Ono to tak vypadá, že víc slovní hodnocení požadují rodiče, aby se sami ze známek svých dětí nehroutili. A někteří učitelé těch moderních přístupů, co dosud nepochopili, že z dětí tak děláme psychické trosky. Bože, jak jsme my starší mohli se známkami žít??? Asi by jsme měli chtít nějaké odškodnění za to školní týrání známkami, no né...
Nezlobte se na mě, je mi 40, školu jsem milovala, dnes bych se klanila učitelům tehdejší doby, co mě naučili a děkuji jim, ale postupem času si uvědomuji, že nikdo nehodnotil můj úspěch, př 20 příkladů - 4 špatně a hned 5, víte co to znamená? Dle školského hodnocení, že vlastně nic neumíte, nikdo nekouká na těch 16+ správně vypočítaných a tady vidím největší problém....
Vidím problém spíše v tom, že hodnocení známkami stylu jedna chyba známka dolů je nesmysl.
Je rozdíl, jestli dostanete 20 příkladů a špatně budete mít 4 a hned za 5? To je jako říct děcku, jsi naprostý d...l a nic neumíš... a těch správně vypočítaných 16 nikdo nehodnotí? Takže se hodnotí chyby nebo úspěch? Procenta bych podpořila
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, asi nemají co schovávat.... ráda se dozvím o investicích i jiných politiků.