Takový hrboun vážil 90 t, čili jako vectron. Ale hrboun měl ještě asi 60-tunový, poměrně krátký tendr. Takže zatížení mostního pole bylo větší, než dnes.
Ano máte pravdu, ale tento typ lokomotivy se začal vyrábět až v roce 1911 a Železniční most byl uveden do provozu už v roce 1901. Tedy v době projektování , výroby i stavby tento typ lokomotiv ještě neexistoval. Je tedy otázkou jaké zatížení tehdy bylo při konstrukci a výpočtech mostu bylo použito.
Zřejmě máte mnohem lepší znalosti lokomotiv a budete tedy vědět jakou hmotnost měla nejtěžší lokomotiva a její typ existující v době konstrování mostu. Já jsem vycházel z typu 310.0, který v té dobé prokakazatelně existoval.
Také by se měla brát do úvahy celková hmotnost vagonů včetně nákladu, kterých se na jedno pole železničního mostu vejde k lokomotivě několik. Ty současné budou asi hmotnější než ty z roku 1900
Takže Pellegrini dostal jen 4 žádosti, které zamítl.
Čaputová dostala 35 žádostí a zamítla jich 26 tedy 74%.
Pavel dostal 181 žádostí a zamítl jich 121 tedy 67%.
Z výše uvedeného jednoznačně vyplývá, že :
1) se Slováci do ukrajinské války zrovna nehrnou
2) stačilo by povolení jediné žádosti a Pellegrini by měl stejné procento povolených , což se dá považovat, že jde o prakticky stejný výsledek v rámci statistické chyby
3) Také ten nizoučký počet podaných a zamítnutých žádostí neodůvodňuje ten obviňující titulek.
Aha. Nicméně stále mohou existovat jedinci, kteří by to tak mohli pochopit, že ? 🙂
Samozřejmě: Existují lidé schopní tvrdit o bílém kruhu, že je to černý čtverec.
Také existují předpojaté osoby, které o svém neoblibenci budou klidně rozšiřovat i ty nejhorší nepravdivá zvěrstva.
A potom existuje početná silně předpojatá skupina, která potvrzuje platnost podmíněných reflexů, kterou by Pavlov s ůspěchem použít k dokázení svého objevu: Těm stačí zaznamenat/slyšet/vidět neoblíbené nebo dokonce nenáviděné jméno a ihned přestanou normálně myslet. Ovšem na rozdíl od psů neprodukují sliny, ale slinty.
Takže ještě jednou specálně pro vás co přesně Trump řekl i s odkazem na videozáznam pro kontrolu
After calling Cheney "a very dumb individual," he said: "She’s a radical war hawk. Let’s put her with the rifle, standing there with nine barrels shooting at her, okey, let’s see how she feels about it. You know, when the guns are trained on her face.
"You know they’re all war hawks when they’re sitting in Washington in a nice building saying, oh gee, well let’s send 10,000 troops right into the mouth of the enemy," Trump said.
Promiňte, ale obsah toho sdělení je jasný: Chciválkové klidně pošlou z bezpečí své kanceláře desetisice do války na smrt, ale ztratili by své válečné odhodlání, kdyby sami čelili ostře nabitým zbraním, cílícím do jejich tváří.
Kouzelné hlasy protlačené z RF Vám jistě nevadí.
Proč by nám měly vadit hlasy z Ruska, když to maji opečované. Otevřeli tam jen dvě hlasovací místa oproti pěti při předchozích volbách a na půl milionů voličů dodali je sto tisíc hlasů. Oproti tomu v Italii s menším počtem voličů bylo dvacet míst a třistatisíc lístků.
Tím, že ho přesunete kousek po proudu, sice zachováte konstrukci, ale panorama změníte podstatně více, než stavbou mostu nového. A podle mě o to jde především. Nevěřím, že by bylo najednou všude tolik počítačů nýtů, i když se tak tváří. Málokdo má doma 40 let starou Škodovku, nebo Žigula.
Mě nepřesvědčujte, já bych zvolil ryze technické řešení. Starý most zbourat a postavit nový. A ten nový je elegantní řešení navazující na ten dřívější most.
V těch váhách lokomotiv máte trochu zmatek. Třeba štokr má 160 tun , albatros 180 tun, podobně i diesel.
