Celý život jsem jezdila autem,ale nikdy mě nenapadlo se tím chlubit..
Jen konstatuju. A jsem ráda, že ho konečně mám, kvůli nehoděpred x lety jsem se sednout za volant bála. Hromadné prostředky jsou pro mě peklo, takže se mi dost ulevilo. To, že při cestě do práce se nemusím s nikým mačkat mi asi nezevšední.
To je pořád jako něco za něco.Jste utahaní z práce,znám to,ale co s tím nadělám.to je dnes norma.Ti staří to mají za sebou,a jsou ve věku,kdy je bolí všechno.Budete je zpovídat,jestli pracovali?
Spíš tím myslím lidi, kteří jsou sice v důchodovém věku, ale pořád ve formě a vše si nárokují skrz věk. Povinností mladších opravdu není stát už z principu.
Kruháče jsou v pohodě, sice zdrží, ale jsou bezpečnější a umožní autům z nefrekventovaných směrů lépe se zařadit (obzvláště odbočují-li do leva). Ale čeho jsme si všiml a co mi vadí, tak podlední dobou se kruháče staví dost malé a úzké a to i na větších silnicích. Kamiony a autobusy pak mají problém. Přitom by stačilo o půl metru rozšířit vozovku. Nechápu co je to za trend...
To je právě to, že se kolikrát staví na místech, kde stačí v pohodě obycejna křižovatka. Zvlášť někde na okreskách či v zapadlých uličkách. Tr end je to za mě možná z toho důvodu, že je kruháč možná podmínkou k získání dotace od EU atd...
Také existuje MHD. Ve velkým městech funguje povětšinou velmi dobře. Ale každý chceme nasednout do té své káry a hledat místo na zaparkování. Je to každého volba. Jestli chce tento luxus, musí na to mít. Chodit pěšky už spoustu lidí vůbec neumí.
Bývá často přeplněná a na "skupinový sex" cestou do práce osobně nemám náladu. V menších městech nebo do některých vesnic je spojení na vyližpolevu, takže než se mačkat hodinu v mnohdy narvaném autobusu a ještě přestupovat, pak jít případně několik km pěšky nebo být v práci zase extrémně brzo... To fakt radši před barákem sednu do auta a dovezu se, kam potřebuju a na kdy potřebuju.
Nelze se řídit pouze ekonomikou a tím co zákazníci chtějí. Musíme se také řídit rozumem a tedy tím, co je pro budoucnost našeho životního prostředí a tedy našeho zdraví příznivé. Spalovací motory to rozhodně nejsou.
Pane Hrbek, vliv omezení spalovacích motorů v EU je v celosvětovém měřítku, jako když plivne do Stromovky.
Dalešická přehrada je krásná, zatím není naštěstí tak zaneřáděná chatami jako třeba Vranovská nebo Brněnská. Zvláštností je, že funguje jako přečerpávající, takže tam docela kolísá výška hladiny, pár neznalých tohoto jevu, kteří zaparkovali svá auta moc blízko u vody našla svá auta po návratu částečně zatopená.
Velké plus je v tom, že je tam povolen provoz lodí se spalovacími motory a tak je tam v létě když je hezky docela čilý provoz nejrůznějších plavidel. Výborný bod pro výlety jak pěšky tak i lodí je autocamp Wilsonka, kde je i za mírný poplatek možnost využití sjezdu pro lodě do vody. Další sjezd je až těsně u hráze.
V okolí Dalešicé přehrady je od začátku stavební uzávěra. Taky k ní jezdím raději než na Vranov. Bohužel díky provozu lodí ohradili prostor pro plavce bójemi. Pro někoho, kdo sice šnečím tempem, ale byl zvyklý plavat až na druhou stranu, nemilé. A čím dál od břehu člověk je, tím čistší voda a větší klid.
Za mě ne. To je ale věc nastavení a možností rodiny. My to máme takhle. 🙁.
Samozřejmě Vám to neberu. Jen můj pohled na věc. Osobně přijít z práce a ještě se patlat s večeří... Za mě naslat a zakukat... Vaření obecně moc nemusím a pak po něm ještě uklízet ten bordel... 😮💨 Stejně, teplé jídlo máme v práci.
