Jednotlivá jízdenka na 90min stojí 40kč do 30 min 30kč Turistická na 24h 120kč.tak jakých 10kč ?!
Asi neumíte počítat. Pokud jedete někam třicetkrát za rok, tak se vám lítačka vrátí. Pokud děláte delší cesty, vrátí se vám za dvacet cest tam a zpět. Pražská MHD je rozsáhlá, přes den něco jezdí každých 3-9 minut, máte různé možnosti přepravy, včetně lanovky a přívozu. Pro srovnání, v mnohem chudším Mostě a Litvínově zaplatíte za 90min jízdenku 35 korun, za 60 minut 30 korun. Třeba tramvaje jezdí v intervalu od 15 minut do 30.
Na co si stěžujete?!
A zase jsme u toho.... při dnešních cenách a platech se nemůže nikdo divit, že si začnou lidi objednávat věci radši ze Sheinu/Temu za pár korun.....
Je skutečně lepší šunt, který je plný jedovatých látek, nebo jednou za čas kvalitní boty, které vydrží léta? Díky bohu, že jsem nikdy nebyla na módu, je to šrotička peněz.
Nevím jakým MHD zdejší komentující jezdí, ale u mojí zastávky se běžné čeká více než 25 minut, než se vám podaří vsoukat do nějakého autobusu. Jezdí tady sice 4 linky cca v 5 min intervalech, ale většina autobusu jenom projede kolem, protože se do nich prostě víc lidí nevejde. Takže auto je v porovnání s tímto, tisíckrát lepší varianta.
Tak si čekejte v koloně.
Rad bych jezdil MHD nebo cimkoliv jinym , ale bohuzel naradi nevezmu na zada , bohuzel jako OSVC tim autem jezdit musim , celorocni jizdenku si kupuji , ale to ze dnes jsem jel Chrastan od zakaznice domu do Karlina cca 1H 30 minut , tak uz hodne uvazuji bud o ukonceni roku a nebo ze to zabalim uplne a pujdu prodavat nekam za roh rohliky a nebo nevim
O vás nikdo nic nechce. Je to o kancelářských krysách, které si naprosto nutně musí vozit zadek autem, protože by mohlo jít na nákup. O tašce asi v životě neslyšeli.
Fascinuje mě ten aktivistický pohled klíčovou dírkou. Dítě vystupuje u školy z auta = sobecké mama taxi, harant má jít pěšky. Názor hotov, budeme proti tomu bojovat. A při tom třeba matka veze dvě děti do dvou různých škol a pak ještě jede do práce. MHD by to bylo tak na celodenní výlet, jenže ono je potřeba ještě vydělávat peníze a pak ještě zařídit spoustu věcí.
Ostatní lidé to tak asi nemají, že? Za druhé, děti většinou chodí do spádových škol, ty jsou tak daleko, že se musí autem?
Absolutni kravina, mnohokrat vyvracena lez. V Praze sidli vsechny leasingove spolecnosti (kdyz si v Ostrave koupite Skodovku na operak, hadejte, kde bude registrovana), velka spousta korporatu (napriklad tu sidli vsechny ustredi obchodnich retezcu, a jejich auta jsou tedy registrovana taky tady) a tak by se dalo pokracovat.
A v Paříži ne? Argumenty nemáte, jen vykládáte nesmysly, jako by ostatní města neměla centrály firem v hlavním městě. Fakt na hlavu.
Problém je jen a pouze ten, že politici si myslí, že mají lidi učit jak žít. Jejich funkcí ale je lidem sloužit a budovat to, co chce většina. S tím, že by při tom do určité míry měli myslet i na potřeby menšin. Soudruzi od pirátů, praha sobě a podobní to ale dělají přesně naopak. Silnice pro auta rezervují zanedbatelnému množství cyklistů s cílem frustrovat řidiče, aby jezdili MHD, zatímco Hřib se následně vozí s osobním šoférem po celé Praze.
Mě z auta nedostanou. Bydlení i práci mám od sebe autem cca 10-12 minut, 20min když jsou ráno fakt zácpy. Parkování mám zařízené na obou koncích. MHD je to 30-40min i při nejkratších intervalech. Zima/vedro, smrad, špinavý a nemocný lidi versus klid, čisté a klimatizované/vytopené auto. O cestování za jinými účely než do práce a zpět domu ani nemluvě. To jsou ušetřené hodiny denně, kdy se člověk nemusí tahat s taškou na trénink, s nákupy nebo čímkoliv jiným. Cyklistiku a MHD propagují převážně neúspěšní nebo neambiciózní lidi, kteří rádi ztrácí hodiny denně na špinavé sedačce v autobusu. 😄
Aneb jste zpovykaný a zhýčkaný. Navíc arogantní.