Nebudu se s vámi přít, pžedpokládat, že můžete své tvrzení doložit konkrétními a těch současných/nedávnýc/ budoucích.odkazy. Ty vaše hodnoty y ještě více zdůraznily ten podstný rozdél parametrů v roce
Nicméně hodnoty které jsem uvedl jsou uváděny na netu i v těch výše uvedených odkazech
Když jste byl v klášteře v Jihlavě, jaká to byla válka, nebo jen komunisti ukradli a vykradli všecko, i kostely i kláštery.
Jinak jste vedle jako jedle
Dominikánský klášter v Jihlavě je bývalý klášter řádu dominikánů, zaniklý během vlády Josefa II. v roce 1784. Byl tehdy předán armádě a byl až do komančů používan jako kasarna.
Když jste byl v klášteře v Jihlavě, jaká to byla válka, nebo jen komunisti ukradli a vykradli všecko, i kostely i kláštery.
JJ budete se divit, ale i v době kdy jsem byl v tom klášteře tak probíhala válka - šsestidenní izraelská a naše armáda měla pohotovost.
To co píšete o kostelích a klášterech neplatí jen o komunistech , mohu jen namátkou uvést husity, císaře Josefa, francouzskou revoluci atd.
A podívejte se jak dopadnul klášter Monte Casino ve kterém Němci nebyli po americkém bombardování.
Dovolím si jako spoluautor TZ ŽESNAD.CZ pár poznámek : Odhlédme-li od stavebně-inženýrských, materiálových a mostařských problémů, tak je tady problém ještě dopravně-technologický - propustnost, požadavky na současné technické parametry (nejen nákladní dopravy) kvůli odklonům z Mostu Inteligence, nemožnost konverze DC/AC u stávajícího mostu, hluková zátěž /nový most by měl průběžné štěrkové lože, tudíž podstatně nižší hladinu hluku/ a po přestavbě a odizolování kolejiště žst. Praha-Smíchov průser v podobě mohutných toků bludných proudů nejen na Prahu 5, ale na Prahu 2/.
Navrhujeme cestu ven v podobě jednoduchého, byť drahého řešení - všeobecné akceptace hodnoty stávajícího mostu i po odsunu do Modřan (nikdo ho nechce sešrotovat) a všeobecné akceptace uvolnění místa na Výtoni pro novou stavbu férově vysoutezeneho mostu., který rozhodně Praze nijak neubližuje.
Jen ten přesun do Modřan je hrozně drahá a zbytečná pitomost.
Uváděná cena 345 milionů, je cca třetina uváděné ceny nového železniřního mostu.
Ten starý bude nutné rozebrat/rozřezat a v Chuchli znovu snýtovat/svařit. Oblouky jsou o metry vyšší než je průjezný profil pod Baarandovským a Dvoreckým mostem.
Vltava v Chuchli je třetinová - stačilo by jedno pole.
Pokud by se měl zachovat ten starý most jako úlitba agresivním staromilcům a křiklounům z Nebourat, tak ten starý most jen přesunout na nové pilie par metrů po produ či proti produ a v Chuchli případně postavit jednoduchou lávku. Vyšlo by to nepochybně mnohem levněji. Tím by se zachoval ten "slavný" pohled s oblouky.
Pravda ten starý most jako lávka pro pěší at už bude kdekoliv je naprostý zbytečný nesmysl
I kdyby se podle původní dokumentace postavil naprosto nový duplikát toho původního mostu tak už by nevyhovoval současným a budoucím požadavkům.
Původní návrh Vyšehradského železničního mostu je už z roku 1898, stavba proběhla v letech 1900-01, uveden do provozu v říjnu 1901. Výluka trvala jen dva dny během nichž byly mosty přesunuty,
Ovšem od té doby se podstatně zvýšily nároky na provoz a zatížení. V letech kolem roku 1900 se u nás běžně vyráběly a používaly lokomotivy řady 310.0, které vážily 30 tun a dosahovaly rychlost pouhých 40 km/h
Poslední parní lokomotivy používané v běžném provozu až do roku 1982 měly hmotnost až 129 tun a rychlost až 120 km/h
Takže hmotnost parních lokomotiv se zvýšila čtyřnásobně a rychlost trojnásobně. Obdobně to platí i o vagonech ty moderní nákladní mohou mít celkovou hmotnost i 120 tun.
Moderní diesel lokomotiva může mít hmotnost až 125 tun a rychlost 120 km/h, Také u nás používané elektrické lokomotivy mohou mít hmotnost až 90 tun a dosáhnout rychlosti přes 200 km/h
Opět vítr okolo mostu Výtoň.
