Chápu, že firma v tom má započítané náklady na cnc frézu, vybavení dílny, management a pr, ale tohle vyrobím bez problémů za 20k. A že už jsem vestaveb a oprav karavanů na míru dělal celkem hodně.
Ale tohle není karavan, to je normální auto,.....no, pravda, oteklý jak modní trend káže, ale proč to této zbytečnosti něco vestavovat?
Jak tady je několikrát řečeno: budou buzerovat, a nám starším se tu vybaví stejná buzerace za bolševika. Kam jdete, odkud, co vezete v kufru...není to socialistickej majetek?, tady máte nějakej divnej šroubek, máte rezervní vstřikovač a trubičku, na okrajích větších měst tzv. špačkárny, kde vás mohli bezdůvodně klidně půl hodiny lustrovat...a zkus se ozvat soudruhu řidiči, tak tě zavřeme až zčernáš. Bude to něco hooodně podobnýho, a my si budeme muset k dojezdovýmu času třeba na letiště přidat raději hodinu, co kdyby na mě cestou PS VB udeřilo a chtělo se mi dívat třeba do výfuku. Takže tak.
Melkuse neposlali k ledu soudruzi, ale sám výrobce.
Ono totiž v NDR bylo do jisté míry povoleno soukromé podnikání a pan Melkus se do limitu počtu zaměstnanců a obratu vešel. No a díky tomu, že se NDR mohlo chlubit něčím exkluzivním, tak proti němu státní aparát tolik nešel...
V ČSSR byla situace úplně jiná. Zde bylo jakékoliv podnikání přísně zakázáno. Oficiálně člověk nesměl prodat ani vajíčko, natož aby soukromě provozoval třeba blbou trafiku... Veškerý vývoj probíhal pod přímou kontrolou státu a bohužel po roce 1968 zde byly takové čistky na všech pozicích, že všude figurovali Rusku loajální přizdis*áči. Hodně projektů zakapalo odůvodněně kvůli financím a jiným těžkostem (např. Š720), jiné odpískali potentáti s argumenty typu: "tohle by se soudruhům ze SSSR nelíbilo", "vypadá to moc západně" atd. Vybočování z davu a vlastní iniciativa se trestala. Přitom SSSR do těchto oblastí nezasahoval a naopak takové projekty vítal (netvrdím, že finančně podporoval). Tyhle naše vlastní vnitrostnátní čistky, iniciativy STB a přítomnost (neaktivního) cizího vojska z ČSSR udělalo nejloajálnější článek východního bloku, kde se SSSR nemusel starat už o nic. O všechno špatné v zemi jsme se přičinili sami... Zrovna to ÚVMV 1100 GT byl produkt, o který byl enormní zájem v celém bloku, i za jeho hranicemi.
S UVMV jsme jezdili do kopce, motor 1150, takže to auto znám mocmoc dobře. Byl to kus nad plán, vyrobenej pro soukromé účela autora tohoto vozu Miloše Vágnera. Další majitel byl nějakej Horáček, pak my. Dnes ho vlastní Franta Bauer z KH.
Proč ten článek nepsal někdo, kdo o těch autech aspoň něco ví?
.
Wartburg 353 měl zkrutný stabilitátor na zadní nápravě od začátku výroby, to nebyla žádná novinka.
.
Pětistupňovou převodovku W353 neměl nikdy, takže se z něj těžko dala převzít. Pro Melkus byla převodovka z W353 upravena a přestavěna na pětikvalt.
.
Rám byl nejen zesílen, ale také výrazně upraven, protože bylo potřeba na zadní nápravu umístit sestavu motoru s převodovkou z W353. Vpředu bylo změněno zavěšení a uložení vinuté pružiny s tlumičem, protože standardní by se nevešlo pod nízkou přední kapotu.
.
Tolik jen to nejpodsdtatnější, více fotek najdete třeba zde: Odkaz 1
Dobrá připomínka!...tohle všechno je pravda.
Jen škoda, že tohle vše soudruzi poslali k ledu, stejně jako Škodu 1100GT, UVMV, Š 720, .....
Enzo se musí v hrobě obracet.
Aby věhlasná stáj nedodržela hmotnost vozu to je závodění na úrovni amatérského strkcrossu.
Trochu mi to připomíná autokrosovou stáj LiveLife patřící Nevillovi. Rozpočet mio Eu, a nacpou si v Maďarsku před chladič led, chudáci. A jelikož Frantík je s Belgičanem jedna pochva, tak se jim to promine. A my se tam pak můžeme strhat....ještě že se vracíme do republiky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ne, stáhnou si poslední fotku z pasu nebo občanky
1 odpověď
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Už je mi to jasný.
Stavím se na úřadě a bude, 15minut mě nezabije, stejně jezdím okolo.