A ztráty při přenosu energie, transformaci, dobijeni vlastní baterie a tepelne ztraty elektromotoru a zqhrivani /chlazeni baterie, to znate? Ono se to velmi blíží ucinnosti HSD 5 generace v Camry....tedy cca 50%.
Ano znám, jsem z oboru, napsal jsem to jednoduše.Jako jedno z aut máme Corollu 1,8 Hybrid, takže to NEJ, co se v hybridech zarím asi udělalo. A že to funguje na jedničku, to si piš.
Ale pánové. Letos to aspoň je ke koukaní,není žádný suveren jako byl Ham a teď Max. Myslím si že Max titul uhájí a to jen díky začaku sezony. Jinak RB by měl starýho Maxe vyhnat z depa.Jen rozeštval celej tým,špičkový inženýři odchází ke konkurenci a takPerimu to nejezdí,Max nato neni o nic lépe. Noris ten trpél na tom že vozy nebily konkurence schopny. Jelikož je to takto vyrovnane,bude to zajimavé až do konce.Mistrovský titul bude mít buď Noris a nebo Max. Spíš Max,diky začatku.Pohár konstrukteru by mohl získa i Ferrari.
Souhlas, tedy...když pominu ten pravopis.
...nonono, Krkoško, klíííd. Tyhle kecy si nech na shromáždění českých nácků.
Udělal chybu, byl potrestán, tak vocogou? A že je furt dobrej, no je, co naděláš? Jen ve snaze bejt furt Nej tlačí dost na pilu, když už auto není tak dominantní.
My tohle zažíváme v ME v autokrosu. Doma 5 titulů, v Evropě jedem -jen- TOP 10.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Renovace slabá přední dveře nesedí jen prvním pohledem.
1 odpověď
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Já bych to upřesnil: tohle je spíš nálezový stav, na tom autě nepasuje nic a ostatní je dost špatný. A to nejsem renovátor starejch kýblů, jen mechanik závodník, ale tohle vidí každej kdo chce a trochu tomu rozumí. Ty prachy za to dá jedině blázen....jestli je vůbevc někdo dá. Jak výše poznamenáno: požadovat můžu třeba 10, ale dostanu 3 a budu rád, že se toho zbavím.