Vypadá to přesvědčivě ,ale co chybí je ochota válčit a obětovávat lidi ve válce.
Rusů se nikdo neptá, jeden člověk rozhodne a davaj-už se pochoduje na západ. V Evropě, než by to prošlo parlamenty všech demokratických států ,tak by bylo skoro po válce.
Ne schopnost zastavit Rusko v jejich imperiálních cílech je do očíbijící a to nehovořím o tom, zda by Rusko nepřemluvili Čínu, Severní Koreu a další kámoše , aby jim byli ku pomoci
Solidaritu je třeba posílit, méně příjmoví chtějí také jíst a bydlet. Nebo za chvíli tady bude milion lidí bez domova. Naopak bych podporoval nějaký paušalní důchod , stejný pro všechny.
Ti co měli vysoké příjmy si mohli za života našetřit a také to udělali, nainvestovali si do bytů(tím je zdražili všem) do akcií,kapitálových fondů,zlata....
Všichni lidé nejsou chytří,schopní a i tu hůře placenou práci musí někdo dělat. TAkže pokud máš odpracováno příslušné roky tak všichní stejný důchod,ti co nemají odpracováno,tak důchod pokrátit
Nevěřím,že to bude fungovat,spousta dopravců má ty prázdné km zaplacené, mají stálou práci pro nějakou spedici a ta je potřebuje někde na nakládce a nemají čas se zdržovat převozem pár palet z místa A do místa B , apropo,za pár peněz, a ztratíit tím u toho celý den.
I v současnosti existuje spousta vytěžovacích platform , jako je Raal, Timocom, ComArr,I velké spedice nabízejí náklady.
Takže nákladní Uber by mohl nabídnout jedinou výhodu pro dopravce ,že by byl pro všechny a zdarma, to by mohlo pomoci
S tou Čínou to není až tak sluníčkové,za jejich ceny bych to auto koupil okamžitě ,ale než to dojede až do Evropy, cena se zdvojnásobí. a bude nižší tak o 50 tis. než srovnatelný evropský vůz. Navíc se v Číně očekávají velké bankroty výrobců Evozů, protože je tam těžká nadvýroba, Takže levné ceny způsobuje velká nadvýroba, konkurence(přes 200 značek) a masivní dotace. Proto musí vyvážet ,kde je možno realizovat nějaký zisk(nejlépe do Evropy nebo USA, ale zatím se moc nedaří-lidé to za draho nekoupí a navíc cla.Jediná šance vyrábět v Evropě.ale to pak ta auta zas nebudou levná. Dobrá zpráva asi je, že se EV o dost technologicky díky číňanům zlepší
Nevim proč se tu pořád straší čínskými auty,to musí být nějaká perverzní úchylka.
Zatím jsem neviděl ani jedno zastoupení čínských aut(kromě MG),protože je jen jedno v republice.
Kde je pak servis,prodej náhradních dílů.
Pěkná cena v Číně mě opravdu nezajímá,když nakonec v ČR je jen o málo nižší než u etablovaných značek.
Za mě zatím nemají šanci
Z dnešního pohledu má autor článku asi pravdu. Otázka ale zní, jak to bude vypadat v budoucnosti, co všechno přinesou nové technologie. Já jsem těm vizím ochoten i věřit, protože se svět neustále vyvíjí ,samozřejmě to bude stát peníze.
Je jasné, že se nemůžeme zabarikádovat na neustálém spotřebování fosilních paliv i když je to v současnosti nejlacinější varianta. Ale co ekologie? Všichni vidíme to příšerné oteplování planety a čekat , zda se rozlouskne termojaderná syntéza , na to se také nemůžeme spoléhat.Co navrhujete vy?
Užívat si ještě dvě stě let fosilní energie a co pak? Poslední zhasne?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Chci upřesnit informace, Celou kauzu řešila Advokátní Kancelář Žižlavský a to tak ,že podala na Growing way insolvenční řízení a v rámci tohoto řízení bylo uspokojeno asi 70 % investorů,což je super výsledek. Ale pak se do toho vložil stát s policíi,asi cítili vůni peněz a zablokovali rozdělení posledních 300 milionů ,které mohli být rozděleny mezi investory.Přinese to pouze to,že p.Janatu asi zavřou a udělí mu pokutu ve výši 300 milionů a investoří ostrouhají, tak děkujeme naší chrabré policii státu,že se tímto spůsobem pokouší učinit spravedlnosti zadost,Fakt skvělé