Protože většina píše ale málokdo čte, dovolím si zopakovat.
Kulička položená na kolejnici mohla při najetí neodskočit proto, že mohla být uložena ve styku kolejnic, mezi kterými bývá mezera. Poškozené kolo vozidla pak nutno osoustružit (jak píše pan Tutko).
Výše škody na kolejnici mohla být způsobena tím, že šlo o LIS (lepený izolovaný styk např.: Odkaz - u nového by se tedy mezera vyskytovat neměla...) Při výměně LIS se vyříznou třeba 2 metry a nový LIS se přivařuje termitem. Tzn. materiál, práce, omezení provozu výlukou...
Nekropící kropici konev je zahradníkovi k ničemu, stejně jako nehasící hasicí přístroj v případě požáru. Nepoužitelný je nemučící mučicí nástroj v době výslechu stejně jako netišící tišicí prostředky po jeho skončení. Netopící topicí tělísko nutno vyměnit, nekořenící kořenicí směs nutno reklamovat.
Ležící honicí pes, stojící honicí pes, běžící honicí pes, lovící honicí pes, honící honicí pes, jinými honícími honicími psy honěný honící honicí pes...
V čem je problém?
Chcete svého Mustanga? Odkaz
Chcete-li, můžete mít své vlastní kestřanské tvrze doma... Odkaz
Komu se Kotva líbí a chtěl by ji mít doma, může: Odkaz :-)
Pro prodej majetku bych České poště doporučil osvědčenou firmu Clanroy. Odkaz 1
Pokud by někdo z ctěných čtenářů chtěl mít doma svůj vlastní vůz MTX Tatra, nechť laskavě jukne na Odkaz a případně dále...
Na rozdíl od pana France se nedomnívám, že algoritmus, který určí kombajnu na poli ideální trasu, někdy dokáže vymyslet například to, že místo obilí bude výhodnější pěstovat dotační řepku. Algoritmus řídící linku na chleba nikdy nepřijde s myšlenkou výroby kornoutů na zmrzlinu. Dokud algoritmy nebudou mít nápady a nové myšlenky, není to umělá inteligence. Jen program, sada instrukcí co dělat když...
Na rozdíl od pana Mikuly se domnívám, že dokud umělá inteligence nebude mít city, bude pouze umělá anebo inteligentní ale nikoli obojí. Takže se jejího nástupu ještě dlouho nemusíme bát... : - ) Zatím nás ohrožují spíše nemyslící lidé tupě se řídící výsledky více čí méně tupých anebo vydařených algoritmů.
Ale k problému rasismu algoritmů.
Pokud si banka stanoví, že je pro ni rizikovějším klientem obraceč hamburgerů než lékař, je to metodika.
Pokud je mezi obraceči hamburgerů více černých a mezi lékaři více bílých, je to statistika.
Pokud předchozí dvě věci spojím, může to ukazovat, které klienty banka preferuje ale stále v tom není žádný rasismus. [Může se to někomu nelíbit - nikdo mu ale nebrání otevřít si banku výhradně pro obraceče hamburgerů a odmítat lékaře.]
Pokud by nějaký algoritmus měl opravdu vracet rasistické výsledky, musel by na vstupu dostávat info o rase, musel by být rasisticky napsaný a jeho výsledky by musely být rasisticky prezentovány. Prostě algoritmus je pořád jen sada instrukcí sestavených a (zne)užívaných člověkem. Algoritmy samé nic nedělají, netřeba se jich bát. Mnohem horší jsou trpaslíci - ty potvory vám vlezou všude a strašně rychle se množí. : - )
A víte, proč je Zásilkovna tak úspěšná? Protože pošta má na poštovné DPH 0% ale Zásilkovna 22%. Takže při plus mínus stejné koncové ceně je Zásilkovna výhodnější pro velké firmy, plátce DPH, což je většina odesilatelů. Takže plátci DPH dostanou 21% DPH (matematicky je to samozřejmě jiné číslo) zpět a poštovné je tak vyjde levněji. Nižší (nulová) sazba DPH, zdánlivě výhoda pro ČP, ji tak vlastně dost znevýhodňuje.
