Nechápu co se tu pořád snaží snaží porovnávat. Dlouhý článek úplně o ničem.
Zde je také něco krátkého na porovnání.
Ráno sednu v Mostě do benzinové Octavie2. Natankuji plnou, jedu do Olomouce v komfortu, létě s plnou klimatizací, v zimě samozřejmě s topením. Po cestě mimo jiné předjíždím kamiony a elektrická auta ve kterých se snaží snížit spotřebu baterie aby dojeli co nejdále (v zimě se jejich počet, ale rapidně sníží). V Olomouci zaparkuji. Druhý den stejná cesta, ale zpět. Když dojedu do Mostu, ukazuje se mi ještě dojezd na nádrž zhruba 100 až 150 km. Samozřejmě že se po cestě zastavím u pumpy. ale pouze pro to, abych se protáhnul a dal si občerstvení. Je běžnou praxí, že po příjezdu k pumpě vidím nějaké auto na nabíječce. Nicméně při odjezdu od pumpy to auto stáje stojí u nabíjecího stojanu a jeho řidič tam nervózně přešlapuje.
Tady se stále řeší zálohovat nebo nezálohovat. Vždyť je to zase politické loby na kterém někdo vydělá a někdo prodělá. Takto to u nás v republice chodí.
Zajímavé je, že se nikdo nezmíní o jiné věci - tady je ticho po pěšině.
Vezmu-li v úvahu, že bude zálohová částka cca 4 Kč, je tedy hodnota té plastové lahve 4 Kč. Když si tedy nyní zakoupím vodu, kupuji a platím jak vodu, tak i obal. Z toho logicky plyne, že by se o tuto částku měla buď snížit cena a nebo zachovat stejná cena s tím, že 4 Kč dostanu z té stávající ceny zpět protože vrátím obal který jsem zaplatil.
Řešit ale tuto skutečnost nikdo nechce, důvodem je pouze vydělat.
To je ale b..b.
Ale proč ne, toto bych použil pro celou naší vládu :
Chceme mít na každé pozici dle zkušeností, schopností a kvality odváděné práce tři úrovně – junior, senior, expert. Bez ohledu na to, zda na daném místě pracovník sedí rok, nebo dvacet let.
Bohužel pro to, co tam teď sedí je i junior moc vysoká úroveň.
Zde je rozdíl mezi Anglií a naší republikou.
V Anglii to alespoň zveřejnili.
Moje zkušenost která se stala před lety a velmi mě poučila :
Ve večerních hodinách (cca 22:00) mi volala kamarádka, že její dcera má porodní bolesti. Nelenil jsem, skočil do auta a odvezl je do Mostu do nemocnice. Přesto že jsem to věděl, zeptal jsem se pro jistotu na vrátnici kde mohu před porodnicí zaparkovat abych nebránil ve 22:00 případným sanitkám. Zaparkoval jsem na určeném místě a odvedli jsme rodičku na oddělení. Po předání rodičky personálu nemocnice jsme vzali její věci a šli do auta aby jsme mohli odjet.
Před autem už ale stáli strážníci městské policie s tím že tam nemám co dělat, že můžu být rád že mě nenechali auto odtáhnout. Musel jsem zaplatit pokutu (není podstatné kolik - jde o princip).
Napsal jsem tedy stížnost do nemocnice a ty mě odkázali na MP. Napsal jsem tady na MP. Odpověděl mi pan S.B. (jméno nechci uvádět viz níže) a slušnější formou mě poslal do patřičných míst.
Oslovil jsem tedy několik médií včetně TV Nova abych případ zveřejnil. Všichni měli zájem do chvíle, než zjistili že se jedná o pana S.B. který byl zainteresován v politice. V tu chvíli se všichni odmlčeli.
Nyní můžete porovnávat a diskutovat. Je i možné že příspěvek smažou protože jsem uvedl iniciály.
Proč se tu všichni rozčilují? Já si myslím že je to reálné mít do čtyř let platy jako v Německu 120000.
