Přednost zprava se dnes moc nenosí. V Jihlavě máme desítky ulic, kde by měla platit Přednoat zprava, ale po těch přímých silnicích se jezdí i 80. .....A Chrániči, když jsem jim dával přednost, byli fialoví vzteky, CO že to po nich vlastně chci. Takže tak. Jihlava si s posvěcením svých nevyšších a nejodpovědnějších žije svým dopravním životem, ve všem, takže BACHA!
Kompresor běžel asi tak 10 minut celkem, a zubaté plastové kolečko uvnitř šlo do věčných lovišť. Reklamovat a dostat ten samej nebylo řešení, takže nakreslit a vytisknout kolečko nové....uvidíme, kolik toho nakompresoruje. Ne-li, letí do kontajneru.
1x mrtvá baterka týden po zakoupení = výměna za jinou.
Ostatní jede jak má, tohle používá syn.
Já jedu v RYOBI už asi 12let, mám toho spoustu, a za tu dobu lehla jen jedna uhlíková flexa u které vytekl držák uhlíků - částečně má vina, tlačil jsem moc na pilu, a jeden dvourychlostní tázový utahovák spotřeboval uhlíky a po výměně už nejede tak, aby něco povolil.
Používám doma i na závodech, takže dost často, skoro furt.
Nojo, ale to aby podle pana Budského satelitní pražáci odjížděli do práce nejpozděli v 6...aby tam na devátou byli, a domů přijedou v 8 večer. Krásný pomyšlení.
To je jako kdybych každý den dojížděl do práce z Jihlavy do Vsetína, a ještě bych měl dost velkou rezervu....tedy, kdybych vždy objel začarované Brno.
Opět jeden nejapný a téměřž lživý článek. Brzdy uprostřed auta známe už dááávno....Rolls Royce, Oltcit, Jaguár, problémy, a velký jsou s chlazením.
Např. Jaguár uvaří benzín v nádrži při ostřejší jízdě,.....to je k tý neodpružený hmotnosti. Jinak vše co se vzájemně tře se opotřebovává, to platí odjaktěživo. Samozřejmě, že brzdný účinek elmotoru může být velký, ale kola nezastaví.
Takže je to opět o ho.....
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Životnost spojky v návaznosti na mechanickou převodovku závisí na inteligenci toho Kopyta za volantem.
Kdysi jsem najel na origo spojce přes 1mio km, jednohmota, tahání vleku se závodním autem a aut z Raichu. Po demontáži se tvářila, jako by měla najeto 30.000km, byla jen zaprášená. Mercedes W124.
Malé otáčky při rozjezdu, citlivé ovládání při řazení, toť vše.