A nedělejme si iluze, že by Zásilkovna nezdražila opět jen o pár korun pod ceny České pošty, kdyby pošta musela ceny o DPH navýšit. Ostatně poslední zdražení (od 2021-04-01) Zásilkovna oznámila právě dnes (2021-03-15). Přičemž na Odkaz v sekci "Začínáme se Zásilkovnou" v otázce "Kolik stojí přepravě se Zásilkovnou" dlouhodobě nepravdivě tvrdí "Základní cena je pouze 41 Kč bez DPH" - dnes (a ještě do konce března) je platná částka 43,- Kč.
To je asi tak vše pro zbožňovatele Zásilkovny.
(Osobně Zásilkovnu nezatracuji, v cenách zásilek do ciziny poštu jasně poráží. Na druhou stranu komunikace s ní je mnohem, mnohem horší než s ČP. A zkuste se začíst do OP a dopátrat se, jak je to s pojištěním zásilek... : - ) )
Má tvrzení jsou z mých zkušeností, Zásilkovně dám za poštovné 20k a ČP 100k za rok.
Buďte v klidu a hlavně zdrávi.
Howgh!
Vážený pane, nemohu s Vámi plně souhlasit.
Předzpracování zásilky pro Zásilkovnu online doma mne také stojí nějaký čas a podací arch musím tisknout také. Pokud jej nevytisknu, čekám pak na tisk potvrzení od Zásilkovny, kde nasmlouvaný personál začasté není na výši a často poslouchám "dneska mi to nějak blbne".
Kolik zaplatím vím u České pošty hned. U Zásilkovny se to dozvím až z faktury, která přijde až v pondělí.
U Zásilkovny nemáte jak se poradit o možnostech zaslání. Nově Zásilkovna zavedla pokutu 1000 Kč za překročení hmotnosti, přičemž při podání není k dispozici váha. Takže zvážíte doma na nekalibrované váze, překročíte o něco povolený limit, podáte, zaplatíte 1000 Kč a jako bonus Vám takový zásilka bude vrácena zpět! 🙂
Prodej hřbitovních svíček a jiného smetí na přepážkách pošty též vnímám jako problém, horší je však dle mne otázka pojištění zásilky. Studoval jste, prosím, OP Zásilkovny natolik, abyste se dozvěděl, že zásilka je pojištěna pouze po dobu, kdy je v držení zaměstnanců Zásilkovny? Jak a na kom budu vymáhat škodu v případě poškození zásilky během doby, kdy je zásilka v "prodejně dětského oblečení anebo zbraní"?
Pro někoho možná ne, pro mne ale je navíc důležitá jistota otevírací doby a dostupnosti podacího místa - zde ČP jasně vede.
P.S. Jen pro info, že tak trochu vím, o čem píši: za letošní rok jsem poslal zásilky s Českou poštou za 98 a se Zásilkovnou za 25 tisíc.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud má stavitel a provozovatel několik dlouhých let být zodpovědný za stav a provozuschopnost dálnice, je jeho zájem na měření hmotnosti kamiónů zcela logický a odůvodněný.
Pokud jde o rychlost, pomineme-li společenský přínos dodržování pravidel, i zde se provozovateli může hodit možnost v případě nehody umět prokázat rychlost jízdy pro soudní posouzení přiměřenosti jízdy stavu a povaze vozovky.
Kdyby všichni jezdili nepřetížení a dodržovali rychlost, nebyl by takový tlak na měření a buzeraci. Takže to vůbec nepovažuji za projev policejního státu, ale za nutný bič pro vymáhání nikoli buzeračních, snadno dodržovatelných a přesto nedodržovaných pravidel.
Otázka určení příjemce pokut je věc jiná...
2 odpovědi