Problém je ale v tom, že budeme jako v Itálii vřed tím než přijali euro.
Všechno bude tak drahé, že si za to nic nekoupíme - chleba a ostatní věci budou stát 10x tolik co dnes. Takže tímto tempem budeme brát 120000 ale reálná hodnota bude třetinová.
Fialu a ty ostatní to ale nemusí zajímat protože si platy dorovnávají s Německem 1:1.
Z toho Fialy včetně naší vlády padají čím dál tím víc jenom blbosti. Jenže ono to má své důvody napadat neustále Babiše. Je to snaha přesměrovat myšlenky jinam aby lidé nepřemýšleli o tom, co se tu děje.
Zajímali by mě jiné věci než pomluvy. Co se stalo se zapomenutým milionem a kampeličkou? Záchranným složkám nepřidají a sami si schválili zvýšení platů o desetitisíce. Všechno se prodává a rozkrádá. Po Mynářovi se slehla zem. Neustále
veřejně lžou, dělají si z nás legraci a rozdělují si křesla. Takto by se dalo pokračovat do nekonečna.
Nedávno zde byl článek o tom, že se jedná opět pouze o válku výkupců a prodejců zpracovatelů PET. Protože u nás recyklace funguje, tak bych do to vůbec nesahal.
Pokud kupuji nějakou vodu v PET, platím to i s obalem včetně recyklace. To znamená že ten obal má hodnotu 4,-Kč. V podstatě by se tedy měla cena nápojů zachovat a pouze by tu měla být možnost že se mi vrátí nějaká částka z toho co jsem za ten nápoj dal. Jenže tady radši zase zvednou cenu. Když už mluví o tom, jak mají v okolních státech kteří "úspěšně" zálohují, tak se tam podívejte na parkoviště třeba u dálnic - nemyslím parkoviště kde jsou pumpy a různá zázemí, myslím pouze odpočívadla jak ta záloha funguje.
Že se to tu chytne? Myslím že vůbec. Naopak se recyklace zhorší. Dnes doma prázdnou petku vezmu a hodím do kontejneru pro petky. Pokud zavedou zálohy a zruší kontejnery na PET, začnout petky padat do směsného odpadu. Proč? Vždyť je to jednoduché - mám dvě možnosti : 1. budu doma skladovat prázdné PET (i když nevím kde) a potom naplním kufr od auta pojedu je zkusit někam vrátit. 2. Pokud to zprůměruji, tak dejme tomu vypiji jednu PET denně. To znamená, což je 4x30= 120,-Kč za měsíc, při dnešní dnešní hodnotě koruny než aby lidé to někde skladovali, to to radši budou vyhazovat sešlápuné do komunálu.
Pokud má někdo poskytovatele TV kterému platí měsíčně nějakou částku, tak jsou mu zpřístupněny pořady v rámci nasmlouvané částky. Jestli že tam jsou obsaženy i ČRo a ČT, tak to uživatel platí poskytovateli. Nechápu proč by měl uživatel platit poskytovateli a potom dále platit další poplatky ČRo a ČT. To je přeci nesmysl. Na druhou stranu kdo na ČRo a ČT kouká nebo poslouchá. O ČRo jsem si myslel že už neexistuje - stále vysílá na středních vlnách? Proto o něm možná ani nevím.
Jsou lidé kteří EV chválí, jsou kteří ho nemůžou vystát a to z jakéhokoliv důvodu. Stále se tu mluví o ekologii i když je už prokázáno že EV na tom není zrovna dobře.
Zajímala by mě ale jiná věc o které se nikdo nezmiňuje. Kolik stojí gumy na EV - jsou jiné než na spalovák, protože je EV těžké. Jak se řeší oprava kola na cestě když to normální zvedák nezvedne? Na kolik vyjde oprava na cestě pokud přijede servis který musí být vybaven na EV?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zase další reklama. Chtěl bych vědět skutečný dojezd v těchto případech.
6 odpovědí