Uměle zúžené výpadovek z Prahy do jednoho pruhu (Plzeňská, Černokostelecká, Evropská atd.. Rozšíření zastávek na úkor silnic (Olšanská, Želivského, Vinohradská atd ) a po vybudování tunelů okamžité zničení alternativní původní trasy cyklopruhy, pangejty, ostrůvky a zelenobílý pindíci. Všichni dopravní experti z Prahy by se měli jet učit do Plzně. Tam mají daleko víc cyklostezek, ale ani jedna nevede po páteřních komunikacích, Mohl bych o chybách napsat tisíc stran, ale občas se povede někomu udělat i něco ke zlepšení situace. Bohužel je toho zatím málo. Mimochodem taky občas jezdím po Praze na kole .
Vám vadí rozšíření zastávek na úkor silnic? Ostrůvky? Tedy MHDa pěší? Mám pro vás špatnou zprávu, nejvíc vadíte vy s tímhle přístupem. Města jsou pro lidi, ne pro auta
Do prace to mam metrem pres 50 minut, protoze se vsechny linky krizi jen idiotsky v centru. Kdyz chce nekdo z Butovic do Motole, musi projet pul Prahy kvuli 3 km.. Ale kdyz jedu autem, dokazu tam byt mimo spcku za 17 minut, vecer domu jeste rychlejc... Metrem mi to mimo spisku trva jeste dyl... Co tam mate dal...
Jede tam autobus, trvá mu to 20 minut.
Provoz aut je v Praze cíleně komplikován, takže opravdu je čím dál komplikovanější. Je to v podstatě ideologický tlak zejména některých místních zastupitelstev, asi v tom "vede" Praha 7.
Jestli to nebude tím, že tolik aut je vedle výborné MHD nežádoucí. A já jsem pro. Kolikrát několik stovek lidí v MHD zastaví jeden sobec, co "bude za minutku zpátky".
Konečně Pražáci pochopili, že Moravák Hřib zablokovall Prahu svýma cyklostezkama. Vykopat z radnice zpět na Morav,u ale bohužel ten člověk se tady zabydlel staví si tu barák v Praze, asi se mu tady líbí nás buzerovat
No jasně, funguje to v Evropě, ale zde nemůže. Jsme výjimeční. Tady nikdy nic vyzkoušeného nejde. Proč asi? Kvůli zaprděné mentalitě a zabejčenosti.
Tak když se pražáci stěhují na venkov a pak dojíždí zpět za prací do Prahy, nedá se přetíženým silnicím divit. A když po nich jede i jediná veřejná doprava, tak to je tragédie. Udělat v dostatečné vzdálenosti od Prahy záchytná parkoviště a novou kolejovou dopravu k metru. Jinak to nemá řešení.
Proč ne autobusy? Ráno jich může jet více za sebou, poberou přes padesát lidí a je hotovo. Namítnete, nejezdí dost často. Ano, protože se všichni cpou do aut.
Je pravda, že Praha a třeba i Brno, Ostrava a další města v ČR mají velmi dobře zorganizovanou městskou dopravu, na druhou stranu jsou i hůře dostupná místa odkud se nedostanete pokud nebudete několikrát přestupovat. Přes to i já hodně jezdím autem a MHD využívám když to jinak nejde. Na otázku proč je odpověď jednoduchá. Od podzimu do jara je MHD často obsazena bezdomovci . Věřte, že stačí jeden či dva na vagon a pak vystoupíte a čekáte na další spoj nebo pokud to jde dojdete pěšky. Několikrát jsem dostala ránu batohem a z toho jednou mi přezka roztrhla rukám saka. Dalším nešvarem, je konzumace jídla a pití v MHD a o telefonování s hlasitým odposlechem , to opravdu nemusíte slyšet. V neposlední řadě jsou kýchající cestující, které nikdo nenaučil dát si něco před ústa atd.
Shrnuto jste citlivka, která nesnese své spoluobčany. Ostatní to dávají bez problémů, ale na vás, protože ji nemáte ráda, se sypou potíže vskutku nevídané. Tak si stojte v koloně, v MHD chybět nebudete.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Likvidatori dopravy jako pirati v cele s vesnicanem hribem to dokonavaji do konce přeci musi ty zle auta dostat z ulic. Ty pro lidi neudelaji nic jen podlehaji sve zelene ideologii a snazi se lidem jen komplikovat zivot. Vse je rizeno chaoticky jak uzavirky tak vymysly typu zuzeni autobusovych pruhu kde nemůžu v noci kdy neni doprava vjez a musim sesm tam z pruhu do pruhu. Tohle jsou ty inteligentní lidi co to vymysleji
2 odpovědi
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Města nejsou pro auta ale pro lidi. Smiřte se s tím.
1 odpověď