Pěkná a důstojná alternativa vozu pro ženu. Pro její potřeby cca 100 km denně a radost z každého cestování, ideální vůz. Mohla by sice mít skromnější auto, ale ta možnost, když člověk může také volbou auta projevit, jak si druhého váží, je k nezaplacení.
Také to tak vidím. Ideální vůz pro mladé maminky s dětma. Přesuny po městě, nákupy, škola, školka, paráda*
No, je to masakr. Ale bohužel, poptávku po bytech táhneme nahoru my, spotřebitelé. Já nyní kupuji garáž v Plzni od developera o 18 m2 za 1,7 milionu ( když se byty dokončovali před 3 lety, stála 690 tis ). Garáž potřebuji, a s developerem už jednám několik měsíců a slevu nechce srazit - nemá prý důvod prodávat, a garáží drží několik. Když jsme spolu telefonovali, řekl: ,, Víme, že je to drahé, ale nemáme důvod prodávat, a jestli garáž chcete, připlaťte si víc než je tržní cena". Na druhou stranu, když jsem nedávno kupoval byt pro dceru ve stejném městě, podařilo se mi vyjednat slevu 500 tis, ale při ceně bytu je to naprosto směšná sleva, kterou si developer stejně vymyslel a do bytu už zakalkuloval. Garáž i byt kupujeme pro sebe. Nic nepronajímáme. Mně by osobně nevadil ani nájemní byt pro dceru, ale když si za pronájem 2KK o 50 m2 všichni říkají 20 tis + 5 tis poplatky, tak jsem rezolutně musel říct, respektive dcera ne. Dcera začala před rokem pracovat jako lékařka, a 40 tis čistého, aby uplatila byt a sebe, fakt ještě rozhodně nemá, takže volba byla jasná.
Mě to ani moc nepřekvapuje a v podstatě ani výrazně nešokuje, protože z toho, co mi vypráví moje sestřenice pracující jako sestra na interně, mi běhá mráz po zádech. Velké množství drog ( marihuana, kokain ), spousta léků na psychické potíže a závislosti a do toho alkohol v nadměrném množství je u 50 - 60% lékařů a sester naprosto na denním pořádku, a když mi vypraví, co se po nocích děje na sesternách a pokojích, nechci tomu věřit, ale ne proto, že bych sestřenici nevěřil, prostě mi to přijde jako takový bizár, že moje mysl odmítá se s tím vyrovnat. Na druhou stranu, jsou to jen lidé, vystavení extrémnímu stresu a situacím, a v důsledku toho i krachu soukromého života, a malá promile jedinců to prostě neunese a nezvládne.
Co se to u nás děje? Není týden bez nějakého napadeni,zabití nebo vraždy.
Souhlas, je to úděsné, čeho jsou lidé schopni a co se děje kolem nás. Chtělo by to nějakou generální očistu. Já jsem třeba osobně anarchista a velkým fanouškem filmové série Očista ( Purge ). Kdyby bylo po mém, jednou za rok bych vypustil z vězení 5000 nejhorších kriminálníků a duševně chorých, vybavil je na cestu za svobodou samopalem, pár granáty, pistolí a nožem, a děj se vůle boží. Většinou je to tak, že těm nejtěžším kriminálníkům nejde o to ublížit neznámým lidem, ale mají nevyřízené účty sami sebou, a přitom by sebou vzali i ostatní narušené jednice téhle nemocné společnosti. Vyčistil by se na rok vzduch a byl klid. Ale je mi jasný, že tahle moje krásná anarchistická idea zůstane nenaplněná pro nedostatečnou většinovou podporu. Chtělo by to společenskou i politickou odvahu.
16 čtverečních metrů je byt? Když odečtu záchod a koupelnu jsem na pomalu záporným čísle....
Mikrobyty se většinou staví se společnou koupelnou ( umývarnou, toaletou a prádelnou ) na patře. Případně je prádelna umístěná v suterénu. Není to nic nového. Kategorie těchto bytů je hodně rozšířená např. v Japonsku, v Hongkongu, Singapuru, na Tchajwanu nebo i v Paříži či velkých městech USA. U nás v ČB vznikl podobný projekt s 200 byty. Vše malé byty od 12 do 25 m2, s jedním oknem, většinou bez balkonu ( některé ale mají opravdu 2 m2 balkon !! ). Uvnitř bytu je pouze kuchyňská linka 2 x 1 m, místo na lednici, u v rohu u dveří malé umyvadlo, a pak hlavní pokoj 4 x 4 m s gaučem ( přeměnitelný na lůžko ), a na zdi malý sklapěcí stolek se sklápěcími židličkami. Vše to působí efektivně, a pro single lidi naprosto dostačující. V nouzi se tam vyspí i dvě osoby. Mě osobně tam chyběla jen skříň na oblečení, ale to je řešeno plechovou skříní na patře.
“Ukazuje, že stát někdy není schopen integrovat cizince, kteří přišli do Spolkové republiky, a pak se jich nedokáže zbavit. “
Oni se integrovat nikdy nebudou, protoze nechteji..
Jedine , co chteji je znicit Evropu!
