To nechápu, ještě manžela nepohřbila, ale už se zakládá sbírka na její potřeby a potřeby dětí.....nechci věřit, že žili od výplaty k výplatě, nemluvě o tom že podle výši platu manžela bude pobírat vdovský důchod a děti sirotčí, to zřejmě nebudou malé částky....
Ona nic nezakládala! Ale její kolegyně z práce - aspoň věnujte pozornost tomu, o čem píšete
Vlastníme 2 Tesly, s výše uvedeném jen souhlasíme! Ještě bychom doplnili, že v servisu by měli pracovat školení profesionálové, což se neděje...naopak zneužívají neznalosti klientů a o nečitelné faktuře v angličtině ani nemluvím! Přemýšlíme o tom, zda tyto postupy takto fungují jen u nás v pražské pobočce, či to takto je napříč celou touto společností. Snad Brno bude lepší...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Asi proto že je to hraniční hodnota napětí a proudu při kterém se auto zablokuje a nedojedete ani pro ty rohlíky do obchodu za rohem?? Si myslíte že elektronika baterie EV vám jí dovolí vyjet na dvacet procent?? Kdyby jste si přečetl ten článek, tak by jste věděl že elektronika kůli nízké hodnotě napětí a proudu selhala a tu teslu musel dovézt na místo výbuchu na odtahovce.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak manželovi se tohle přesně stalo, zahlásilo chybu nízkého napětí a už to nenahodil - odvoz do servisu odtahovkou. Nyní čeká na cenu za opravu, resp. Výměnu baterií - podle stavu článků od 150tis do 600tis bylo sděleno 🤷♀️ jen pár měsíců po skončení záruky... a u druhé hlásí též chybu - ta je naštěstí v záruce, uvidíme, jak se k tomu Tesla v Praze postaví.
1 odpověď