Mě by taky zajímalo, co všechno musí člověk platit? Zrovna se k nim chystám přejít. Nabídli za stejných podmínek měsíční splátku o cca 2.500 nižší, než současná banka... Tak bych rád věděl, co a kolik budu muset ještě platit? Vedení účtu, správu hypo účtu?
Už si to moc nepamatuju, vím že chtěli nesmysl za pojištění, tím to vylétlo hrozně vysoko.
Mě v lednu končí sazba 2.29% a stále nevím kolik tak asi chtít aby to bylo reálné. KB kde jsem mi nejnižší sazbu nabídla 5.09% na 2 nebo 3 roky nebo pak 5,49% na 5 let. Doufám, že mi někde jinde nabídnou méně... Moneta s těmi 3,99 je prej se spoustou skrytých podmínek, o kterých v reklamě bohužel neřeknou.
Já to mám teď jen na dva roky. Byl to obrovský boj. Uz jsem byl prakticky jinde. Přecházel jsem k ucb. Poslední den před koncem sazby nakonec kb povolil a nabídli tuto sazbu. Moneta zní dobře, je do té doby, než člověk zjistí co všechno bude skutečně platit. Takže ta nakonec byla nejdražší.
Dyť má pravdu. Jejich povozy s hnojem, kdy jim to padá všude, jejich trapné cedulky řepná kampaň, jako by je to zbavovalo zodpovědnosti. O tom, že ty jejich vraky nesvítí, padá z toho kde co, to nikdo neřeší. Doufám že z toho bude precedens. Bylo by fajn, kdyby se to tu trochu změnilo. Protože třeba za zatáčkou když tam čeká silnice posetá kamením a bordelem mi normální rozhodně nepřijde. A samozřejmě další aspekt je, že já si za své peníze umyju auto a během chvíle vypadá jak ze chlíva. A když na toho troubu zatroubíte, že mu z toho padá bordel, tak gestikuluje jak by mu měla prasknout cévka.
Máme v přepočtu nejvíc policajtů na člověka ve Evropě. Přitom na silnicích je kvůli kamionům extrémně nebezpečno. Tady se s velkou slávou pochlubí jak chytli borce v auditem který jel po dálnici 200. Ok je to proti pravidlům. Ale to, že kamiony neřeší blinkry. Nerespektují vozidla která je předjíždí, v jejich úžasné rychlosti 90km/h se nacpou doleva před auto které jede 130. Nezájem. Nevím jestli se stále nedělá handfree do kamionů, ale každou chvíli je vidět jak telefonují. Nejhorší je, že tyhle hrůzy už nepředvádí jen na dálnicích, ale i na silnicích. Předjíždění před horizontem. Přitom kamion nikam nezrychlí. Takže už jsem byl svědkem, že všichni jen tak tak zastavili, zařadili a jeli. Tady se stále řeší osobáky, protože je to to nejjednodušší.
Tvl vy jste fakt chudáci, tak to nedělejte, to mám rád když někdo brečí jaký je v práci chudák, že se musí pracovat
Nikdo si tu na tuto práci nestěžuje. Tato práce je velmi nadstandardně ohodnocená. Jen jde o to aby si lidi uvědomili, že jsme taky jen lidi. Takže opravdu v noci jezdím jenom pohotovost. Plánované věci se řeší normálně přes den.
Všude ve světě se toto řeší během noci. Pokud vím i zde to šlo. Ale už dva roky na to sero.. a dělají to ve dne. Je smutné že oficiální objizdnou trasu napřed rozkopou a pak i klidně zavřou. Kdo za to může? A stejně ty tupce budete volit.
No, vzhledem k rozsahu toho systému v tunelu, to opravdu nejde řešit jenom v noci. Mě se strašně líbí, jak si všichni myslí, že všechny tyhle věci se budou dělat v noci. Uvědomte si, že my technici, řešíme přes den spoustu problematiky, neustále zvedáme hovory lidem, kteří nejsou schopni si poradit ani s něčím tak jednoduchým jako je stisknutí tlačítka reset na ústředně. Denně připravujeme softwary pro různé objekty, opravujeme co se porouchalo, případně kde kdo co rozbil. Nejde dělat tuto práci 24h denně. Nejsme roboti. Práce máme tolik, že se to za jeden život ani stihnout nedá a ještě dělat v noci.
