Si dělátu prču, že jo? Vždyť je to elektromobil dobíjený palivovým článkem. Čerpací stanice na vodík stojí skoro miliardu.
No tak si spočítejte,kolik stojí dobíjecí elektrostanice a kolik energie z nich, jenž nevzniká právě čistou formou,pripočtěte náklady na výrobu baterií a zejména na jejich likvidaci(likvidace těchto baterií je vpodstatě nemožná,pokud by jste měli jednat v kontextu s pojmem "ekologická"), nemůžu si pomoct, mě ten vodík pořád vychází lépe...o hořící baterii, která vypustí do ovzduší tolik škodlivin,jako všechny u nás registrovaná vozidla za devět měsíců provozu už není třeba ani mluvit.
Ale prosím vás. Maturanti dnes netuší ani jaký je rozdíl mezi rokem 1968 a 1989. Natož aby znali aspoň minimální dobové reálie. Prostě o to nejeví zájem. Tak co se mi to tady snažíte namluvit? Je to fakt všechno poněkud jinak.
Ano,asi máte pravdu, jakkoliv je to smutné,je to tak...ale ruku na srdce, myslíte, že lidé, kteří neví a ani nechtějí vědět nic o minulosti svého národa jsou ti, kteří budou tvořit budoucnost tohoto národa? Národa, který dal nám všem i celému světu tolik objevů, kulturních a uměleckých děl? Země, která dala vzniknout dnešní Evropě? Země, která má nejstarší univerzitu na světě, která byla u počátků lékařství, vědy a výzkumu?Pokud si to nenajdete,nebo nevygooglite, pánbůh s Vámi,i těmi po Vás.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často tak málo žáci naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na hlubší osvojení si látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Dobrým důkazem je, že básně se učíme z knihy nikoli poslechem. Maturity jsou, kromě 15 až 20 procent přirozeně nadaných studentů na matematiku, se svou slabou češtinou a angličtinou jen jedno velké fiasko. Zbytek učiva z gymnázií se úporným drilem před maturitou většinou zapomene úplně. A to je všechno.
Aha,zase jeden pomýlenec, který je přesvědčený, že učitelé jsou k ničemu...ve stylu "na netu najdu vše"🫤. Najdeš tam vše... vše,co tě zajímá,a co tě nezajímá,to samozřejmě přeskočíš... čili neúplná informace, živná půda pro dezinformace, není kratší cesty,jak se sebou nechat"hýbat".A až dojde na lámání chleba,budete křičet:"Ale oni nám to neřekli"!!!
Dokud romové sami nebudou mít zájem o začlenění, nic se nezmění. Bohužel jejich majorita upřednostňuje parazitismus na sociálních dávkách a k tomu vzdělání nepotřebují. Takže si vegetují ve svých komunitách a občas nařknou bílou většinu tohoto státu z rasismu.
Naprostý souhlas, přímo jste mi to vzala z úst.Mám mezi Romy spustu přátel, těch, kteří o sobě v legraci říkají, že se "nepodařili". Pracují, vychovávají své děti tak,aby mohly žít plnohodnotný život ve společnosti, která už neřeší národnostní menšiny a rozdíly mezi nimi.Jsou to super lidi, se kterými je i sranda, když si dokážeme dělat legraci jeden z druhého, včetně toho, že si umíme rozumět a vzájemně se tolerovat.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Dane, fandím, přeju a hlavně děkuji ☺️. Celý Třinec je s tebou!!!
1 odpověď