To jsou výmysly nějaké ulejvání peněz prostě na nepedagogické pracovníky bylo vždy málo peněz protože přece pan pedagog je někdo a nějaká uklízečka ta nikoho nikdy nezajímala dlouhodobě už zavedené ůřednické rozdělení na ty dole a na ty lepší každý je přece ve společnosti něco platný nebo snad ne??
Absolutně mimo mísu...
Toto je přesně důvod, proč do Tesca už nechodím. V Kauflandu jsou slevy s aplikací pár korun, ale v Tescu je to fakt hodně a tak bez členství je to drahé. Dokud budou v Tescu tyto praktiky, tak tam vlezu jenom v době nouze pro něco malého na svačinu.
Kaufland banánek v čokoládě 24, 90? Všichni jsou stejní...
Kdo myslíte, že to dělá? Jaké znáte? Zajímá mě to...
Pár ano, Učitelky, které mě učily. K tomu bývalé kolegy. Mezi zanícené pedagogy nepatřil ani jeden, spíše naopak. Kdo chce jít dobrovolně vyplňovat formuláře a hledat, aby našel? Kdysi jsem tak chtěla jít taky, s vidinou pomoci kolegům vůči "šíleným" ředitelům. Když jsem můj cíl zmínila samozřejmě kultivovaněji, zavřela jsem si tím dveře:). Takže to je má zkušenost.
Ty státní zaměstnanci _ucitelé a úředníci umí jen fnukat a natahovat ruce,že mají málo peněz..můžou jít do soukromého sektoru pracovat,ale to se jim nechce,chápu proč..stejně jim o děti vůbec nejde,jen o svoje pohodlí.prý je to poslání ..za ten jejich poloviční úvazek mají až dost..ze všech stran slyším ,ty děti mají zase volno..chudáci rodiče, co mají dělat..Máme v příbuzenstvu dva učitelé,to jsou teda příklady...Jejich desetiletá dcera neumi dodnes jen pozdravit...nevedou ji k tomu. .Učí hudebku a pracovní výchovu, takže denně asi hodinu,priprava není potřeba,osnovy stále stejné....ale chlubit ,to se umi ,prý to bych nemohl,pracovat 8h denně,pomalu se vám směje do ksichtu..a o covidové době ani nemluvím, za plný plat dva roky prázdnin..
Amen.
Milý pane, já na rozdíl od některých co zde vše ví brigádně prošla snad všemi profesemi. Od plnění zboží do regálu v marketech, pásu s balením kávy a čaje, práce na poště, uklízení, soukromé firmy, prodavačky, restaurace... možná i proto si vážím každé práce. Nebo možná jen vděčím rodičům za tu "správnou" výchovu a genetický fond s dostatečnou empatií? Říká se: "člověk je moudrý, když ví, že s blbcem nic nezmůže"...ještě nejsem správně moudrá :(
Kromě matematiky, fyziky a praktické chemie tam nic nemá cenu a nepřináší žádný viditelnější význam a smysl pro studenty a jejich budoucí život. Marnost nad marnost. Tak nevím, co tady tak vychvalujete. Už dávno tady měla proběhnout hluboká reforma celého školství. Vaše malicherné aktivity si nechte klidně od cesty. Nikoho to nezajímá. Nepřináší to nikomu žádnou přidanou hodnotu. Jen samý zmar a bída.
Já, já, já ...