Nově představený návrh je vynikající ukázka toho,jak elegantně se dá opravit tento ikonický most pro teoretický možný nárust železniční dopravy za zlomek ceny výstavby nového mostu.Chápu,že se ozvaly kritické hlasy k tomuto návrhu,prostě uplacení úředníci na Správě železnic již dostali všimné za výstabu nového a drahého mostu od stavebních firem.Na opravě se moc nevydělá,na výstavbě nového mostu ano.
Probůh uvedte konkrétní odkazy na konkretní ůdaje o cenách v korunách z kterých vycházíte.
Půjdu vám příkladem tady je odkaz na konkrétné porovnání
A jen mimochodem varianta nového mostu vychází v ekonomickém porovnání v celkových nákladech včetně údržby o 1,3 miliardy levněji.
Investiční náklady na opravu 1,35 miliardy a na nový most je 0,91 miliardy!!!
"Železniční most pod Vyšehradem - Ekonomické porovnání", které vypracoval SUDOP Praha pro Správu železnic
Asi špatně čtete. Nebo to možná ani neumíte. Všechny ty věci (argumenty a fakta) kromě těch urážek, nadávek, nálepek, dehonestací a to mě fakt už rozesmálo výhružek, tam jsou. Začínám mít pocit, že jste robot. A s robotama fakt nediskutuju a neztrácím čas.
Jakáfakta tu prezentujete???
Ani na tak jednoduchý dotaz v jakém oboru máte tu padesátiletou praxi jste ani napotřetí nic neuvedl.
Mostařina to na sto procent neni. to byste věděl, že ten nový most má být ocelový a ne betonový jak jste psal,
Na rozdíl ode mne jste pro svá obecná moudra neuvedl ani jediný konkrétní odkaz.
Pokud si myslíte, že označit jiného za diletanta či robota nebo nazvat sedmdesátníka študentíkem není urážka či minimálně snaha o dehonestaci, tak jste hodně vedle
Ale tam si nehrajou na vojáky ani nenatáčí válečný film
Pravda, na Monte Casino se točil válečný fim. Ale probíhala tam i válka při niž byl klášter na kopci, ovládaném Němci, totálně zničen bombardováním. A nebyl to jediný případ. I v Praze existuje kostel, rozbombardovaný za války, ve kterém nebylo nic vojenského. viz Emauzský klášter, zvaný též klášter Na Slovanech či jen Emauzy je klášter v Praze 2 na Novém Městě.
Prostě i to bohužel patří k válečným hrůzám.
V článku je dokonce uvedeno: "V roce 2014 si zde navíc zřídili baštu proruští separatisté." Už v té době na Ukrajině probíhali boje mezi "separisty" a nejdříve nacionalistickými skupinami/bataliony/ a posleze i ukrajinskou armádou. A
Ukrajinský historik a novinář v článku tvrdí:" Zničení chrámu, který není a nemůže být vojenským objektem, "
Proč by nemohl??? Opak je pravdou: kostely se v minulosti i v době míru někdy bývaly i odsvěceny a byly často používané armádou. Totéž platí pro kláštery, Sám jsem jako voják ZVS strávil několik měsíců v bývalém klášteře dominikánů v Jihlavě-
Velmi bych se divil kdyby robustní stavby nějakého kláštera na kopci nebyly ve válce používany jako opěrné body . (Monte Casino)
Chápu, v předvolební kampani je možná i nadsázka, ale určitý strop by měl být. Takhle přece jen ponouká lidí k nenávisti a násilí.
JJ nesmíte tak slepě věřit všemu, co se vám snaží vnutit předpojatá media. Než se k něčemu vyjádříte, tak si vždy zjistěte přesné znění původního sdělení.
Trump v tomto případě určitě nikoho neponoukal k nenávisti a k násilí
JJ typická manipulativní změno toho co bylo ve skutečnosti uvedeno:
Trump sice o Liz Cheneové mluvil, ale doslova řekl něco trochu jiného. „Je to radikální válečný jestřáb,“ „Postavme ji tam s puškou a s devíti hlavněmi, co na ni budou střílet, ano? Uvidíme, co na to řekne, až jí budou zbraně mířit do obličeje. Víte, oni umí být váleční jestřábi, když sedí v klidu ve Washingtonu a říkají: ‚Jéjé, pošleme 10.000 vojáků do chřtánu nepřítele‘.“
Takže smysl Trumpova sdělení je jasný: Chciválkové klidně pošlou desetisíce jinych na smrt, ale poku by sami měli bojovat se zbraní v ruce a vidět na ně namířené zbraně protivníka tak budou mít plné kalhoty.
