Podobně se psalo před 50 lety o tom, že počítače připraví lidi o práci a místo toho vzniklo spousta pracovních pozic souvisejících s počítači. Podobně to bude s AI - bude potřeba člověk, který ji bude zadávat úkoly. Pracovních pozic neubude, jen budou jiné. Navíc AI se do pár let zacyklí. Tím, jak stále více výstupů bude pocházet od AI, tak se další AI budou učit na produktech AI a tím zdegeneruje do nepoužitelnosti. Ostatně u vyhledávání to nastalo už teď. Dříve vyhledávače nalezly stovky různých výsledků, dnes najdou stokrát jeden. Bude potřeba opět práce lidí, kteří budou připravovat dostatečně rozmanité učící sady.
Dobrý tah. Někdo na tom získá politické body. Digitalizace byl průšvih, ale odvolávat někoho přesně ve chvíli, kdy začíná fungovat, to vypadá, že chce někdo slíznout smetanu za práci někoho jiného. To je jako převzít dálnici, které stačí do malovat pruhy a říct: "koukněte, postavil jsem za týden dálnici, kterou předchůdce nedokázal postavit za 5 let"
U plug in hybridů nechápu, proč vůbec měly nějaké úlevy. V práci máme služební Superby v naftě a jeden plug in hybrid. Nafťáky jezdí v průměru za 5.1l a hybrid za 8,9l benzínu (elektrickou zásuvku nikdy neviděly, protože není čas ani možnost nabíjet). Ten hybrid produkuje téměř 2x tolik CO2 a má úlevy.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
..jojo, kdysi mě kamarád učitel říkal: "Ty se máš, ty pracuješ s elektronikou, ta se zdaleka nemění tak rychle, jako výklad dějin."