No pokud je ta "tramvaj" jednosměrná tak je určena pouze pro trať Mannheim - Ludwigshafen - Bad Dürkheim kde jakmile opustí městskou síť v Ludwigshafen jede jako vlak do Lázní Dürkheim. Pokud by byla obousměrná mohla by obsluhovat i zmíněné trojměstí Mannheim Heidelberg Weinheim a zde opět platí, že mimo Heidelberg a Mannheim jede jako vlak podle železničních předpisů. Takže bych zde mluvil spíš o takové úzkorozchodné vlakotramvají. PS: Byl jsem zde několik let sám zaměstnán jako Triebfahrzeugführer což je v překladu vlastně strojvedoucí a nikoliv řidič což je u tramvaje
Uvědomte si, že revize jsou postaveny na tom, že se kontroluje stav že schválenou dokumentací, takže zde vinu nehledejte, nenajdete ji. Bohužel máslo na hlavě má ten kdo schválil dokumentací po odebrání automatické brzdy případně ten kdo to nařídil tuto odmontovat a dokumentaci upravit. Ale jelikož to bylo v 80sátých letech tak už asi nebude koho soudit.
Na straně druhé jsou tažná lana zalitá v koncovkách za které je drži jezdec kabiny. Tato koncovka je slabý článek tažného lana. Lano zalité v této koncovce se prakticky nedá kontrolovat, případně se na defekt lana zalitého v koncovce nepřijde ani revizemi. Tento problém je u lanových drah tohoto typu známá věc. Velmi ojediněle opravdu velmi ojediněle se takový defekt uprostřed koncovky projeví utržení kabiny, bohužel tohle je fakt. Ani v Itálii ani v Liberci to nebylo poprvé, bohužel. A právě z tohoto důvodu musí být lanovky tohoto typu vybavené čelisťovou brzdou, dnes již automaticky účinkující.
Mne ale zaráží, že ani po nehodě v Itálii, nikdo nezdvihnul prst a neřekl dost, tady máme stejný systém. A lanovku nedostavil do doby dovybavení tímto brzdným systémem.
PS: dva dny před nehodou jsem lanovkou i s koloběžkou jel několikrát nahoru. Dodnes mne z toho mrazí
Děkuji za článek a i komentáře. Dobře jsem se pobavil, už je mi sice 60 ale dodnes jsi pamatuji kde pod širákem jsem spal v den kdy vybuchl Tschernobyl nebo kdy jsme stavěli chýši s chvojí a pod touto strávily noc někde v Rychlebských Horách.....
A dnes vlastním několik lůžkových a lehátkových vagónů (opravdu Odkaz ) a největším zážitkem je když vyrazíme na vlakový čundr někam do Jeseníků a děláme táborák vedle vlaku a koupeme se v zatopených lomech no a spíme ve vlaku a taky nejsme bezdomovci. A také už jsem zažil cestující co chtěli zrušit náš vlakový zájezd, když zjistily, že nemáme ve vlaku WiFi, zásuvky a klimatizací. Těžce jsem jim vysvětloval, že právě toto je ten zážitek a že by bylo lepší kdyby jejich děti během cesty hráli člověče nezlob se, skládali třeba Lego nebo jsi četli knihu místo celou cestu čumět do mobilu......ach jo, doba se bohužel změnila.
A jak to bude s provozovateli drážních vozidel, Lokomotiv pokud nejsou zároveň dopravci s platným osvědčením dopravce. Jejich lokomotivy používají jiní dopravci ale práně není to stejný subjekt. Z tohoto důvodu jsem na ETCS dotace nedosáhl že svou firmou i když mám sídlo v ČR a provozuji 3 atypické lokomotivy.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
V poslední době bych chtěl řict, že tahle zpoždění a ujíždění přestupů je v Německu normální stav.