My máme zase jinou smutnou zkušenost s Flixbusem z minulého pátku při cestě z Prahy do Karlových Varů,kdy jeden ze skupinky Řeků zapomněl dioptrické brýle, zjistil to až za 20 minut kdy už byl bohužel řidič na zpáteční cestě do Prahy.Na přepážce kontakt na řidiče nemají,řeší nálezy a ztráty pouze vyplněním formuláře a na odpověď o nálezu a předání
nalezené věci na přepážku mají 14 dní 😡To už ale pán odletěl v pondělí do Řecka.Sehnali jsme kontakt od jiného kolegy řidiče (milého) z Flixbusu na dispečera pod kterým řidič pracuje,ihned věc pomohl řešit, řidič však brýle po příjezdu do Prahy i přes urgentní prosbu na přepážku nezanesl!!! Řidič věděl, že pan letí zpět do Řecka v pondělí večer 😡Takže nám tím vznikly problémy, brýle stále nemáme a pokud je tam někdy dá tak budu muset za nemalé peníze pánovi do Řecka brýle posílat... vše je jen v lidech...nic by mu to neudělalo, radši jel zaparkovat bus a brýle v něm....a o jeho arogantním chování při nástupu do busu už úplně pomlčím...od počátku nevstřícný člověk....ano Flixbus....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Navíc ještě jako bonus medvěda v akci..... děkujeme - "odejděte" !!!!