Pokud pan citi psychickou ujmu, jsem pro, venovat soucasne pozozornost psychickemu stavu obeti po jeho prokazanych delikventech. Ona totiz i jedna "banalni" loupez muze obeti zadelat na dozivotni uzkosti a strachy, nocni mury...Tudiz jsem pro, aby predne pan vyplatil adekvatni financni omluvu vsem, ktere poskodil a az nasledne bych byla ochotna zabyvat se tim, co za krivdy prozil on.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zdravím pana Vidu a zajímá mě, zda jako generální ředitel ví o opakované nedbalosti svých podřízených v oblasti zabezpečení účtů. Zda tuší, jak lehce a jak často jsou klienti jeho banky virtuálně okrádáni a jak snadno je prolomitelný RB klíč. Zda ví, nakolik lhostejná tato situace jeho zaměstnancům je? Zda tuší, že probíhající hackerský útok jeho zaměstnaný IT odborník nejen, že neumí rozpoznat, ale nedokáže podniknout další kroky k zamezení vybílení účtu? Zda ví, že neodborně pracuje i jeho reklamační oddělení, i ombudsman, kteří váhavě přisvědčí pochybení až po neúnavné žádosti o opakování reklamace? Pokud jste o tomto jednání doposud neměl zdání, doporučuji pro začátek reportáž Černých ovcí a následně se doporučuji informovat na reklamační praktiky zlínské pobočky vaší banky. Zde odkaz na reportáž: Odkaz 1
1 odpověď