Přednost zprava se dnes moc nenosí. V Jihlavě máme desítky ulic, kde by měla platit Přednoat zprava, ale po těch přímých silnicích se jezdí i 80. .....A Chrániči, když jsem jim dával přednost, byli fialoví vzteky, CO že to po nich vlastně chci. Takže tak. Jihlava si s posvěcením svých nevyšších a nejodpovědnějších žije svým dopravním životem, ve všem, takže BACHA!
Tak nevim co a jak s autem vas synovec delal, ale v USA byvame pomerne casto, mame tam cast rodiny. Tato auta tam jezdi naprosto bezne a vzhledem k rozloze a vzdalenostem USA je najezd 40 tis. opravdu smesny. Tam se na autech najizdi statisice km. Takze bud ho vas synovec sprasil, coz bych i veril, jelikoz dnes maji tato auta bezne zaruku treba 4-5 let nebo 100 tis. a tak by oprava byla v zaruce nebo si jen vymyslite.
V Emerice je tohle auto běžné, takže je běžný i servis. Ale koupit si takovej atyp jako služebáka může jen chorý mozek, a zřejmě tací tam v tom okrsku jsou, a další takovej jim to posvětí. Nechápu.
Váš příspěvek naprosto krásně ukazuje, že vůbec nevíte, která páčka, ale budete tady šířit rozumy.
Pan Svoboda má naprostou pravdu, toto je dnes koloritem. Sousedova dcera se dvěma malými dětmi a babičkou prodělala to samé, jenže ten lisovač byl nákladní. Auto okamžitě chytlo, přežila jen babička. A možná to bylo ztovna někde tam co tohle. Pokud je pro někoho námahou ťuknout prstem do páčky blikačů, pak je pro něho veliká námaha i koukat na cestu. Proč teda nejede vlakem ten element?... Mám natočeno přes dva mio km, ale dnes je to na silnicích na zvracení.
Nejvíce nehod zaviní mladí divoši s čerstvými řidičskými průkazy. Není den, aby nezpůsobili dopravní nehodu. Nedání přednosti v jízdě, předjíždění přes plnou čáru, otáčení v křižovatce, telefonování nebo psaní SMS za jízdy atd. Po této skupině jsou různí manažeři a až potom jsou senioři. To je můj několikaletý postřeh z provozu na pozemních komunikacích.
Dle toho, co vidím denně na silnicích, by potřebovalo prohlédnout psychoušem alespoň polovina takyřidičů. Já tam jdu na periodickou starobní ve čtvrtek, už popátý.
Ale ten čtyřválec,kterej už v roce 1989 měl 140 koní je špička dodnes.Já ho mám v E36-ce,kterou sem vyvařil a chystal se dál.Sehnal sem přední i zadní emkovej spoiler a parádní kola motorsport.Žel už na to nemám čas.A já osobně bych místo toho dvoulitru šáhnul po 2,8.Přeju Vám,ať to dokončíte.Šlak by mě trefil,kdyby ste se přeze mně s mojí M5-kou někde přesypal.Hodil bych ji do škarpy a podpálil,protože sem neuvěřitelně ješitnej.
Jezdili jsme s tím Carbonii cup, kopce Mawerick, Eddu, ČS a Cz slalomy a samý takovýhle akce. Pravda, za volantem seděl Mistr Odkaz .. a vždy to bylo velice úspěšný. Jednou v Mostě nás kolega s M3 E36 nemohl 4 kola zmoct, a to jel na slickách a my na semi, dle našeho předpisu. Po dojetí jsem mu musel otevřít kapotu...jééé, takovej malej motor....
Napsal jsem,že to je pro mně.A můžu porovnat,protože mám M5 E39 a s tou E30 bych se nechtěl potkat na silnici,kde je hodně zatáček.
Přesně, E30 se čtyřválcem je neskutečně obratný a v zatáčkách rychlý auto. Mluvím z vlastní zkušenosti. Máme 318is která si na Československém slalomu absolutně poradila i s takovými kusy jako Honda Turbo, H S2000, Porsche Boxter, a jinými speciály. Titul byl vybojován. Mám tady do toho připraven kompletní agregát 320is...ale nejsou lidi, není čas.
To můžete říct ale o všech závodních speciálech.
Byla AUDI na Dakaru nějaký model AUDI? Nebyla.
Byl VW na Dakaru nějaký model VW? Nebyl.
Bylo Mini na Dakaru nějaký model Mini? Nebylo.
A takhle můžete pokračovat i do jiných závodu. Je Ferrari v F1 nějaké Ferrari? Není? A proč asi.
Dakar je úplný vrchol dálkových soutěží a na absolutní vítězství dosáhnou jen úplné speciály.
Samozřejmě i na Dakaru jedou kategorie upravených sériových aut, ale nedostávají takovou mediální pozornost.
Ano, tohle je pravda. Tak proč tadymusím číst 120x DACIA, když to z Dachcie má jen ta dvě písmnenka na kapotě. Jistě, nějak jmenovat se to musí.......
Ano, přesně to vystihuje český stát a český pořádek. Kam to tady takhle může dojít se mi nedchce ani předvídat. Je to naprosto stejný jako s -novou- D1, ktertá už na většině úseků drncá stejně jako ta stará bolševická, jako nová silnice v Jihlavě, která už se po půl roce bagruje, protože je to špatně, atd atd. Tady je pouze a jen o tom, aby těm, co o zakázkách a jejich kvalitě rozhodují, zbylo co nejvíc do vesty. Opět se mi chce zvracet.
Kompresor běžel asi tak 10 minut celkem, a zubaté plastové kolečko uvnitř šlo do věčných lovišť. Reklamovat a dostat ten samej nebylo řešení, takže nakreslit a vytisknout kolečko nové....uvidíme, kolik toho nakompresoruje. Ne-li, letí do kontajneru.
1x mrtvá baterka týden po zakoupení = výměna za jinou.
Ostatní jede jak má, tohle používá syn.
Já jedu v RYOBI už asi 12let, mám toho spoustu, a za tu dobu lehla jen jedna uhlíková flexa u které vytekl držák uhlíků - částečně má vina, tlačil jsem moc na pilu, a jeden dvourychlostní tázový utahovák spotřeboval uhlíky a po výměně už nejede tak, aby něco povolil.
Používám doma i na závodech, takže dost často, skoro furt.
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Životnost spojky v návaznosti na mechanickou převodovku závisí na inteligenci toho Kopyta za volantem.
Kdysi jsem najel na origo spojce přes 1mio km, jednohmota, tahání vleku se závodním autem a aut z Raichu. Po demontáži se tvářila, jako by měla najeto 30.000km, byla jen zaprášená. Mercedes W124.
Malé otáčky při rozjezdu, citlivé ovládání při řazení, toť vše.