Konečně někdo popsal jak vidí školní realitu většina rodičů. A vidí ji dobře. Pak se učitelé podivují, že v rodičích nemají oporu a že nevedou žáky v respektu a úctě k učitelskému stavu. Tak zhýčkaná profese jako učitelé jsou už jenom politici. Jen plaťme a držme ústa.
Je tedy vidět, že většina rodičů a pan Martínek neví o školství vůbec nic. V článku je více lží než pravdy.
Zdravíme pana Martínka ze školního zájezdu ve Španělsku, kde jsme se jakožto přeplacená novodobá šlechta skoro týden včetně víkendu a svátků flákali se 45 studenty a to nepřetržitě 24 hodin denně a nesli plnou zodpovědnost za své svěřence. Další člověk,který nemá ani ponětí učitelském povolání,a píše nenávistné články,které popouzí veřejnost proti učitelům. Prosím,nevěřte tomuto štvavému textu,na němž není ani za mák pravdy. Pokud si autor myslí,že nám létají pečení holubi sami do úst, nechť se nechá zaměstnat na některé ze škol,pokud na to ovšem má.
Je to tak. Pravdivého není v článcích pana Martínka většinou nic. Nemyslím jen články o školství.
To zase napsal někdo, kdo k učitelské profesi ani nepřičichl a informace o jejich platech čerpá jen z médií. Já se vracím na SŠ za 3 měsíce po rodičovské a už teď se děsím té psychické zátěže. Ano, ve školství je mnoho nekvalitních kantorů, za které musí rodiče fungovat pro děti doma. Ale položíme si otázku, proč??! Protože ti nejschopnější šli vydělávat jinam, léta byla tato profese totálně podhodnocená. Jinak můj plat z roku 2021 před mateřskou byl 38000 po 20 letech praxe, to je prima, že???! A to jsem učila na 2 top krajských SŠ..
Pan Martínek píše takové nesmyslné články dost často. Rozumní lidé už ho neberou vážně.
Tady jim asi někdo závidí, že? Nebo má pan autor problém rozpoznat rozdíl mezi víkendem, státním svátkem a prázdninami? Nebo jen neumí počítat?
Čtyři měsíce volna ročně? To počítá i víkendy, ne? Hlavní prázdniny trvají 2 měsíce, z toho část času ucitelé tráví ve škole. Jarní prázdniny týden, podzimní nikoli týden, ale dva dny. Velikonoční prázdniny den, pololetní den. K závidění jsou ty dva měsíce dovolené ročně, ale když vidím většinu děti, tak si říkám, že ani to by mi nestačilo, abych si od nich odpocinul. No nešel bych učit. Zlatě, když jednou za čas jdu školit dospěláky. Když je to nebaví, pošlu je na pivo a mám klid. To uz se mi ale snad tri roky nestalo, a to jsem školil asi 50x. Učitel děti domu poslat nemůže, ten si to s nimi musí protrpět. Ne 50x za tři roky, ale každý školní den.
Pan Martínek je známý vševěd, který všemu rozumí, školství asi nejvíce. Normální člověk už mu nevěří ani slovo. Jen by mne možná zajímalo, co těmi štvavými články sleduje.
Přijímačky Cermatu jsou dobře sestavené a opravdu vychází z RVP. Pokud ho nějaká škola nedodržuje, nemůže za to Cermat. I dříve se museli žáci na zkoušky připravovat. Pokud je potřebné učivo na ZŠ probrané, mohou si děti samy dělat testy, kterých je všude zdarma dostatečné množství. Pokud probrané není, může za to škola, ne Cermat.
Měla byste se chovat svéprávně a důstojně a neposlouchat nějaká nařízení ohledně výpočtů, která postrádají jakýkoli racionální smysl a podstatu. Důležitý je vždy výsledek a ne nějaká šílená nařízení. A návod na něj jsem vám poradil. Maximálně brát něco jako doporučení. Co má potom vyrůst z těch dětí? Poslušné ovečky? Smutné, co je dnes všechno možné.
Je vidět, že neučíte. Nic mi radit nemusíte, já příklad vyřešit umím - narýsovat i vypočítat, ale vy evidentně bez výpočtu ne. To mi stačí. Žádné ovečky nevychovávám, ty by totiž nevyhrávaly matematické olympiády. Tím bych tuto debatu ukončila, píšete stále to samé. Hezký zbytek dne.
Pokud si vypočítate výšku a nějaký úhel, tak to můžete pak i narýsovat. A s urážkami jste si začala především vy. Já jsem se jen bránil. Hezký zbytek dne.
Nemáte pravdu, vy jste psal, že nic neumím, že jsem nechytrá.....Obouváte se i do jiných, ale na otázky neodpovídáte. Výpočet umím, goniometrii také, ale jde o konstrukci bez výpočtu, kterou zřejmě neumíte. Navíc 12leté děti většinou goniometrii ještě neumí, na ZŠ mnohdy ani 15leté ne, už to není povinné učivo. Víte o tom, že v geometrii jsou povoleny pouze výpočty, které vedou ke zcela přesným (ne zaokrouhleným) výsledkům? Případně je možné konstruovat pomocí přenášení úhlů a úseček, odvozených od Pythagorovy či Euklidových vět či jinak. Jak byste s konstrukcí bez výpočtu poradil žákovi, kterého doučujete? Také jste neodpověděl, zda jste učil 30 nebo více dětí současně. Pokud ne, nemůžete vědět, zda byste celou třídu žáků s různým složením a různými schopnostmi zvládl a to je to, co zde také kritizujete.
