní přičemž neřeší problémy ve vlastní zemi reformou a zákony , z podružných problémů dělají hlavní témata
2.peníze z fondů EU , kterou kritirují a nemejí rádi jak je nyní moderní
Toto se samozřejmě týká i naší země v přední línií naši občané nasazují Okamuru a Babiše -největší srdcový češi pod sluncem
A co si to po sobě přečíst, než pošlu takový blábol s chybami do světa?
Dráhy neumí hospodařit proto ten propad jedna lokomotiva 2 motory třicet vsgonů což obsahuje zhruba 45 Kamionů
A která lokomotiva má dva motory? Jedině 714 ka a ta je používána na posunech v depech. Nebo ji mají některá depa jako zálohu pro odtah vlaků, když nejde elektřina. Jinak všechny motorové lokomotivy, které vozí nákladní vlaky mají jedem motor.
Proč jde toho málo po železnici? Protože Správa Železnic / SŽ - dříve SŽDC/ neví, co by si řekla za přepravu. Chtěli jsme poslat nějaké věci na opravu. Bohužel se opravují pouze v dílnách na Slovensku. SŽ nabídlo cenu dopravy tam i zpět za pouhých/ cha cha/ 200 000. Takže to šlo nakonec po silnici, kdy přepravce nabídl 50 000. Tak se není čemu divit, že to nejde po dráze.
To bude poruch jak na běžícím pásu. Ale několik miliard ročně na servis zaplacených do Británie to spraví.
To máte pravdu. To se zase Poláci najezdí na záruční opravy. Možná, že to dopadne tak, že zase budou mít nocležnu v každém depu, tak, jak je měli když přišli Žraloci. A pan Marný je marný. Hlavně, že dá mračouna, ale neví, jak to opravdu bylo. Sám jsem jako mechanik na nich pracoval, tak vím, jak to bylo. Až když začali chodit po opravách z Veselý, tak to teprve šlo.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mám raději candáta. Zůstanu tu soudruhu, ale na volby a za českými holkami budu jezdit dál 🤣🤣🤣
1 odpověď
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
Ty ture. Soudruhu říkej tomu. koho ráno oblékáš a nelez do Čech. Jsi asi pěkně bl.ej, že tě žádná Ute nechce.
1 odpověď