Něco podobného jsem zažila, když jsem s nimi letěla letos na Filipíny. Chybou systému mi zapomněli připravit objednané bezlaktózové jídlo. Nic jsem z toho nedělala a pouze se s letuškou domluvila, které potraviny z běžné nabídky můžu sníst, a během chvíle kolem mě bylo 6 členů palubního personálu, kteří se mi klaněli za svůj omyl. Takže jsem se okamžitě stala středem pozornosti ostatních pasažérů. Jeden chlápek si mě dokonce fotil (co kdybych náhodou byla nějaká celebrita) 😅
Mám dojem, že to tam je. Pokud se neprokáže vina, jsou postižené strany oprávněny požadovat případnou náhradu za vzniklou ztrátu. Bohužel, zdržovatelem je státní úřad a náhrada by byla požadována po státu. 🙁
Jediná možnost je, aby se stihly ty termíny a stanovisko bylo, že je vše OK a může se pokračovat . Navrhovatelé (Westinghouse, a Edf) by byli mimo (řízení proběhlo) a museli by to hnát výš. Ale to by již mohla stavba pokračovat. A vyšší (Evropská) instance může jen požadovat další prošetření. 😉
Takže i když to nyní vypadá jako "problém", je to v souladu se zákonem a může to odsunout další případné stížnosti do ztracena. Přitom to nemusí způsobit žádné zdržení. (Prostě politika.) 🙂
Viz par. 255 odst 1 zákona č.134/2016 - Zjednodušeně řečeno navrhovatel je povinen u ÚOHS složit kauci (obvykle 1 % z ceny) a ta propadne státu, pokud se ukáže, že zadavatel postupoval v souladu se zákonem.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Být vámi tak raději nic nekomentuji a nepíšu tady nesmysly ,naučte se raději pořádně češtinu . (Píše se nevýhoda s tvrdým a dlouhým ý a nikoliv nevíhoda vy negramoto . ) Dopuručuji vám se prvně dovzdělat až pak něco komentovat . Nevědět kde se píše tvrdé a kde měkké i o ledasčem u vás vypovídá .
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to byste se měl asi přidat.