Použijte Geometryx, ten to umí spočítat. Je to tam pod názvem Trapezoid. Jednoduchý vzorec na to asi není. Je to složitější geometrie v rovině.
Díky, ale vůbec neodpovídáte na mou otázku. Také to nevysvětluje, proč jste se do mne v minulých komentářích navážel. Děti to neměly počítat, ale rýsovat bez počítání.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Přesně to mne napadlo, jak byli rodiče nešťastní, že mají děti celé dny doma a že se o ně musí starat. Někteří by je nejraději nacpali do školky nebo školy i o prázdninách, aby je nemuseli mít doma. Ale jsem i ráda, že se konečně některým rodičům splnil jejich sen a mohou si děti vzdělávat sami doma a lépe.
tak nejprve to chce uhasit tu dýmovnici v Lukašově palici..Pak by se mohl zvednout a jít se podívat do jakékoliv školy, ne nemusí to být zrovna vyloučená lokalita, tam zjistí, že jeho bláboly jsou daleké realitě.
Jak je tedy možné, že podle toho nezakládají všichni patnáctiletí absolventi úspěšné firmy dle videí z Youtubu či TikToku. Dle tohoto chápaní by přeci nemuseli jít na střední školu, ale rovnou naskočit do vysoké školy života.
Přesně.
Jo najednou umí gymnazisti přemýšlet. Když se vám to hodí, tak děti v hodině zlobí a když potřebujete, tak najednou umí všichni přemýšlet. Ten lichobeznik AI umí vyřešit. Umí mnohem těžší věci.
Naši studenti přemýšlet umí a u nás nezlobí. Pokud zlobí jinde, za to já nemůžu. Schválně si ten lichoběžník najděte a sám uvidíte. Já jsem to nehledala, ale studenti mi ty nesmysly samy četli. Umělá inteligence toho umí dost, ale nelze všemu věřit, je třeba také používat rozum.
A co umíte vy? Jen urážet. Vám bych nedal dobrovolně ani korunu. Natož 300 miliard. Peníze vyhozené přímo do kanálu. Zmar nad zmar. A už mě neotravujte. Nemám zájem. Sbohem.
Umím toho dost. Vzhledem k tomu, že mne neplatíte, tak mi ani korunu opravdu nedáte. Já mám zaměstnavatele, který umí mou práci ocenit. Neotravuji vás, jen reaguji na vaše nesmysly. A neurážím, to je vaše parketa. Dobrou noc.
Když nevíte kde hledat, tak radši mlčte. Ukazujete tady jen všem, jak jste nechytrá. Je to smutné, že toto učí naše děti. Je to obrovská ostuda. Vám bych nedal do péče ani svého psa. Natož dítě.
To byste nemohla věřit ani materiálům, ze kterých se učí učitelé. To je stejný princip. Tam jim slepě věříte, protože vám to vyhovuje. A přitom tam taky může být spousta chyb a překlepů. Melete si tady, jen co potřebujete. Je to nechutné a žalostné. Vám bych za učení zrovna nedal ani korunu. Vyhozené peníze. Kdyby těch 9 let nebylo povinných, tak by se na to spousta rodin hned vykašlala. Nemají z toho vůbec nic, jen strádání. To byste viděla ten úprk.👎🙈
Hloupý jste vy. Já učím matematiku, umím ji a mí studenti mají výsledky. Chci, aby mí studenti uměli přemýšlet a nevěřili kdejaké blbosti, kterou někde najdou. V sekundě (7. třída ZŠ) se konkrétně jednalo o situaci, jak narýsovat obecný lichoběžník, když známe jeho 4 strany a nic jiného. Mimochodem, uměl byste si s tím poradit? Děti měly různé nápady, ať už vedly nebo nevedly k cíli. Jeden student se sám pochlubil špatnou odpovědí umělé inteligence. A tak jsem vybídla děti, aby si vzaly mobily a zkusily najít s pomocí internetu řešení. Najít se dá opravdu kdejaká blbost. Ještě že gymnazisti umí přemýšlet. Své děti a psa si svěřujte, komu chcete, já se vám o ně starat nemíním.
Právě že umím číst. Je velmi zavádějící uvádět 60 let k odchodu do důchodu, když tito lidé budou ještě pět let pracovat. Kolik z nich odejte do důchodu příští rok (na konci školního roku) je autorovi článku nadbytečné hledat. A asi by to nebyla taková pecka jako napsat šestina...
Víte o tom, že mnoho učitelů je již nyní důchodového věku, je jim 65 a více let, klidně i 80 a mnozí se chystají opravdu skončit? Ten ůbytek bude obrovský.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ale kdeže, bavím se omezeností a tupostí toho ubohého tvora... a také dalšího, který mu dává zapravdu. 🙂
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Mám to podobně. Další podobný článek očekávejme jako vánoční dárek.
1 odpověď