Tento komentář byl smazán uživatelem.
Pane my v ĆR jsme si měli už vytvářet sami svoje investice, tak jako to dělají Poláci, kde zahraniční kapitál už dneska nehraje takovou roli jako dříve, A hlavně daně ze zisků se měly zdańovat u nás a ne někde v cizině, takhle už to dneska funguje v Polsku. Bohužel 35 let po změnách u nás jsme pořád závislí na zahraničním kapitálu.
Ano, jistě. Stoprocentně bezpečné není a nebylo nikdy nic. Peněženku s hotovostí mi jistě může někdo ukrást. Ale otevřeně tady lhát lidem, že z elektronického účtu mi nikdo nic neukradne, tomu snad dnes nevěří ani malé děti.
A ostatně - kromě jiného - hotovost má tu výhodu, že když vypadne online spojení - můžu platit vesele dál. A chytráci s kartou, mobilem, hodinkami můžou co? - NIC.
Máte absolutní pravdu, ale těm příznivcům různých, bezhotovostních, bezdokladových a jiných elektronických plateb, transakci a jiných věcí to nevysvětlíte. Ŕíkám to otevřeně, zavést platby za elektronické transakce, aby se lidi už vzpamatovali a hlavně, aby věděli, že nic není zadarmo.
A teď už jste úplně zcela mísu.
Já se vám jen snažím vysvětlit (přestože stále jednodušeji, tak zjevně stále marně), proč speciálně provozovatelé MHD (a VD vůbec) preferují bezhotovostní platby.
Já Vám zase vysvětluji druhou věc- a to, že obě platby musí být naprosto rovnocenné, tzn., že se nemůžeme rozčilovat, když nám někdo platí v hotovosti. Tu bohužel nikdy neodbouráme.
"Pane Holasi, opakuji, elektronické platby ani elektronická komunikace není zadarmo"
Opakujte si tu zcela obecnou floskuli, kolikrát chcete - FAKTEM je, že pro dopravce je to MNOHEM LEVNĚJŠÍ než papírové jízdenky (na rozdíl od vás, který o tom prokazatelně nevíte vůbec nic, o tom vím docela hodně).
The End.
Podívejte pokud se rozčilují lidé, kteří platí všechny platby jenom kartou, že tou kartou nemůžou všude zaplatit, tak by titíž lidé měli být shovívaví a empatičtí k lidem, kteří kartám a elektronice prostě nevěří a nepreferují ji. V zemích na západ od nás jsou v naprosté většině elektronické transakce zpoplatněny. Jenom my si tady hrajeme na světáky a všude cpeme elektroniku.
Co nechápete na tom, že distribuce papírových jízdenek tak, aby byla alespoň trošku dosažitelná pro cestující, je extrémně nákladná?
Náklady na platby kartou jsou takové, jaké si obě strany vzájemně vyjednají. A DP má samozřejmě zcela jinou pozici a zcela jiný objem celkových financí než malý obchod.
"stejná služba, přece jedete stejnou trasu a tou tramvají jedete za stejným účelem-svézt se do práce, domů, k lékaři"
A? Bavíme se o technickém způsobu úhrady jízdného - to nemá s trasou ani )účelem cesty vůbec nic společného.
Pane Holasi, opakuji, elektronické platby ani elektronická komunikace není zadarmo. To se ještě budeme divit, kolik budeme platit za elektronický platební a písemný styk peněz, jakmile se zlikviduje jakákoliv papírová komunikace. Znáte heslo-když ptáčka chytají, pěkně mu zpívají. Navíc, u papírové komunikace neřešíte případný výpadek počítačové sítě, co jsme tady řešili minulý týden.
"V Ostravě se naopak dnes v MHD musí platit pouze kartou. Proč?"
Protože automaty na jízdenky s hotovostí jsou drahé (a často poškozované, byť šance dostat z nich peníze je minimální).
"Myslíte, že je to správné o stejnou službu?"
Stejná služba to není ani náhodou.
Pane Holas je to bohužel stejná služba, přece jedete stejnou trasu a tou tramvají jedete za stejným účelem-svézt se do práce, domů, k lékaři. Naopak nízké platby kartou vycházejí podstatně dráž, tudíž mnozí obchodníci s tím mají vysoké náklady a nevyplatí se to tedy.
Právo na obě platby by mělo být samozřejmé, každý je strůjcem svého štěstí. Nemělo by to platit jen u stánkařů nebo hospodských, kde pro malé útraty se možná kartou ani nevyplatí platit, ale například i v městské hromadné dopravě. V Ostravě se naopak dnes v MHD musí platit pouze kartou. Proč? Další případ-výpisy z bank. Za výois mailem poplatek 0, za výpis dopisem poplatek 100 kč. Myslíte, že je to správné o stejnou službu? Ale jinak článek měl hlavu a patu. Palec nahoru.
No myslel jsem si, že to prohlásila nějaká 70-ti nebo 80-ti letá kovaná komunistka, která v mládí znala jen bolševismus, ale po zhlédnutí její fotky jsem opravdu pochopil, že i ti mladí-synové nebo dcerušky bývalých bolševiků to mají vopravdu v hlavě vyharataný. Tahleta dívenka bude určitě z rodiny nějakejch oblastních bolševických vládců a bláznů, bože, kde to hlavu dala. Vopravdu, čemu se ještě divíme.
Je fakt, že typická levice a pravice se postupně vytrácí a jejich názory se k sobě přibližují. Ale nevím, jestli tím bezbřehým liberalismem nespěje společnost spíše k úpadku než prosperitě. Dále liberalismus vede ke zvyšování sociálních a majetkových rozdílů mezi lidmi, což v budoucnu může právě způsobit spíše otřes a návrat starých zvyků a způsobů řízení vlád a států, např. viz Írán po roce 1979, šáhova vláda, která nerespektovala často ani špetku demokracie způsobila návrat islamistů k moci. Takže bezbřehý liberalismus není žádný všelék.
Co to přinese? Jednoduchá odpověď. Proti Green Dealu, LGBT, atd.atd. se opět objeví další "spasitel" další Hitler. No a je to. Dál už to známe z historie.
Bohužel i to je možné, viz vývoj posledních 25 let v Rusku. 90.léta tam byla tragická-rozpad všeho, v co dříve Rusové věřili, ale obnovovat bolševický tradice putinovským režimem není zrovna nejlepší lék na problémy. Dále nevíme, jak se bude krajní pravice i levice v jiných zemích, pokud se dostane k moci- viz Francie, možná i Německo. Takže nevím, co je dneska opravdu pro společnost nejlepší.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nechápu srovnání s Ćínou, Ćína je jedna s jednou , ministerstvy, úřady, armádou a dalšími atributy státu, kdežto Evropská Unie je pouze organizace složená z nezávislých států, které mají každý svoji vládu, úřady, armádu, ministerstva. Takže článek na hlavu.