Vlastníme 2 Tesly, s výše uvedeném jen souhlasíme! Ještě bychom doplnili, že v servisu by měli pracovat školení profesionálové, což se neděje...naopak zneužívají neznalosti klientů a o nečitelné faktuře v angličtině ani nemluvím! Přemýšlíme o tom, zda tyto postupy takto fungují jen u nás v pražské pobočce, či to takto je napříč celou touto společností. Snad Brno bude lepší...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To nechápu, ještě manžela nepohřbila, ale už se zakládá sbírka na její potřeby a potřeby dětí.....nechci věřit, že žili od výplaty k výplatě, nemluvě o tom že podle výši platu manžela bude pobírat vdovský důchod a děti sirotčí, to zřejmě nebudou malé částky....
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ona nic nezakládala! Ale její kolegyně z práce - aspoň věnujte pozornost tomu, o čem píšete
4 odpovědi