Vždyť už tam dnes minimálně polovina řidičů 150 - 160 jezdí, takže žádná novinka, akorát to bude teď zlegalizované. Za mě je taková rychlost zbytečná. Na daném úseku úspora 3 min. Zbytek Evropy jde opačným směrem a rychlost na dálnicích snižují, viz např. Švédsko, Norsko, Dánsko a Francie. I v Německu přibývají úseky s max 120 km / hod. Za mě to spíše zvýší riziko nehodovosti.
Cože? Super III nabídne špičkové zpracování, prvotřídní odhlučnění a sofistikovaný podvozek? To asi autor píše o Audi A6 C8 nebo BMV 5, ale určitě ne o Superbu III 🙂) Jako fakt nic z toho Super III generace ani po faceliftu není schopen nabídnout. Je to levně vyrobený auto s průměrnou, spíše nižší úrovní kvality, hlučné a relativně nekomfortní. Jediné co dokáže nabídnout je bezkonkurenční prostor v podélném směru na zadních sedadlech, a tím to končí. Pro náročné rodiny? Ale kdepak.
Všechno má samozřejmě svojí cenu. Já říkám ne, a osobně bych volil německou prémiovku. Kromě toho, že ve ,, Voyahu" to nejspíš smrdí jako v drogerii Teta nebo čínské večerce, se stačí podívat na výsledek testu NCAP z roku 2024. Číňani ještě pořád neberou moc v potaz, že Evropan bych také rád na silnici přežil i nějaký ten středně těžký ,,ťukanec", ale věřím, že v dalších letech na tom zvládnou zapracovat, protože některé modely už skutečně pěti hvězdiček dosáhnou. Otázkou je, co se stane při nárazu na 64 km /h. Ovšem Voyah má problém i s 50 km / h. Hlavním parametrem by určitě pro Čechy neměla být jen cena, ale i určitá kvalita a bytelnost auta. Interiér i exteriér na první pohled vypadají přitažlivě, ale kvalita materiálu i zpracování je stále bídná.
Zatím mi nikdo nedokázal obstojně vysvětlit, proč je to tak drahý...60 tisíc za jednotlivce měsíčně bez léků v malém krcálku o 25 m2 a dvou lužkách, tj. 12,5 m2 s jídlem 3 x denně, a energiema 60 tisíc? My jsme čtyřčlenná rodina, dva dospělí, dvě děti, platíme hypotéku, auto, školu dvěma dětem, chod domácnosti, plus nás dva, a máme k dispozici 55 tis, a z toho ještě něco málo ušetříme. Za mě byznys jako prase, o kterým se každý bojí mluvit, aby o něj nepřišel. Samozřejmě, že je vyšroubovaný nahoru, jak to jde, protože je nedostatek kapacit.
Problém expertních státem placených zaměstnanců je celkový problém. Stát samozřejmě nebude mít nikdy dost peněz na to, aby zaplatil experty smysluplně, takže proč by měli experti být státní zaměstnanci? To nedává vůbec logiku. Proč všechny tyhle služby přes výběrko neoutsourcují? Správu systému by řešila externí soukromá firma, která si svoje zaměstnance zaplatí a hotovo.
No, je to masakr. Ale bohužel, poptávku po bytech táhneme nahoru my, spotřebitelé. Já nyní kupuji garáž v Plzni od developera o 18 m2 za 1,7 milionu ( když se byty dokončovali před 3 lety, stála 690 tis ). Garáž potřebuji, a s developerem už jednám několik měsíců a slevu nechce srazit - nemá prý důvod prodávat, a garáží drží několik. Když jsme spolu telefonovali, řekl: ,, Víme, že je to drahé, ale nemáme důvod prodávat, a jestli garáž chcete, připlaťte si víc než je tržní cena". Na druhou stranu, když jsem nedávno kupoval byt pro dceru ve stejném městě, podařilo se mi vyjednat slevu 500 tis, ale při ceně bytu je to naprosto směšná sleva, kterou si developer stejně vymyslel a do bytu už zakalkuloval. Garáž i byt kupujeme pro sebe. Nic nepronajímáme. Mně by osobně nevadil ani nájemní byt pro dceru, ale když si za pronájem 2KK o 50 m2 všichni říkají 20 tis + 5 tis poplatky, tak jsem rezolutně musel říct, respektive dcera ne. Dcera začala před rokem pracovat jako lékařka, a 40 tis čistého, aby uplatila byt a sebe, fakt ještě rozhodně nemá, takže volba byla jasná.
