Anebo hrát chytře s přihlédnutím k svým možnostem a k technické úrovni týmu. Hrát rychle po zemi, na volné hráče v pohybu, aby to stihli zpracovat, než je třeba techničtější a rychlejší soupeř zdvojí či do nich tvrdě zajede. Využívat rychlosti a momentu překvapení a pružně se i vracet pomáhat vzadu. Hrát po křídlech, přenášet hru na volnější stranu a překvapivě kolmo zakládat útok.
Zní to chytře, ale když nedokážeš hrát rychle po zemi, na volné hráče v pohybu, aby to stihli zpracovat, než je třeba techničtější a rychlejší soupeř zdvojí či do nich tvrdě zajede nebo využívat rychlosti a momentu překvapení (neboli hrát ťukes; to už jsem někde slyšel) a pružně se i vracet pomáhat vzadu nebo hrát po křídlech, přenášet hru na volnější stranu a překvapivě kolmo zakládat útok, tak musíš lítat jako zběsilej, jinak prohraješ.
No uznejte - mohl jsem takovou nahrávku na smeč nevyužít 🙂 ?
Vážně - tohle přeci vědí trenéři už od žáčků, o tom vůbec není třeba debatovat. Líbilo se mi: někdy v 80. letech se v rockové muzice stala módou tzv. Nová vlna, při níž se muzikanti prsili tím, že vůbec neumějí a hrát a přesto hrajou. M. Kocáb tehdy v souvislosti s Pražským výběrem pravil: "My jsme řešili otázku, jak hrát novou vlnu, když hrát prostě umíme".
Materiál podobnej, ale jde o to z toho sestavit tým, co si sedne herně i jinak. Aby všichni chtěli i hrát nejen za sebe, ale nebyli lín> zaskočit za jiné, třeba za obránce, co se zapojil do útoku. Aby nemakalo jen pár kluků...
To je snad samozřejmé. A samozřejmě se to nemusí vždycky povést. Viz teď řeči o Birmančevičovi kontra zbytek Balkánu. Rosický a spol. nejsou hlupáci, kteří by o tom riziku nevěděli, ale ti kluci jim nepochybně slíbili, že nic takového nenastane. A možná ani nestalo, jen se - my zvenku - domníváme.
Jak jsme chválili Hlinku, když vzal do Nagana Růžičku, tehdy už trochu za zenitem, ale zřejmě jediného člověka schopného ukočírovat mladistvou primadonu. Tuším Jágr se ten kluk jmenoval 🙂 .
Kdyz se tomu nikdo nepostavi,tak se mozna dozijeme toho,ze soutezit budou pouze 2 kategorie--muzi a muzi co o sobe tvrdi,ze jsou zeny.Vse ostatni zanikne.
Docela by mne zajimalo jestli spoluhracky te "transzeny" s ni sdileji i sprchu a satny nebo jen hriste a vysledky.
Sdílet klidně nemusí a může to být normální. Oni v Americe jsou dost prudérní.
Nemluvě o tom, že opravdu existují lidé jaksi přechodného typu, takže holka upřímně nemusí vědět o tom, že je napůl (dobrá, tak ze 3/4) chlap.
Ono to není vůbec přímočaré. Člověk opravdu nemusí vědět, že není holka, ale kluk. Začne to v porodnici, kdy - vizuálně - když to není vysloveně kluk, tak je to holka. Následuje holčičí výchova (nejde o panenky, jde o to, že "všichni vědí"), když děcko začne sportovat a vyhrávat, ve všech školních a krajských a bůhvíjakých soutěžích to nikdo podrobně nezkoumá, o pocitech se moc nemluví (proč by taky mělo?) a když dojde na olympiádu, je vlastně už pozdě.
Důležité mi připadá to, že dotyčný/dotyčná vůbec nemusí VĚDĚT, že je něco v nepořádku. Ukažte mi puberťáka, který si nepřipadá divnej nebo aspoň zvláštní (možná: my jsme utíkali do psaní básniček, dnes "se" utíká ke změně pohlaví)..
Historicky začala celá záležitost někdy po 1. světové válce, kdy začal vznikat ženský sport. Což se mimochodem moc nelíbilo ani Coubertainovi, zhruba s argumentem "žena má být krásná a uštvaná ženská rozhodně krásná není".
V ČSR máme v této souvislosti Zdenu Koubkovou, držitelku později anulovaného atletického rekordu (běh 800m, Světové hry v Londýně 1934). Podrobné vyšetření ukázalo hermafroditismus (jo, to opravdu existuje), následovala v r. 1936 operace a přechod do rugby a asi celkem šťastné (bezdětné) manželství a život Zdenka Koubka (zemřel 1986). Odkaz
Rozhodně to není extra vyjímečný případ. Oni ti holkokluci zdatnější než holky prostě jsou.
