U Freemontu opomenout skvělý 3.6 V6 Pentastar? Vždyť to je to jediný bezproblémový, co to auto nabízí. Výměnou za trochu vyšší spotřebu dostanete motor, kterým jezdí aktuálně půlka ameriky a je neskutečně spolehlivý i při vysokých nájezdech. Každopádně opomenout ve výběru třeba právě Town and Country nebo Lanciu Voayger (pokud to někdo chce od EU značky) je veliká škoda...
Motor super (i když mírný únik oleje "přes prsa" řešen ještě v záruce), převodovka naprd. 62TE je parodie na převodovku, fatální závady klidně kolem 100tkm, zvláště s tím dieselem. S tím 3,6 V6 trochu lepší, ale i tam jsou závady měničů, solenoidů, řídích jednotek.
U těch Freemontů je naprostá vražda ta automatická převodovka 62TE, kterou Chrysler vyráběl asi 30 let a cpal do všeho možného, aniž by ovšem odstranil její notorickou nespolehlivost a konstrukční vady. Navíc si vůbec nerozumí s tím Dieselem. Takže fatální závady těch převodovek vyžadující repasi, kterou u nás skoro nikdo neumí dělat a stojí desetitisíce, se klidně objevují už kolem 100tkm. Tohle asi auto jedině v manuálu.
Jo, jo, 20 dnů. Naivita některých lidí mě nepřestane fascinovat. Lockdown č. 4 nebude mít nijak extra vysokou compliance, takže snížení počtu případů bude jen mírné. A pak se zase rozjede "nemůžeme uvolnit při takto vysokém počtu případů", "jak můžete chtít lyžovat, když v nemocnicích umírají lidé" nebo to ultimátní "teď máme jedinečnou šanci srazit to ještě níže". Dříve než v dubnu se neotevře vůbec nic.
To jsou pořád dokola stejné nesmysly. Praha nemá dobudovánu základní silniční infrastrukturu, tedy tu soustavu kapacitních komunikací, kterou ta západní města, k nimž autor a jemu podobní vzhlíží, mají už dávno. Až bude toto dobudováno, tak se můžeme bavit o tom, co s centrem, jestli pořád potřebujeme magistrálu, jestli by nebylo správné třeba mýto. Do té doby to prostě bude jen a jen peklo, i kdyby byl v každé ulici les balisetů, přechod každých pět metrů a na cyklopruhy se vylilo barvy zvící Niagáry.
Naprosto neobjektivní recenze. Autor především jaksi "opomněl" zmínit potíže dieselů v automatu s převodovkou, které dříve nebo později čekají v podstatě každého majitele a někdy i při méně než 100 tisíc km (a oprava desítky tisíc kč). Notoricky odchází dále alternátory a brzdy nic moc nevydrží, zejména přední.
Za současné situace je povinné nošení roušek čistě politické rozhodnutí, protože v endemickém stadiu už nebude mít na šíření nemoci podstatný vliv. A má i nevýhody, které jsou ostatně v článku zmíněny, například to, že se netrénuje imunita vůči jiným chorobám.
Z článku čiší snaha o bezpečnost za každou cenu, která podle mého názoru vede do horoucích pekel.
Nemohu si pomoci, ale ta argumentace, že vláda může za ty mrtvé, protože toho nezavřela dostatečně mnoho a dostatečně brzo mi přijde naprosto úchylná. Autor je pravděpodobně nesvéprávný jedinec, který potřebuje vládu na to, aby se nenakazil onemocněním, kde se na podzim 2020 už půl roku dobře vědělo, jak se má člověk proti němu chránit.
Vládě bych vyčítal spíše to, že se už od začátku chovala a stále chová jako typický disabler. Její "boj" s pandemií spočívá v tom, že vydá papír, kde se něco zakáže. Zatímco tam, kde bylo třeba něco aktivně udělat (např. včas zavést antigenní testy, včas rozjet očkování) opakovaně zcela selhala.
Nejčastější příspěvky jsou o tom, jak se to děvče dostalo do Milána. No dobrá. Kořínky jistě netrhá a netopí dřevem sesbíraným v lese. Tyto příspěvky jsou stejně ubohé, jako jejich autoři.
Nevím jak se do Milána dostala, ale i kdyby plula obřím tankerem, tak pro tuto planetu udělala stokrát víc, než zdejší přispěvovatelé. U nás v rodině se takovýmto lidem říká rejpalové. Sami nic neudělají, ale dovedou stále rejpat.
Vám všem se zdá, že naše planeta je v pořádku? Gratuluji, nemusíte se alespoň bát, jak budou žít vaše děti. Já si zajdu občas na most přes dálnici D1 a dívám se na ty proudy aut, na jejich výfuky a na rozdíl od vás se bojím, jak dlouho naše příroda tyto tuny exhalací vydrží.
A konkrétně ona udělala prosím pěkně co? Kromě chození za školu jsem si ničeho nevšiml.
Ano, za pomoci zcela shodné argumentace lze dospět i k tomu, že nejlepší rychlost vozidel je nulová, nebo před každým vozidlem běžec s červeným praporkem.
Ale ukazuje to na něco širšího - vzrůstající počet osob přesvědčených o tom, že mají právo na zcela bezrizikový život a je povinnost ostatních jim to zajistit.
Doporučuji si tu D1 teď projet... Nejen, že ani zdaleka není hotovo to, co se opravuje, ale kromě mostu Šmejkalka jsou tam další desítky kilometrů v desolatnim stavu, na které nikdo ani nesáhl a dokonce je tam několik úseku opravených kazašským atd. konsorciem, které se propadají už po roce...
Toku, Havlíčku, Buresi... Blahopřejeme..! Ani tohle jste nezvládli...
Které úseky konkrétně máte na mysli? Po D1 jsem jel naposledy minulý týden, a vypadá to konečně na celkem důstojně vypadající (ale přetíženou) dálnici.
Na železnici si myslím, že ten obraz zoufalejší nebude. Ty tratě naštěstí už stojí a proti jejich modernizaci se zdaleka nezvedá takový odpor jako proti stavbě nových dálnic (ale u VRT bude ten NIMBYsmus také určitě mohutný). Takže u železnic je jen státní šlendrián, ale není už tam ten smrtící koktejl šlendriánu a obstrukcí pošahaných ekoteroristů. Díky tomu se třeba od revoluce mohly snížit dojezdové doby z Prahy do Ostravy z pěti hodin na 3.
1.8 TCe, RV 2020. Jo, je pravda, že ten palubní infotainment je nevychytanej, některý věci se v tom blbě hledají, ale to je bohužel mor současných nových aut obecně daný módou těch dotykových serepetiček. Taky přihrádky na odkládání jsou malý a blbě rozmístěný, zejména ta na nápoje vpředu uprostřed, tu musel navrhovat nějakej Frantík po 2 flaškách Chablis.
Ale nechápu, co se autorovi nelíbí na jízdních vlastnostech. Jezdí to úplně stejně jako ostatní podobný škatule, ale v tom sport modu je to v rámci možností i docela zábavný, pěkně to jde za plynem a ta převodovka funguje úplně plynule a normálně, to opravdu nevím, s čím to autor srovnává. Jediné, co vnímám opravdu negativně je velká citlivost na boční vítr, jezdil jsem už v ledačems, ale v tomhle je Espace opravdu nejhorší.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jasně, 4,4 metru dlouhé pseudoSUV s FWD za 700 tyček. Toť ideál každé české rodiny!