Mě to ani moc nepřekvapuje a v podstatě ani výrazně nešokuje, protože z toho, co mi vypráví moje sestřenice pracující jako sestra na interně, mi běhá mráz po zádech. Velké množství drog ( marihuana, kokain ), spousta léků na psychické potíže a závislosti a do toho alkohol v nadměrném množství je u 50 - 60% lékařů a sester naprosto na denním pořádku, a když mi vypraví, co se po nocích děje na sesternách a pokojích, nechci tomu věřit, ale ne proto, že bych sestřenici nevěřil, prostě mi to přijde jako takový bizár, že moje mysl odmítá se s tím vyrovnat. Na druhou stranu, jsou to jen lidé, vystavení extrémnímu stresu a situacím, a v důsledku toho i krachu soukromého života, a malá promile jedinců to prostě neunese a nezvládne.
Ono si to cestu najde a chce to čas. Počet elektromobilů poroste, protože jednak EU obnoví opět jak korporátní dotace, tak i pro spotřebitelský sektor. Toto opatření se chystá už na rok 2025. Zároveň přicházejí automobilky Volvo, BMW a Audi se zcela novými koncepty e-mobility pro rok 2030. E-mobilita 4. generace bude podporovat AI při řízení všech procesů v individuální a průmyslové dopravě. Např. řidič už nebude rozhodovat o tom, kde a kolik plynu přidá a jak rychle pojede. O tom bude plně rozhodovat AI na základě vyhodnocení dopravní situace a čtení značek a rychlostních limitů. Řidič bude moci zasáhnout jen pro snížení rychlosti nebo zastavení, ale nikoli pro zrychlení nad limit. Což je za mě asi dobře. Další vychytávkou maximální efektivita využitelnosti pohonu a aerodynamika. Po roce 2030 už se nepočítá ve výrobě e-aut s plechy a ocelí, ale s pokykarbonátem a hliníkem, zásadně klesne váha, zvýší se dojezd. Maximální velikost disků a pneu klesne na 180/40/15, a sníží se míra zasklení, a e-auta se zahalí do solární folie. Komu už dnes připadají některá e-auta příliš futuristická, tomu budou tyto modely za 10 let připadat konvenční a zastaralé. Stačí se podívat na nové před-sériové koncepty BMW ( die neue Klasse ) nebo ( das klare Auto ) od Audi. Dnešní oplechovaná auta v téměr hranatém designu na diskách a pneu 220/55 19 a výše s kulatým volantem Vám budou připadat za pár let jako poválečné veterány.
Nejlepší podpora je samozřejmě žádná podpora. Kdyby neexistoval příspěvek na bydlení, problém se vyřeší sám od sebe. Klesnou ceny nájmů, cena bydlení a i prodejní ceny bytů šly dolů, a zaniknul by zcela monopol obchodníků bytů a potřeba institucionálních investorů neustále hnát ceny víš. Ano, ze začátku by to bylo bolestivé, ale pak už by to mělo přínosný efekt. Navíc by lidé měli větší motivaci. Nejlepší je rozvoj chudoby vůbec nepodporovat.
Je vidět, že plat odpovídá inteligenci lidí, co tam pracují. Tudíž není důvod ho nikterak navyšovat nebo upravovat. Maximálně ho upravit směrem dolů, ale spíše by bylo rozumnější se těch ,, negramotných opic" zbavit. Pozorně si ještě jednou přečtěte celý článek, resp. některé jeho perly: ,, Holky berou plat max 22 tis čistého, jsou zoufalé, nemohou bydlet ani ve sdíleném bytě, uživit sami sebe, natož své rodiče.."...sorry, ale jako no koment.. co je tohle za bláboly? Pokud mají nízké platy, ať to nedělají. Jestli na 22 tis čistého potřebuji VŠ vzdělání právního směru, a pravidelné přezkušování komisí, tak tuhle práci fakt nedělám...Tohle kdybych já někde vypustil z úst, tak bych se za sebe styděl, a byl za magora. Proč nejdou do advokacie, korporátu nebo auditorské firmy, atd? Kde budou mít minimálně 1,5 násobek toho, co mají tady? Chápu, že s VŠ nechci sedět u kasy v Lidlu, ale je spousta pozic v privátu, kde tyhle dovednosti schopný člověk dokáže zůročit dvoj- až trojnásobkem peněz než za to, co dělají u soudu. Hlava mi to fakt nebere...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
,, Jsem v řiti, a to totálně, mám důchod a z toho se nedá vyřít". To tedy jsi v řiti, ty stará raketo a dobře ti tak ! Doufám, že ti soud dá pořádný flastr a z krimu poputuješ už jen nohama napřed ! Tvoje sranda stála moje známé skoro 3 mil.