A jak je na to jednoduché řešení, zpoplatnit mýtem i ty okresky
Pokud je nynější systém skutečně satelitní je to snadné řešení pro všechny vozy nad 3,5t, kdyby platilo čím "třídou horší" silnice se zpoplatní např. 3x více než dálnice. Jenže je tu jeden velký a nepřekonatelný problém lobby dopravců a Česmad. Protože je horší, když se nechce, než když to nejde a to by zrovna ministerstvo dopravy nechtělo.
Zdražila dálniční známka o cca 1/3 (nyní o inflaci), tak má stejně zdražit mýtné, tím spíš, že kamionová doprava více poškozuje silnice a kamiony potřebují další parkoviště a služby, které stát platí. Pracuji v oboru a tranzit přes ČR se vyplatí ikdyž jede např. řecký kamion do Španělska, ani pobaltí nejede přes PL a D na Hamburg, poměr navážky do ČR je rozhodně menší než právě tranzit. Jenže to bychom nebyly my, kdyby jsme nepodléhaly loby dopravců a odíraly běžné řidiče, protože kdo si může dát tyto poplatky do nákladů?
Redakce Novinek vynaložila nemalé úsilí, aby dostala z PČR informaci, jak byl potrestán policista, který srovnal týpka zvonícího na služebnu a vyhrožujícího vraždou policisty. Co kdyby stejný zájem projevila a informovala o tom, jakým způsobem jsou bankovky distribuovány? Mají zaměstnanci bank přednostní právo na koupi? Jak je zabráněno tomu, aby prodávající na přepážce nemohl vyměnit např. 100 svých tisícikorun za ony "speciální"?
No, 40000 lidí ve frontách rozhodně nebylo, spíš mi to připomínalo frontu k registraci u zubaře!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to jsem v klidu jak to rekl Podrouzek, ten se v tom podcastu skoro nikdy netrefi.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A je to, bohužel. Odkaz 1