Žena není od toho doma tři roky, aby zajistila dítě! Žena je doma proto, že dítě miluje a ví, že mu tři roky pobytu s maminkou udělají dobře. K tomu naprosto normálně patří krásný a útulný domov, květiny ve váze a teplá večeře. To není žádné podlézání tatínkovi, to je výchova prostředím, neboť život v harmonii a lásce ke svému domovu a lidem v něm, dává dětem to, co v budoucím životě budou nejvíce potřebovat. Matka, která je doma s dítětem jen proto, aby obrážela dětské skupiny, maminkovské babince a nesmyslné akce, které nic nepřináší ani jí, ani dítěti, taková, která si nechá doma uklidit hospodyní, oběd flikuje nákupem polotovarů, nebo rovnou zavítá do nějakého podniku i s dítětem, není máma ,ale jelito.
Tak teplé večeře se u nás zpravidla nedělaly. Maximálně míchaná vajíčka nebo topinky... Nebo tak dvakrát do roka domácí pizza... Za mě zbytečnost.
Jen potvrzujete v článku popisovanou netoleranci a nesnášenlivost.
To nevím. Je mi to nepříjemné odmala. Osobně v šalině proto nikdy nechodím na dvojsedadla, busem nejezdím a ve vlaku si připlatím za vyšší třídu. Konečně mám už řidičák, takže postupně víc a víc začínám jezdit autem. A tam jsem vyloženě vlastní paní.
Paní mluví o toleranci, ale o mladých se vyjadřuje jenom opovržlivě a výsměšně. Jezdím MHD dennodenně a vidím mladé lidi ochotně pouštět starší, sama jsem mladá a dávám si v dopravním prostředku pozor, abych případně mohla pustit toho, kdo to potřebuje víc, třeba i rodiče s malými dětmi. Paní ale odsoudí šmahem všechny mladé. Ach jo... Za mě - je jedno, jestli je člověk mladý nebo starý, ale jestli je to člověk dobrý, vnímavý a ohleduplný.
Dál třeba mladý člověk někdy nepustí, když vysloveně nemusí, protoze třeba jede z práce, kde stojí celý den.
Kdyby 90% lidí ve vašem věku naprosto nenávidělo všechno a všechny okolo, chovali se slušně k nám mladým lidem tak by z toho vzešla úcta.
Respekt musí být vzájemný.
Souhlas. Ono pořád se říká chudáci důchodci musí kvůli mladým stát. Ale je rozdíl vyspinkaný dědeček či babička jedouci pár zastávek do Kauflandu nebo mladý člověk jedoucí z práce, kde třeba celý den stojí. A třeba jede i z noční směny přes půl města.
A máte vidět ty ksichty, když nejakýmu mladochovii řeknete ať si ten batoh dá ze sedačky na klína, a chcete si sednout. Já to ale klidně řeknu a štve mě, že spousta starších lidí radši stojí, než by si dovolili požádat slušně o uvolnění sedadla na kterém je zavazadlo.
Osobně cizího člověka vedle sebe tak blízko jak například v MHD nesnesu. Takže se ani nedivím. Stejně tak si sama k nikomu nesedám. A bohužel mnozí lidi jsou bohužel taky pěkné "voňavky". Toto byl taky jeden z důvodů, proč jsem si dodělala papíry a radši jezdím autem.
Tak jak to popisujete je možné, ale po Anulaci, jak říkáte, by měl jít přejezd znovu do předzvánění. Závory a přejezd ukončují činnost několik sekund po projetí posledního vozu. V tom se shodneme. Je-li vlak na další koleji již v přibližovacím obcodu PZZ pak zůstanou logicky závory dole, protože v první vlak, který již opustil přejezd sice mohl otevřít obvod, ale ten je už uzavřen druhým přijíždějícím vlakem z opačné strany. A teď to jádro pudla. Pokud to vyšlo zrovna tak, že poslední vagon prvního vlaku otevřel závory a v tu chvíli vjel do přibližovacího okruhu PZZ vlak na druhé koleji, pak musí dojít k předzvánění. Stalo se mi vícekrát, že vlak otevřel závory a ve vteřině začal přejezd zase zvonit, ale závory šly dolů později a ne hned, jako v tomto případě.
Pokud už ten přejezd je zavřený z důvodu jednoho vlaku a je na pokyn výpravčího či pokud ho výpravčí uzavře sám a ten přejezd zavře po našlápnutí prvního vlaku ručně, oba vlaky odjedou na jeden cyklus. To je druhá možnost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
...já nevím proč to ti lidi nechtějí oni jsou snad blbí...tolik výhod a nic...jak to že se o to neperou..kam ten svět spěje...to by chtělo nějakou osvětu.
2 odpovědi
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Třeba, že pokud bydlíte v paneláku, nemáte to pořádně kde a jak nabíjet. Dál pořizovací cena... Dojezdy v zimě... Důvodů proč si "vysavač" nekupovat, je dost.