Článek fajn,ale pořád je to o tom, že učitel má úvazek 40 h týdně,z toho neučí 40 h ale třeba 20 h a 20 h má na to ostatní. Kdo to v práci má? Pracuji jako zdravotní sestra, 40 h týdně,a mnohdy i víc se věnuji pacientům a nato ještě dodělávám spoustu papírů mimo těch 40 h. Na místě,kde jsem teď běžně odpracuji i 50 h týdně. A to proto, že je nás málo. Platy? Máme to stejně jako učitelé. Velmi slušně si sestra vydělá pouze v nemocnici,kde je od nevidím do nevidím. A sami učitelé,také mohou jít učit na soukromou školu,kde se platy pohybují v jiné sféře. Zodpovědnost za žáky ve škole,ano tu oni mají. My ji máme mnohdy za spoustu lidských životů přímo. Jednání s rodiči? Určitě náročné,ale u nás to samé, jednání s pacienty, kteří jsou vyděšení, vystresovaní,nebo taky arogantní,to samé jejich příbuzní také není žádná slast. A volno? Učitelé dvojnásobek, sestra většinou 25 dní jako každý jiný. Příprava na vyučování,pokud někdo 20 let učí zeměpis a výtvarku,jak moc se musí připravovat? Sama jsem leta učila v rekvalifikačních kurzech, práce to není úplně lehká. Ale která práce je, když děláte s lidmi? Neříkám, že nejsou učitelé,co si zaslouží slušný plat,ale to si zasloužíme všichni, kteří poctivě pracujeme,ne jen učitelé.
já fakt nevím... co nejde pochopit na tom, že 22 je přímá pedagogická činnost. Plus dozory, doučování, interakce během dne, opravy. ... Když dobře, ve tři domů, v sedm nástup. Doma komunikace s rodiči. Školení, výlety, přípravy, tvorba materiálů... V průměru jsem týdně na 5O hodinách stejně jako vy. Mě už ani neštve to finanční nedocenění, ale to nepochopení lidí a neúcta k našemu povolání. O jakési závisti na téma prázdni se už nechci ani rozepisovat. Jste vzdělaný člověk. Učení zeměpisu 20 let.. pokrok jde dopředu, kdysi křída a tabule, zápisy, nyní pracovní listy, tablety, PC, exkurze...mění se potřeby, mění se děti, nároky. Každá hodina může být odučena jinak. Mně už fakt dochází sily...asi začnu ztrácet pochopení nad potřebami jiných 🙂.
on se zbláznil ,v 21.století chce snižovat vzdělanost dětí? chce armádu dětí které nebudou umět číst,psát,počítat,a absolutně nezvládnou ani mobilní telefon natož jinou moderní technologii která je bežná.Největší zlo pochází z nevzdělaných lidí .Myslím kteří nemají ani základní školu a nejsou nemocní .To že dítě má výchovné problémy neznamená že je hloupé a odepřít mu vzdělání je zrůdnost.
Četla jste ten článek?
12 platu za 9 měsíců práce po 20 hodinovém úvazků za tyden , tj 80 hod měsíčně , vypočítat a zprůměrovat , započítat všechny volna a obědy po 30 Kč a vyjde vám solidní peníz s výhodami , jediná kantorova obrana na toto je - jdete si to zkusit , ale tuto skutečnost nepřizna.
Prosím vás v jaké izolaci žijete?
Jakmile se přidá určitým skupinám 10 %, vzroste mzdový průměr. Když vzroste průměr, bude se muset přidat učitelům, poslancům, soudcům atd., protože ti musí mít ze zákona definované násobky průměru. Pak všechno zdraží, a začarovaný kruh může začít zase nanovo... Někdo by měl politikům a dalším zúčastněným vysvětlit, že když velká skupina, jako jsou učitelé, musí mít 130 % průměru, tak jiné skupiny jsou holt odsouzeny k tomu, aby měly 60 či 70 procent průměru. A to jsou ty kuchařky, uklízečky, školníci a další skupiny.
Buďte v klidu, žádný učitel 130 % průměru nikdy neviděl, nevidí a zřejmě ani neuvidí ...
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Už během zápasu jsem si říkal, jak jsou diváci slušní. Nezaznamenal jsem žádný předmět hozený na hřiště, např. při rohu a i podavači podávali vzorně a rychle míče obou týmům stejně. Srovnávat to se slávistickými fanoušky je docela úsměvné, ty minule někoho polili pivem.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A již mládež je poučena jakou rychlostí podávat míče :)
1 odpověď