Diesel v TT je absolutně perfektní kombinace. Auto jede jako z praku a je spolehlivé. A co spotřeba? 5 litrů. Zvukový projev je tady taktéž dobrý, díky odhlučnění a výfuku. Pan “odborník” co tohle psal ještě v žádném autě nejel a káže tady morálku.
Jenom dement by si koupil diesel do TTčka…. Nejede to ( oproti 2.0tfsi), zní to jak kombajn, těžké je to -> na houby jízdní vlastnosti a jenom chudák který na to auto nemá peníze bude řešit spotřebu…. Je to auto na zábavu…
Není jedno, do jakých netáhel to rveš ?
To jedno není 😉 je to zásadní rozdíl, když ty peníze pošleme na Ukrajinu, ta by pak vyhrála válku, je zde velká pravděpodobnost že se velký počet uprchlíků bude chtít vrátit domu. Takže se Ukrajinci vrátí domů a nebudou muset pobírat dávky zde. Zatímco když to dáme lůze zdejší, budou žebrat další roky a desetiletí. 😉
Tak já taky můžu říct, že jsem měl možnost jet značkou XY a větší křáp jsem neviděl. Záleží jaký auto a pokud ojeté, tak jak se o to předchozí majitel staral. Ale já vás o ničem přesvědčovat nepotřebuju. Je dobře že si to nekoupíte, aspoň nebudu muset mít pocit, že jezdím v šedivé masovce. 😉
Masovka to nikdy nebude protože ty vraky nikdo kupovat nechce 🙂 akorát firmy jako Sluzebak
zatial stale sa seniori podielaju na dopravnych nehodach najnizsim podielom. na znizenie nehodovosti by viac prospelo obmedzenie soferov, ktorym testosteron strieka z usi.
Hej slovak a to si vzal kde že se podílejí nejnižším podílem? Dle statistiky ČR jsou druhá nejhorší skupina v počtu zaviněných nehod a pokud se jedná o nehody s vážnými následky tak dokonce nejhořší skupina…
Ohledně toho vašeho "50% baterky=šnek" Odkaz 1 🙂 Ne ani 30% baterky není téměř poznat a u 10% je to místo 3.5s 4s z 0-100. Tak jestli jste si za 1,5m pořídil rychlejší spalovák, tak to těžko 🙂
Vidíte a pořád je to šrot 🤡 horší zpracování jsem viděl snad jen u dacie nebo žigula 😂 nebo ještě favorit
Jo, akorát že v roce 2007 byl typický měsíční spotřební koš základních potravin odhadem na úrovni 50% cen, ceny nájmů, energií, dtto.
A pak vyleze z díry bohdan a začne plácat ty své nesmysly o tom že parita kupní síly pro nákup spotřebního zboží je stejná... není!
Proč se s tím šaškem bohdanem elektrofanatikem vůbec bavíte? Po první zprávě vidím že má v hlavě zasazeno spoustu zeleného plevele a nic kloudného tam neroste. Nemá cenu rozvíjet konverzaci 🤷🏻♂️
Blábol. Dal jsem si do konfigurátoru Sportline co má stejné zrychlení a při započtění běžné slevy, kterou dostanu vždy, jsem na mega. No, ona i Škoda dává zákaznické slevy, to je ale překvapení, co? Srovnávat skladovku s listovými cenami je ale taková klasika. 🙂
Jakej sportline? Aby mělo auto stejný výkon musí to být kodiaq rs 😉 takže tady blábolíte pouze vy 😉 pokud kouknu na portály kde už jsou skladové vozy tak rs kodiaq je za 1,35-1,5 mega takže doporučuji nové brýle 😉
Jako Kodiaka nemusím ale stejně výkonný bude kolem mega, tahle nekonfigurovatelná skladovka je o 400k dražší. A nemluvím o servisu, pojištění, to je také jinde. A ten opovrhovaný Kodiak nebude jezdit za 15. O luxusu a vzhledu těžko diskutovat, kolotočářský asijský krám se může někomu líbit, to už je individuální. Ale s tím srovnáním ceny je to fakt totálně mimo.
Stejně výkonný kodiag začíná na 1 314 000 😉 a máte nudný kodiaq a ještě k tomu s dsg 🤮
Dosloužení baterky je pomyslný strašák vycházející možná ze začátku. Už dnes ty baterky přežijí auto a dokonce si troufám tvrdit, že jejich životnost je větší než životnost spalovacícho motoru. U Tesly se mluví u nových vozů o 800 tisících KM, další generace to má zdvojnásobit, i kdyby jsme byli na poloviční hodnotě, tak to je číslo, kterého dnes s levnějším spalovákem těžko dosáhnete, všechny ty slavný škodovky jsou po 200 tisících vrak, do kterého musíte investovat.
Odkaz Vidím tu větší životnost než spalovací motor ;)
Pak ale pane Dušička neumíte jezdit a řídit auto 😉 Já měl donedávna taky Octavii s vlečenou nápravou vzadu a vůbec se to nedá srovnat s chováním multilinku Mazdy. To ovšem ale musíte jet nad limit, abyste to poznal. Navíc Mazda 4x4 je permanentní předokolka a zadek se "přidá" jen když proklouzne předek, takže musíte jet na suchém asfaltu dost "na hraně", nebo spíš za hranou, nebo leda sníh, či na mokru je to jednodušší to "poslat". Otázkou je taky jaké ročníky aut srovnáváte, to je další věc. Porovnávat stejná auta nejde v tuto chvíli, protože porovnáváme zde jiná auta a o tom to je 😉
😂 pobavil jste mě, já osobně mám 6 válcové kupé s Quattro a umím jezdit na limitu, problém je že cx5 má limit podstatně dříve než druhá generace oktávky 😂😂 suv je prostě co se týče jízdních vlastností vždy horší než auto stejné cenové relace ale normální koncepcí :D
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Proč by v TT nemohl být diesel? Je to skvělá kombinace s Quattro pohonem. Pan chytrý se nebude rozepisovat o kečupu s ananasem? Je asi chytřejší než v Ingolstadtu? Naštěstí není.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jenom dement by si koupil diesel do TTčka…. Nejede to ( oproti 2.0tfsi), zní to jak kombajn, těžké je to -> na houby jízdní vlastnosti a jenom chudák který na to auto nemá peníze bude řešit spotřebu…. Je to auto na zábavu… Proč těch traktorů je v tomhle autě minimum? Protože každý ví že je to blbost..
1 odpověď