Jak smutne…
Přesně ! Navíc, tahle reportáž už vyšlal v tištěným Focusu před měsícem, takže nejde o novou zprávu, akorát, až umím dobře německy, tak jsem nepochopil smysl článku a přijde mi to spíše jako placená novinářská propaganda AfD. V reportáži jsou fotky členů této zvláštní rodinky se spořádanými manželkami, obývající relativně hezký dům se zahradou a bazénem ( nechápu, kdo se jim o to stará o údržbu zahrady a domu ), před domem zaparkované nejnovější modely německý prémiových značek. A nejvíce mě rozesmála informace o tom, jak 15 členná rodina dostává 19.500 € měsíčně na dávkách a k tomu příspěvek na bydlení a péči o zdraví, školkovné a další nesmysly. Celkové na mě ta reportáž působila jako povolební propaganda...
Přestaňte za lidi platit zdarma drahé nájmy. Z peněz získaných prací, tomu nelze konkurovat.
Naprostý souhlas ! Na tomto místě je žádná podpora ze strany státu to nejlepší, co by se mohlo pro širokou část veřejnosti udělat, aby se zlepšila jejich celková situace, i když by to bylo zpočátku bolestivější. A dlouhodobě by to mělo pozitivní dopad na ceny bydlení, nižší inflaci bez tlaků, stabilnější cenovou hladinu. Dalším problémem je, je v ČR se prostě chce mít téměř každý dobře, a to není zdravý model. 10% obyvatel žijících na samotné hranici chudoby a bez možnosti solidního bydlení, a 20% v nižším sociálním pásmu, by mělo být standardem opět pro zachování stabilní cenové hladiny a nízké inflace. Dotace drahého bydlení pro všechny způsobuje pravý opak. Česká společnost je stále velmi solidární a rovnostářská a to brzdí její hospodářský rozvoj a růst HDP. Za mě bych veškerou sociální podporu zrušil, aby došlo k narovnání podmínek na trhu. Pro část lidí by se stalo bydlením dostupnějším, stabilizovaly by se ceny, stát by ušetřil, ale samozřejmě by se i mírně zvýšil počet lidí bez domova a na prahu chudoby bez vlastního bydlení, i za cenu toho, že tito lidé by pracovali. Kdo by pracoval, byť za nízkou mzdu, měl by možnost bydlet alespoň v mobilním domě, karavanu, chatce apod. jako je to běžné na západ od našich hranic. Což je ale samozřejmě v pořádku a není na tom nic špatného.
A co jako? Je to nedbalost? Je. I kdyby byl Japonec🤷🏻♀️
Kdyby to byl Japonec nebo Čech, tak takhle bleskurychle pojišťovna jednat nebude. Jde o to, že Japonec ani Čech se nenachází aktuálně v rámci mimořádné solidarity s Ukrajinci kvůli válce. Japonci nejsou tématem a ani na pořadu dne. Osoba s českým občanstvím rovněž bez šance.
Jestlipak by se zachovala pojišťovna stejně pokud by se to stalo českému občanovi třeba dělníkovi, že by nad rámec zákona a s předstihem poslala pozůstalým miliony jako dar.
Pojišťovna by si počkala na výsledky vyšetřování a pak by se pustila přes právníky s pozůstalými do boje před soudem.
Na takové jednání v případě českého občana zapomeňte. Toto je akt čistě v rámci solidarity s Ukrajinci. Řečnicky se zeptám i já sebe, a řečnicky si sám odpovím: ,, Jednala by takhle VZP v případě českého občana?" ,, Ne, nejednala".
Ono si to cestu najde a chce to čas. Počet elektromobilů poroste, protože jednak EU obnoví opět jak korporátní dotace, tak i pro spotřebitelský sektor. Toto opatření se chystá už na rok 2025. Zároveň přicházejí automobilky Volvo, BMW a Audi se zcela novými koncepty e-mobility pro rok 2030. E-mobilita 4. generace bude podporovat AI při řízení všech procesů v individuální a průmyslové dopravě. Např. řidič už nebude rozhodovat o tom, kde a kolik plynu přidá a jak rychle pojede. O tom bude plně rozhodovat AI na základě vyhodnocení dopravní situace a čtení značek a rychlostních limitů. Řidič bude moci zasáhnout jen pro snížení rychlosti nebo zastavení, ale nikoli pro zrychlení nad limit. Což je za mě asi dobře. Další vychytávkou maximální efektivita využitelnosti pohonu a aerodynamika. Po roce 2030 už se nepočítá ve výrobě e-aut s plechy a ocelí, ale s pokykarbonátem a hliníkem, zásadně klesne váha, zvýší se dojezd. Maximální velikost disků a pneu klesne na 180/40/15, a sníží se míra zasklení, a e-auta se zahalí do solární folie. Komu už dnes připadají některá e-auta příliš futuristická, tomu budou tyto modely za 10 let připadat konvenční a zastaralé. Stačí se podívat na nové před-sériové koncepty BMW ( die neue Klasse ) nebo ( das klare Auto ) od Audi. Dnešní oplechovaná auta v téměr hranatém designu na diskách a pneu 220/55 19 a výše s kulatým volantem Vám budou připadat za pár let jako poválečné veterány.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Problém expertních státem placených zaměstnanců je celkový problém. Stát samozřejmě nebude mít nikdy dost peněz na to, aby zaplatil experty smysluplně, takže proč by měli experti být státní zaměstnanci? To nedává vůbec logiku. Proč všechny tyhle služby přes výběrko neoutsourcují? Správu systému by řešila externí soukromá firma, která si svoje zaměstnance zaplatí a hotovo.
1 odpověď