Ohavný článek od ohavné autorky, který je publikován několikrát do roka pořád dokola. Naposledy jsem nad ním kroutil hlavou někdy v září 2024 a teď zas. A jestli se jí takový dům nelíbí, nikdo ji nenutí, aby si ho pořizovala. Možná se v takovém domě dodnes mnohým lidem spokojeně žije a nechápu, kde ta ohavná autorka tohoto hloupého článku bere tu drzost a aroganci něco takhle zesměšňovat.
Kdyby chodec byl soudný a nepomatený těmi nesmysly o absolutní přednosti chodců na přechodu, tak by k tomuhle nikdy nemohlo dojít. Lituji svého kolegu, že se dostal zbytečně do problémů kvůli nezodpovědnému chodci a modlím se, abych na podobného chodce nenarazil já nebo někdo z mých blízkých. Naopak soudci i tupcům odsuzujícím řidiče autobusu, bych přál, aby je chodec do takovéhle svízelné situace uvedl a pak můžou předvést, jak předvídají a jak jsou pozorní ve tmě. Každý je ohromně chytrý, ale jen do chvíle, než se daný problém začne týkat jeho osobně. Je mi na zvracení.
Kdo trochu rozumí dopravě a ekonomice s ní související, si snadno dokáže spočítat, že za cenu, za kterou jezdí Arriva, není možné fungovat. Ovšem zásadní věcí není ztráta, kterou Arriva vykazuje, nýbrž systematická likvidace veškerých konkurenčních dopravců. Politici nám tvrdili, jak se za 30 let po revoluci budeme mít dobře. A místo toho jsme svědky šíleného běsnění nadnárodních korporací, likvidujících přirozené tržní prostředí a politiků, kteří toto svinstvo podporují.
Nic hloupějšího jsem dlouho nečetl. Zastavit mimo zastávku? Proti předpisům, s rizikem sankce a s rizikem, že pokud by se dotyčný cestující zrovna poranil, odnese to řidič. Že čekání na dobíhajícího cestujícího zdržuje řidiče? Zdržuje především zbytek cestujících, kteří byli schopni být na zastávce včas. Co k tomu dodat. Jednou tolerance dosáhne takové míry, že bude chytrým zakázáno myslet, aby to hloupé neurazilo.
1. Málo peněz: Mnoho krajů v ČR má ve výběrovém řízení na dopravce jediné kritérium, a to je nejnižší cena. Pak samozřejmě je podmínkou nějaké všimné, které musí dopravce vlivným představitelům kraje poskytnout. Podmínkou bývají často nové vozy, které splňují pár teoretických předpokladů, nicméně jinak se jedná o nejlevnější a co do kvality a výbavy a komfortu nejubožejší stroje, které trh nabízí. Navíc se šetří na údržbě, takže z vozidel se brzy stanou zanedbané nebezpečné vraky. 2. Mnoho hodin: Většina dopravců zajišťující linkovou dopravu (ne MHD) rozlišuje tzv. výkon a čekání. Takže řidič je v práci třeba 14 až 16 hodin denně. Do odpracovaných hodin jde pouze výkon, čekání je vypláceno zvlášť. A když výkon nedosahuje 8 hodin denně tak někteří dopravci se neštítí řidičům krátit dovolenou, je to nezákonné, nicméně dopravci věří a často úspěšně v nízkou právní gramotnost řidičů. 3. Stres: většinu integrovaných dopravních systémů řídí tzv. Koordinátor dopravy, což je organizace ve vlastnictví kraje nebo města. Je velká škoda, že povětšinou jsou v jejím vedení lidé, kteří o dopravě nic nevědí, nemají příslušné vzdělání ani praxi v oboru a pak to podle toho vypadá. Nic nefunguje tak jak je prezentováno. Tito samozvaní organizátoři dopravy pak stanoví sazebník postihů, který funguje tak, že do autobusu přijde kontrolor, udělá výčet toho, co řidič dělá špatně a dá dopravci sankci. Dopravce potom hodnotu sankce protizákonně vymáhá po řidiči formou škody způsobené zamestnavateli. Opět jediné řešení bránit se soudně. Takovoupráci za takových podmínek zkrátka moc lidí nechce dělat
Pro Krista Pána, Arriva může covidu děkovat, že totálně zastavil veškerou jinou osobní (především zájezdovou dopravu) a že mnoho zájezdových řidičů přišlo o práci a tudíž se nechali z nouze zaměstnat právě u Arrivy. Nebýt covidové krize, tak by v Plzeňském kraji Arriva pro nedostatek řidičů krutě pohořela. A těch 6.000.000 Kč je dost relativní číslo. Spočítejte si 315 autobusů když denně ujede průměrně 200 km a Arriva inkasuje 40 Kč/km tak to není žádná velká suma. Spíš šaškárna pro veřejnost. Kraj sice je spokojený se službami Arrivy, bohužel cestující už tolik ne, jenže to se minimálně prozatím nesmí říkat nahlas. Tak snad mě za tento příspěvek nikdo nepřijde umlčet.
Chtěl bych vidět vás všechny chytráky, kteří komentujete věk ostrahy, věřím, že 9 z 10 z vás byste se takovému útoku neubránili ani ve svých 30 letech už jen proto, že byste takový útok absolutně neočekávali, stejně jako člen té ostrahy. Každopádně toho násilníka považuji za nádor, za rakovinu společnosti a nádory by se měly odstraňovat a zničit-nadobro, jednou pro vždy, aby už více neubližovaly a neškodily. A náš směšný systém mu místo toho dá tak podmínku. Je to k pláči a je to výsměch veškeré úctě a slušnosti. A vy, kteří se toho bezcenného šmejda hodláte zastávat, si uvědomte, že takhle příště může napadnout právě vás, vaše děti nebo vaše staré rodiče.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Důležité je, že nezabil někoho nevinného. Zbytek bylo jeho dobrovolné rozhodnutí.