Je vidět tipické čecháčkovství když něčemu nerozumím tak to komentuji.Logicky s baterkou 51kWh nemohu doje 400km .To by byly spotřeba cca 13 kWh .Máme Teslu a pruměrná spotřeba. celoroční je 17,5. v využitelná papacita 75kWh na dálnic při dalniční rychlosti do 140Km 21kWh spotřeba.Oproti spalováku naprostá pohoda.Nájez nad 400 max 2 do roka,většinou 200 max 300Km.
Ale je to cena pouze za baterii bez ceny za její výměnu. Vzhledem k tomu, že měl rok 2012 tak ve vztahu k ceně ojetiny která se u tohoto modelu pohybuje zhruba kolem 400-450tis za uvedený rok, je ta oprava nesmyslná i kdyby to vyšlo z prací na 300tis.
Máme Teslu tak že víme kolik to stojí je to včetně práce. Že si pán neumí koupit auto to je jeho problém u tesly lze zjistit velice jednoduše bez speciální diagnostiky. Přesně tak si lidé koupí olítanoua stočenou. Audi nebo Superba a pak se nestačí divit. Další věc že baterie pokud si dáte novo tak cena té staré ze třeba ze 60% kapacity je v hodnotě minimálně 100 tisíc. Další věc že cena baterii dost rychle padá tak víme co bude za 5let nevíme. Máme záruku 8 let nebo 195 tisic.Tesla narozdíl o jiných prodejců y výměnou v záruce nedělá problémy. Když vám odejde motor nebo automat no lepšího auta třeba Škoda zkuste si zjistit co stojí výměna nebo oprava DSG a nebo výměna motoru 1,5TSi.a pak říkejte něco o nesmyslu.
Dobrý den. Ne jednom že se opakujete vy ve snaze ponížit elektromobilitu jako takovou píšete nesmyslný komentáře. Baterie se dá velmi dobře opravit za cca 80.000 tisíc korun. Opravdu provádí specializované firmy, pokud budete chtít dám vám kontakt. Za cca 280.000 Kč se dá sehnat baterie nová.
Přesně výměna baterie 280 tisíc s DPH repas 340 fungl nová.
Tak je to jednoduché každé navýšení se projeví v ceně práce pro zákazníka.Není nic jednoduššího.Bude stále více přibívat ruzných revizí a kontrol domácností za které budete platit palbu.Nevím proč rapidně zvedat poplatky OSVČ.Mažel roční školení skoro 30 tisíc nářadí a revize dalších cca 50 tisíc nepočítám kolk stálo nařadí na začátku v řádu 20000Kč.Práci zajist si musíte sám a žádné marodění.TO se lidem co chodí do práce nestane proto už nezaměstnává lidi.
Naopak, dnes je tolik možností do čeho investovat, tolik volně dostupných informací, že jsou na tom v tomto ohledu mnohem lépe.
Aby jste mohla do něčeho investovat musíte mít dvě věci volné prostředky a velmi dobré znalosti toho do čeho investujete no a pak štěstí aby to po dobu minimálně 45 let někdo nevytuneloval .
Já měl u fondu s hrdým názvem Jistota.8let po 5ti stovkách měsíčně,potom nám přišlo,že fond zkrachoval,podali jsme hromadnou žalobu a soud rozhodl,že přednost mají dluhy u bank a na nás nic nezbylo.
To je přesně ono spořte spořte ale jestli s toho něco bude tak to je Váš problém. Proto se nesmíme divit že se do toho nikomu nechce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to je pecka máme nový ceník na 2 roky kde všechny sazby mají stejnou cenu. Ale za jistič je v každé sazbě jinak.