Vlastníme 2 Tesly, s výše uvedeném jen souhlasíme! Ještě bychom doplnili, že v servisu by měli pracovat školení profesionálové, což se neděje...naopak zneužívají neznalosti klientů a o nečitelné faktuře v angličtině ani nemluvím! Přemýšlíme o tom, zda tyto postupy takto fungují jen u nás v pražské pobočce, či to takto je napříč celou touto společností. Snad Brno bude lepší...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vlastníme 2 Tesly, s výše uvedeném jen souhlasíme! Ještě bychom doplnili, že v servisu by měli pracovat školení profesionálové, což se neděje...naopak zneužívají neznalosti klientů a o nečitelné faktuře v angličtině ani nemluvím! Přemýšlíme o tom, zda tyto postupy takto fungují jen u nás v pražské pobočce, či to takto je napříč celou touto společností. Snad Brno bude lepší...