Sorry, ale ne, 87kwh baterku, dojezd 300km? nabíjíš 87kwh + ztráty a platíš min 95kwh... nebo může dát někdo info, kolik reálně zaplatí kw při nabíjení vlivem ztrát při nabíjení? To je 4,9Kč/km tzn jednou tolik než např. nafta.... energetický mix čr=411g Co2/kwh, tzn 10.6kgCO2/100 km u tohoto auta... nechám si Octavii 110kw tdi se 109g CO/km... vychází mi to na 10,9kg CO2/100km a nepoměrně niží uhlíková stopa při výrobě... a nebudu řešit výměnu baterie po 160tisících s obrovskou uhlíkovou stopou...takže se budu chovat ekologicky a zůstanu u nafty.. ušetřím totiž životní prostředí...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Města si udělala z těchto radaru pod záminkou bezpečnosti super výhodný byznys... To samé úsekové měření, kdy řídičům odvádí pozornost od okolního provozu a sledují spíš tachometr aby nepřekročili rychlost ... U nás jeden takový dokonce skončil v potoce poté, co se nevěnoval řízení, ale čuměl na palubovku....A nebo jsou řídiči, kteří na padesátce jedou radši 30, aby náhodou nepřekročili...