Ano souhlasím, mikrospánek je prevít, ale dá se na něj připravit, ale od toho jsou v busu dva řidiči!!! Je to otázkou odpovědnosti a domluvy. Jezdil jsem pendly do Jugoslávie a ty noční přejezdy jsou prevít, někdy bych celou trasu klidně odjel sám a jindy po 50 km bych pomalu umřel za volantem. Řidiči nejsou v celé Evropě a tak bude stále častěji docházet k takovýmto nehodám, protože jsou přetíženi! Doporučoval bych častější kontroly v dopravních podnicích, především ze strany Úřadu bezpečnosti, SUIP. Je běžné, že řidiči autobusů jsou za volantem i 15 hodin denně a nedodržují se ani týdenní odpočinky!!!! Zneužívá se výjimky a řidiči autobusů jezdí bez vložených karet v tachografu a falšují se stazky aby nebylo možné dokázat porušování zákonů!! V této praxi dominují především ukrajinští řidiči, které z neznalosti zneužívají zaměstnavatelé, protože řidiči se bojí aby nepřišli o práci!!! Prosím všechny orgány kontroly a represivní složky aby se na tento, v současné době bující fenomén zaměřily. Ubyde tím takovýchto nehod. Děkuji za pozornost. Karel Flieger.
Dobrý den pane Flieger, je vidět, že jste člověk z praxe. Reakce ostatních, kteří Vám oponují a myslí si, že píšete nesmysly, jsou založené na tom, že a) ta skutečnost je doopravdy neuvěřitelná b) ti lidé absolutně vůbec nemají zdání a tušení o tom, jak to chodí, především v nadnárodních korporacích, které ovládly autobusovou dopravu v Evropě. Myslím, že je celkem jedno, jaké národnosti ten či onen řidič je, 15 hodin denně v práci udolá časem každého.
Jaký dopravce autobusu zaměstná 74 letého řidiče,který převáží děti ve večerních hodinách?V tomhle věku už pořádně nevidí, nemá odhad, je to opravdu hazard, kdyby řídil nákladní auto přes den,po zdravotních prohlídkách, tak to není taková tragédie. Kdybych byl otec zraněných dětí, zažaluji dopravce za obecné ohrožení a ublížení na zdraví!!!!!
S vámi bych se rád soudil často. Jít se k soudu pobavit nad tím, jak to někomu nemyslí a jak spor prohraje a zaplatí náklady na soudy a právníky, to by bylo vtipné zpestření dne 🤣🤣
Ohavný článek od ohavné autorky, který je publikován několikrát do roka pořád dokola. Naposledy jsem nad ním kroutil hlavou někdy v září 2024 a teď zas. A jestli se jí takový dům nelíbí, nikdo ji nenutí, aby si ho pořizovala. Možná se v takovém domě dodnes mnohým lidem spokojeně žije a nechápu, kde ta ohavná autorka tohoto hloupého článku bere tu drzost a aroganci něco takhle zesměšňovat.
Kdyby chodec byl soudný a nepomatený těmi nesmysly o absolutní přednosti chodců na přechodu, tak by k tomuhle nikdy nemohlo dojít. Lituji svého kolegu, že se dostal zbytečně do problémů kvůli nezodpovědnému chodci a modlím se, abych na podobného chodce nenarazil já nebo někdo z mých blízkých. Naopak soudci i tupcům odsuzujícím řidiče autobusu, bych přál, aby je chodec do takovéhle svízelné situace uvedl a pak můžou předvést, jak předvídají a jak jsou pozorní ve tmě. Každý je ohromně chytrý, ale jen do chvíle, než se daný problém začne týkat jeho osobně. Je mi na zvracení.
Kdo trochu rozumí dopravě a ekonomice s ní související, si snadno dokáže spočítat, že za cenu, za kterou jezdí Arriva, není možné fungovat. Ovšem zásadní věcí není ztráta, kterou Arriva vykazuje, nýbrž systematická likvidace veškerých konkurenčních dopravců. Politici nám tvrdili, jak se za 30 let po revoluci budeme mít dobře. A místo toho jsme svědky šíleného běsnění nadnárodních korporací, likvidujících přirozené tržní prostředí a politiků, kteří toto svinstvo podporují.
Nic hloupějšího jsem dlouho nečetl. Zastavit mimo zastávku? Proti předpisům, s rizikem sankce a s rizikem, že pokud by se dotyčný cestující zrovna poranil, odnese to řidič. Že čekání na dobíhajícího cestujícího zdržuje řidiče? Zdržuje především zbytek cestujících, kteří byli schopni být na zastávce včas. Co k tomu dodat. Jednou tolerance dosáhne takové míry, že bude chytrým zakázáno myslet, aby to hloupé neurazilo.
1. Málo peněz: Mnoho krajů v ČR má ve výběrovém řízení na dopravce jediné kritérium, a to je nejnižší cena. Pak samozřejmě je podmínkou nějaké všimné, které musí dopravce vlivným představitelům kraje poskytnout. Podmínkou bývají často nové vozy, které splňují pár teoretických předpokladů, nicméně jinak se jedná o nejlevnější a co do kvality a výbavy a komfortu nejubožejší stroje, které trh nabízí. Navíc se šetří na údržbě, takže z vozidel se brzy stanou zanedbané nebezpečné vraky. 2. Mnoho hodin: Většina dopravců zajišťující linkovou dopravu (ne MHD) rozlišuje tzv. výkon a čekání. Takže řidič je v práci třeba 14 až 16 hodin denně. Do odpracovaných hodin jde pouze výkon, čekání je vypláceno zvlášť. A když výkon nedosahuje 8 hodin denně tak někteří dopravci se neštítí řidičům krátit dovolenou, je to nezákonné, nicméně dopravci věří a často úspěšně v nízkou právní gramotnost řidičů. 3. Stres: většinu integrovaných dopravních systémů řídí tzv. Koordinátor dopravy, což je organizace ve vlastnictví kraje nebo města. Je velká škoda, že povětšinou jsou v jejím vedení lidé, kteří o dopravě nic nevědí, nemají příslušné vzdělání ani praxi v oboru a pak to podle toho vypadá. Nic nefunguje tak jak je prezentováno. Tito samozvaní organizátoři dopravy pak stanoví sazebník postihů, který funguje tak, že do autobusu přijde kontrolor, udělá výčet toho, co řidič dělá špatně a dá dopravci sankci. Dopravce potom hodnotu sankce protizákonně vymáhá po řidiči formou škody způsobené zamestnavateli. Opět jediné řešení bránit se soudně. Takovoupráci za takových podmínek zkrátka moc lidí nechce dělat
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Především by se měli zaměřit na to, jak se věnují řízení řidiči osobních automobilů. Dennodenně vidím, jak se věnují za jízdy nebo během stání na semaforu chytrému telefonu. Pak padne zelená a ono to trvá klidně i 5 vteřin než zareagují - a vida, dopravní kolaps je na světě, když tohle dělá každý druhý. Ale buzerovat profesionální řidiče je samozřejmě snažší. Málokterý kamioňák nebo autobusák bude na fízla arogantní a říkat mu, že ho svleče z uniformy apod.