Učím také přes 20 let, považuji se za středního konzervativce, ale formativní hodnocení mi dává smysl. Děti mnohdy ani nevědí, co jim chybí k úspěchu. A právě formativní hodnocení směřuje k nalezení a odstranění potíží, dítě se učí odpovědnosti za své učení, atmosféra ve třídě je pozitivní a pracovní. Samozřejmě záleží i na předmětu, který učíte. U mne v matematice to snad ani bez formativního hodnocení nejde.
Hodně štěstí.
Zdá se mi, že autor jaksi zamrznul v době minulé. Kdyby učil například informatiku podle dvacetiletých příprav, byl by poslán velmi rychle dětmi (v lepším případě) domů.
V lavicích nesedí plyšoví medvědi, ale děti, klidně i 30 dětí. Nechtěla bych, aby moje děti učil někdo, kdo zůstal v minulém tisíciletí, kdo nejde s dobou, kdo se mým dětem nevěnuje, kdo "nešije" každému dítěti hodinu na míru, ...
A stížnosti na platy? Neznám jediného učitele, který by si stěžoval, přesto o tom "pisálci" píší velmi často.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám poslední dobou pocit, že chvátají stále všichni - na silnici, v obchodě, ...
Manželův dědeček říkával: "Lepší ztratit minutu života než v minutě život."