Myslím že jsme furt herně na tom stejně.. potřebuje hlavně mít nějakej styl kterým se budeme prezentovat když vyhrajeme a i když prohrajeme,ale zatím se furt hledáme a sestava se furt točí..kdybysme 2prohrali tak už zase Haška hází přes palubu..ale jak si myslím já momentálně tam mohl být Jarda šilhavý pořád, jelikož změnu moc nevidím
Což může být taky tím, že mají zhruba stejnej materiál.
Pokud bych českou reprezentaci přirovnal ke klubové kopané pak náš nároďák postoupil z druhé ligy do první takže se dostal do kategorie prominentních týmů až tam něco předvede pak řeknu že má koule a že něco umíme aby jsme za rok zase nebyli zpátky ve druhé lize...
Mít koule a něco umět fakt není totéž.
Bohuzel pouze 30 min první poločas se dá říct, že hráli fotbal. Pak jim došel dech a ve druhé půli to byl strašný chaos. Nevím kam se za stavu 2:0 hnali, měli hrát na jistotu a ne lítat jak zběsilí. Obávám se, že A bude na nás dost těžké. Ale věřím a držím palce.
Zní to chytře, ale když pořádně neudržíš míč, tak musíš lítat jako zbesilej, jinak prohraješ.
No nevim za mě jsme to měli asi prohrát , tad jsem podíváme do áčka a zase pojedeme do béčka,protože na elitní prostě nemáme. Takže si myslim že je lepší být první v horší než poslední v lepší
Berte to z druhé strany: jak se zlepšovat, když jeden ani neví, jak moc je špatný? A to se bez konfrontace s těmi nejlepšími nedozvíš.
Jestli dojde na konkurs, tak něco jo, protože to se dělí veškerá aktiva (majetek) v poměru požadavků. Ale kolik to bude...
On totiž Sýkora, není-li vysloveně vůl, dávno přepsal majetek "na milostnou paní ".
Pozor: článek předpokládá, že si žije jako prase v žitě, což nemusí být pravda.
A ještě jednou pozor: Tohle nevypadá, že by ty peníze rozházel. S blbými investicemi mají problém i veleobři na způsob Volkswagenu a Boeingu. Kamarádi s ním šli do rizika a nevyšlo to, to se stane, aniž by byl člověk nutně kump.
Tím pádem nastane co? - budete mít dva vlaky v jeden čas a potom díru 2 hodiny?
Notabene, ani ty nástupiště ve stanicích nejsou natahovací...
Z Pardubic do Prahy jezdí jenom ČD 3x do hodiny, z toho od Brna v rozmezí 14ti minut (Svitava v x58 a EC v x12), zbyly je od Olomouce v x36.
Vlaky jezdily za socíku běžné 15tivozové. Choceň a Ústí nevím, ale Kolín, Pardubice a Č. Třebová se podle mě neměnily. Mezi dnešními vlaky jsou railjety se 7mi vozy ty delší.
Takže by se muselo přemýšlet, ale určitě to lze.
Tedy nechci být příliš velkým kritikem, ale není metro v podstatě také vlak_ A metro jezdí v minutových či vteřinových intervalech. Zdá se, že dráhy (správa železniční dopravní cesta či jak se ta nefungující organizace jmenuje) si neuvědomuje, že se píše konec první čtvrtiny 21 století a že 3 minuty jsou až příliš, Možná to chce výměnu (nevím zda tratí nebo lidí).
Toť otázka, tedy jestli lze provoz ještě zahustit. Totiž- jak byl tě smrťák v Českém Brode, tak jela sada několika rychlíku přes Lysou/Nymburk. Já seděl a koukal z okna v tom posledním a řeknu vám- od návěstidla k navestidlu to bylo brzda- plyn (nepochopil jsem, proč strojvedoucí trochu nezvolnil, aby si ty vlaky před sebou nechal podnět a jel plynule), protože ty semafory jsou málem na dohled od sebe.
Takže třeba místo vlaku každou hodinu v taktu, že by jely čtyři za den, jako za komunistů?
To ne, ale dovedu si představit dva spřažené vlaky z Prahy do Třebové a jejich rozdělení na Brno a Olomouc. A někam dál, samozřejmě.
Není to tak dávno, co se takhle jezdilo. Tedy až do Olomouce, a tam se pokračovalo na Vsetin/Žilinu a směr Staré Město (tam je těch možností víc).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To nemyslíte vážně. Ono kdyby nebyly na FVE dotace, tak by byla jejich cena na stejné úrovni, jako je ta s dotacemi. Z těch dotací profitují právě dodavatelské firmy, které cenu umněle navyšují. Dotace křiví tržní prostředí a podporují v tomto případě hlavně dodavatelské firmy. Zkuste si orientačně spočítat dodávku materiálu, přičtěte montáž (2 montážníci + 1 elektrikář) 3 dny. Pak si tuto cenu porovnejte s nabídkami firem. Budete se divit.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To myslím naprosto vážně. Za FV bez dotaci zaplatíte zhruba 2x tolik, co s dotacemi. Bez dotované by cena o něco nižší byla (mensi poptavka), ale ne poloviční.