Nic o tom, že by chtěl aby na ní někdo mířil.
Jo, chápu odkud vítr věje. A přesně to jsem si myslel študentíku. Vycucané údaje od SUDOPU mě nepřekvapují. Přesně to jsem čekal a za diskuzi mi fakt nestojíte.
JJ Další typický příslušník jedné zdejší kasty, která si myslí, že jsou něco lepšího: Chybějící argumenty a fakta nahrazují urážkami, nadávkami, nálepkami, dehonestací, výhružkami atd.
Právě jste se totálně profláknul, že vlastně neumíte seriozně diskutovat.
PS: tu vaši "odbornost" zřejmě musíte tajit
No tak to nevím, kde jste k těm číslům přišel, Protože já mám jiné. Jinak je to s těmi náklady trochu jinak. Obráceně. Jediné v čem máte pravdu. Částečně. Je údržba. Teoreticky jsou náklady na údržbu "starého" mostu vyšší než na údržbu nového. Ale.....to nejsou v dnešní době reálná čísla. A ještě jeden podstatný aspekt. I ekonomický, ale hlavně pro dopravu podstatný. Při výluce na dva roky u nového mostu a krátkodobé výluce při rekonstrukci a přístavbě třetí koleje. To se týká komfortu dopravy, na který se v dnešní době ovšem moc nekouká. Už s Vámi tuto problematiku nemíním probírat, protože mě akorát stojíte čas. Mějte si svůj názor. Já mám svůj vycházející ze skoro padesátileté praxe v oboru a jen prezentuji své stanovisko. Ale nemám potřebu se dohadovat s nějakým diletantem hájícím současné trendy. Vzdal jsem to i na odborné úrovni, tak nebudu ztrácet čas s Vámi. Jen jsem chtěl, aby lidé věděli, jak to je a co se jim podstrkuje pod nos.
Na rozdíl od Vás jsem schopen co uvádím doložit konkrétním zdrojem.
"Železniční most pod Vyšehradem - Ekonomické porovnání", které vypracoval SUDOP Praha pro Správu železnic
Co se týče výluky tak to už zvládli naši předkové v roce 1901 za pouhédva dny, i když byl na stole návrh na plný provz s pouhými třemi osmdesáti-minutovámi výlukami.
Nebuďte tajemný jako te hrad v Karpatech a když už se tu oháníte padesátiletou praxí v oboru tak se vyžvejkněte konkrétně v jakém. Tu padesátiletou praxi může mát i pasák hus. Podle toho co tu píšete bych soudíl, že budete spíš historikem než mostařem.
Klidně přiznám. že jsem diletantem v oboru mostů. Jsem strojní inženýr a nejblíž jsem se k příhradovému mostu dostal v rámci studia ČVUT, kdy jsem musel navrhnout, spočítat a nakreslit příhradový mostový jeřáb. Nicméně mám dostatečné technické vzdělání a myšlení abych porozumněl technickým problémům Železničního mostu jako je desítky let překračovaná životnost, vyšší zatížení, staletá koroze i únava materiálu. Ale to ze mne experta přes mosty fakt nedělá, i když jsou to mnohem větší odborné znalosti než má absolutní většina těch Nebouračů.
Holedbáte se tu i vaší odbornou ůrovní a přitom tu pišete jen samá všeobecná blablabla proti náhradě mostu bez konkrétních faktů a podle toho soudím že nebudete mít relevantní odborné vzdělání ani praxi jako mostař, stavební nebo strojné inřenýr, ale vůbec bych se nedivil, že máte padesátiletou praxi v klubu Za starou Prahu.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Protože lidé zacházejí se svým volebním právem nezodpovědně, naskakují na populismus a klidně se za vidinu nikdy nenaplněných slibů vzdají svobody a demokracie, a ještě jsou pak hrdí na to, jak to těm druhým nandali.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Obávám se, že patřite do skupiny osob, která neví nebo si ve svém zápalu neuvědomuje, že Evropa dosahuje na východě až na Ural, takže Rusko už od svého vzniku stále v Evropě je.
1 odpověď