Tak ono je to tam rozvrtaný že už se tam ani tak nedá projet tak si budou ještě hrát s testováním to jsou diletanti
Co je diletantského na tom, že se musí udělat pravidelná roční revize požárního systému. Ta je daná ze zákona. Jedná se o stejnou revizi jako třeba v obchodě. Nebo bytovém domě. Jen tady jezdí auta a ta jsou širší a zároveň jedou rychleji než chodí člověk. Já bych tunel opravdu nedělal. Mě stačí třeba ikea, kde se musíme každou chvíli dohadovat s nějakým koupěchtivím mamlasem. Ty systémy chrání všechny vaše životy. Když se stane průser, tak si půjdeme sednout my. Proto je třeba to nezanedbávat. Dnes jsem měl třeba sto chutí zavřít jedno penny. V takovém bordelu jakem to tam bylo, to svět neviděl.
Je to tak no, stačí se podívat na statisktiky kdo volí ANO, 60% lidi nad 60 let a 80% voličů je starší 45 let, a většinou lidi s učňákem nebo základkou, ale spíš učňák. Navíc poslední dobou se mu daří získávat některé mladé díky Tik Toku, ale zase, kdo je na Tik Toku? Většinou lidi s nizším vzděláním. Většina lidí ví že Tik Tok je jedna velká špionážní aplikace Číny. Je jen otázka času než ji v EU zákážou. Ale idéálně by bylo nejlepší znemožnit lidem nad 65 max 70 volit. Protože oni už žijou z nostalgie že dřív to bylo za komunistů lepší, hlavně protože se nedokázali adaptovat. Ono i nás mladý tohle jednou čeká že budeme remcat, sice asi né tolik ale budeme. Proto je lepší ať si lidi v produktivním věku volí kdo jim bude vládnout.
Jsem vyučen a nikdy by mě nenapadlo volit bureše s jeho nohsledy.
To bude super. Už teď tam je spousta rybích jídel, či rádoby strašně zdravých. Dopadá to tak, že si moje děti ty jídla odhlásí a jdou do bufetu na párek. Poslední dobou tam je přes oběd dost velká fronta, po této úpravě, snad aby ten bufet ztrojnásobily. Ať mi někdo vysvětli, jak mám děti přerazit aby jedli co se po nich chce, když jim to nechutná, případně jsou na to alergické. Dneska vůbec už neberou ohled na to, co kdo smí. Takže to dopadá tak, že všechny jídla jsou i třeba se stejným alergenem a tím to hasne.
Nikdy nesmíte ani omezit při předjíždění auta jedoucí za Vámi - a týká se to i osobáku. Na to nepotřebuji precedens (ostatně tento druh práva u nás nefunguje).
Vy jste psal o zákazu předjíždění - tzn. činnost, která je taxativně zapovězena zákonem nebo aspoň dopravní značkou (psal jste "zákaz na d1"). A to prostě není. Na D5 může kamion předjíždět, když nikoho neomezí ani neohrozí, jako všichni ostatní řidiči.
Takže si znovu přečtěte, co jste vlastně na začátku o zákazu psal.
Napsal jste to správně. Pokud kamion nikoho neomezí a ani neohrozí, tak předjíždět může. Na některých úsecích d1 a i d11 je zákaz doplněn značkami, kdy v časovém úseku uvedeném na značkách platí totální zákaz, tzn když tam nikdo jiný nejede, stejně nesmí předjíždět. Ale i s tímto omezením si tiráci nelámou hlavu a dál ohrožují bezpečnost provozu.
To jistě. Ale vy píšete o "značkách zákazu předjíždění na dálnici d1". Což není prostě tento případ. A plošný zákaz předjíždění pro kamiony na dálnicích (ještě) nebyl zaveden.
Tak znova, přečtěte si silniční zákon. Tam je jasně uvedeno a dokonce při jedné soudní při vydal soud precedens. Jde o to, pokud kamion omezí byť jen jedno auto a to mluvím jen o omezení, ne ohrožení, tak už porušil zákon o provozu na pozemních komunikací. Z toho je jasné, že zákaz předjíždění pokud je provoz je již dnes platný. Jen se to tak přímo nejmenuje. Policie vždy když se probudí a udělají trapnou bubu akci jednou za půl roku, tak posbírají pár kamionů co předjíždí a dají jim flastr. A pak se dál baví při odpočinku na sjezdech z dálnic, jak kamiony dennodenně ohrožují životy nás všech.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To,jo. Myslela jsem si, ze aspoň on jediný z pirátů používá trochu mozek. 🙈
7 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Už dlouhou dobu bylo vidět, že mají místo mozku z marihuany kostku. Všichni do jednoho.