Je mi to jedno, teplo a teplou vodu dodává spalovna, sporák pak je na elektřinu. Je jen zajímavý kolik věcí teď za rok vyplulo na povrch, jaký je ten stát nehospodar a vše pak zaplatí konečný zákazník.
Jen je škoda, že v článcích na našich hlavních serverech se člověk nedozví úplnou pravdu, jen nadpis zde je zavádějící "norský plyn je lepší než ruský". O tom co jsem psal v prvním příspěvku není nikde ani zmínka, lidé se to jinak nedoví.
Já toto slyším poprvé. Takže když mám supa 3 a ten ma nejakych 1700 kg tak si za něj mohu zapřáhnout klidně karavan o hmotnosti 1800kg jo?
Za auto můžete zapřáhnout jen vlek o maximální hmotnosti co máte uveden v TP auta, pokud má vlek max. hmotnost vyšší, nesmíte ho správně zapřáhnout ani prázdný. Hmotnost celé jízdní soupravy nesmí překročit 3500 Kg - bere se max. hmotnost auta + max. hmotnost vleku - na toto vám stačí ř.p. skupiny B, bez E. Jinak co píšete, zřejmě připojit nemůžete, protože Superb 3 váží 1700 kg možná tak prázdný.
"Odborníci" na zakázku, se dohodněte. V TV mluvil člověk který prohlásil, že ruský plyn patří k nejkvalitnějším. A ta síra, "odborníku" je pěkné svinstvo.
Ruský plyn obsahoval cca 99% metanu. Norský nebo z LNG terminálu má třeba jen 90 %, ostatní složky např. etan sice zvyšují výhřevnost, ale po přepočtu spalného tepla zaplatí koncový zákazník stejné peníze. Dále obsahuje zvýšené množství jiných složek, kde u určitých typů kotlů může být problém, který je v tomto článku zmíněn. Ke koncovému uživateli v ČR se dnes může dostat směs zemního plynu ze všech zemí od kterých dnes odebíráme plyn, částečně i ruského, který ještě těžíme z podzemních zásobníků.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dotace = pokřivení trhu